spatne starty fabia 74kw pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
keny
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 01 dub 2006, 16:18
Odpovědi: 0

spatne starty fabia 74kw pd

Příspěvek od keny »

Ahoj muze my nekdo poradit po nastartovani se rosviti zhaveni a otacky skoci na 3000 pak to spadne a je vse v poradku jede normalne
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co říká VAG?
keny
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 01 dub 2006, 16:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od keny »

jeste nevim zitra otestuji ja jen jestli nekdo nemel stejny problem
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33561
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

keny píše:jeste nevim zitra otestuji ja jen jestli nekdo nemel stejny problem
pak napiš třeba pedál, chce to přečíst na vag miloš
laurin.clement
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 30 led 2006, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od laurin.clement »

Kamošovi to dělalo něco podobného na Oktě,při startu vyskočily otáčky a pak spadly a po pár dnech jel a nejednou auto nemělo výkon,nereagovalo na plyn.pedál nastavilo si 1500 otáček a bylo to.Po vypnutí zapalování dál zase chvíli jezdil a někdy to udělalo vícktrát po sobě a z toho měl třeba týden klid.Byl to potenciometr na plynovém pedálu.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Tyto věci signalizuje kontrolka žhavení:

1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)
GIV Variant TDi ???kW
keny
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 01 dub 2006, 16:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od keny »

tak podle vagu je to cidlo teploty
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Slavkov píše:Tyto věci signalizuje kontrolka žhavení:

1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)
Ale on má PD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“