Problém s mech. klima na B5

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Passat235
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 30 kvě 2007, 10:18
Odpovědi: 0
Bydliště: středočeský

Problém s mech. klima na B5

Příspěvek od Passat235 »

Nechal jsem si doplnit klimu, vyměnil pylový filtr, ALE :
NECHLADÍ !!! respektive - jedna trubka mrzne, druhá hřeje, po vypnutí motoru je slyšet nástřik chladiva ... ALE :
do kabiny není poznat proud chladného vzduchu. Popravdě i mám pocit, že i méně to topí, ale vzduch ventilací fouká. Nemůže být seklá nějaká klapka ? Po vyjmutí filtru je normálně vidět ventilátor, nikde nic nebrání, prostě nevím. (rofl)

Díky za rady
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

tak vyměň chlaďaře, protože by měl poznat jak systém funguje, vždy některým ofukem musí jít studený vzduch, ikdyž to máš na vnitžní nebo venkovní cirkulaci tak někudy to foukat musí, asi bude špatný vstřikovací ventil
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Problém s mech. klima na B5

Příspěvek od 1pavel »

Passat235 píše:Nechal jsem si doplnit klimu
a to klimu neměl napíchlou za chodu , aby upravil obsah chladiva za chodu a vyskoušel kompresor tj. změřil jaký tlak dává kompresor ? (LOL) (LOL) (LOL)
Passat235
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 30 kvě 2007, 10:18
Odpovědi: 0
Bydliště: středočeský

Příspěvek od Passat235 »

hmmm
na B3 mi klimu plnili z bomby snad i za chodu ale na B5 (v jiném servisu) to napíchli na stroj a ten sám odsál, naplnil a přidal olej bez zásahu obsluhy - a to bez chodu motoru !
Jo a vyplivl lísteček o množství aj.

To je špatně (pro příště) ???
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

tak neco podobnyho mi to dela taky jenze mam climatronic.zjistil jsem to v patek.Klimakompresor bezi...jednatrobka je u vstupu do kabiny bila od snehu ale zadnej studenej vzduch mi dovnitr nefouka :roll: (wallbash) :? Rikan si ze je tam malo chladiva ale moc tomu neverim.... :( Co myslite???
koča
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 09 pro 2006, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od koča »

Měl jsem taky takový problem. Bylo to nakonec vadným vysoušečem!
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Passat235 píše:hmmm
na B3 mi klimu plnili z bomby snad i za chodu ale na B5 (v jiném servisu) to napíchli na stroj a ten sám odsál, naplnil a přidal olej bez zásahu obsluhy - a to bez chodu motoru !
Jo a vyplivl lísteček o množství aj.

To je špatně (pro příště) ???
to bych ho hnal, bez chodu motoru zjistí tak akorát jestli tam je náplň, a na to nepotřebuji chlaďaře, hlavně že je lísteček (LOL) , a je vyděláno
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Passat235 píše:hmmm
na B3 mi klimu plnili z bomby snad i za chodu ale na B5 (v jiném servisu) to napíchli na stroj a ten sám odsál, naplnil a přidal olej bez zásahu obsluhy - a to bez chodu motoru !
Jo a vyplivl lísteček o množství aj.

To je špatně (pro příště) ???
kolik jsi za to dal ?
TDI 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 16 úno 2008, 18:49
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od TDI 81 »

Tento problém jsem měl taky. Tenší trubka před výměníkem namrzlá, chlazení žádné. Problém byl v tom, že v té tenší trubce u holendru před vstupem do výměníku je tryska, která je v plastovém sítku. Poznáš to podle toho, že trubka je v tomto místě zúžená, aby tlak sitko nenacpal dál do trubky. Takto se po rozpojení dá vytáhnout pinzetou. Nechej si odsát chladivo a mrkni na to. Mám totiž zkušenost, že chlaďaři o něm neměli ani potuchy. Pokud je sítko přicpané nějakým bordelem, dochází v tomto místě k zúžení průtoku a chladí to tam. A vysoušeč by se měl údajně měnit asi po 5 letech.
Passat235
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 30 kvě 2007, 10:18
Odpovědi: 0
Bydliště: středočeský

Příspěvek od Passat235 »

1pavel

Stálo to 1510,- s výměnou pylového filtru.

Nevím, jestli se mi chce znova platit znova plnění. No ještě prozkoumám, kde se ta trubka rozpojí. Jak se to po vyčištění zase utěsní ? Tam jde o únik snad přímo molekul chladiva ! Tmel?

To čištění mi asi provede ten servis, co ?
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

TDI 81 píše:Tento problém jsem měl taky. Tenší trubka před výměníkem namrzlá, chlazení žádné. Problém byl v tom, že v té tenší trubce u holendru před vstupem do výměníku je tryska, která je v plastovém sítku. Poznáš to podle toho, že trubka je v tomto místě zúžená, aby tlak sitko nenacpal dál do trubky. Takto se po rozpojení dá vytáhnout pinzetou. Nechej si odsát chladivo a mrkni na to. Mám totiž zkušenost, že chlaďaři o něm neměli ani potuchy. Pokud je sítko přicpané nějakým bordelem, dochází v tomto místě k zúžení průtoku a chladí to tam. A vysoušeč by se měl údajně měnit asi po 5 letech.
Proto je to potřeba změřit za chodu hned se pozná že je to někde přicpaný . Pokud demontuješ spoj je těsněný na okroužky a to spec na klimu v žádným případě žádný tmel . Při demontáži je dobrý ty okroužky dát nový pokud nejsou vymačkaný a poškozený není to nutnost .Jdou ti na chladiči větráky se zapnutou klimou ? Jen pro zajmavost k nám jezdí chlaďař dělá průmyslové chlazení , bytové klimy , hospody a za doplnění vyskoušení funkce kompresoru úprava množství chladiva přímo za chodu podle tlaku na vstupu a výstupu - 500 Kč
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

mě to taky dělá chlaďař který s autama má společného akorat to, če s ním jezdí, a všechny servisy na klimu strčí do kapsy, kontrola za chodu, vstup -výstup atd,, a cena je taky jinde, akorát ho budu muset naučit měnit pylový filtr :D
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

pafka píše:mě to taky dělá chlaďař který s autama má společného akorat to, če s ním jezdí, a všechny servisy na klimu strčí do kapsy, kontrola za chodu, vstup -výstup atd,, a cena je taky jinde, akorát ho budu muset naučit měnit pylový filtr :D
Filtr si vyměním klidně sám , když vím že je to udělaný pořádně (rofl) :kun:
Passat235
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 30 kvě 2007, 10:18
Odpovědi: 0
Bydliště: středočeský

Příspěvek od Passat235 »

1pavel píše:
pafka píše:mě to taky dělá chlaďař který s autama má společného akorat to, če s ním jezdí, a všechny servisy na klimu strčí do kapsy, kontrola za chodu, vstup -výstup atd,, a cena je taky jinde, akorát ho budu muset naučit měnit pylový filtr :D
Filtr si vyměním klidně sám , když vím že je to udělaný pořádně (rofl) :kun:
To mě ho " odborník " vyměnil tak, že ulomil tu placku, jak se přišroubuje hned nadvakrát, slepil vteřinovým lepidlem, že to bude držet !

Nechal jsem si klimu vydesinfikovat, tak jsem s výměnou filtru souhlasil, i když to ještě nebylo nutné. To se vyplatilo :roll:
Passat235
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 30 kvě 2007, 10:18
Odpovědi: 0
Bydliště: středočeský

Příspěvek od Passat235 »

1pavel píše:
pafka píše:mě to taky dělá chlaďař který s autama má společného akorat to, če s ním jezdí, a všechny servisy na klimu strčí do kapsy, kontrola za chodu, vstup -výstup atd,, a cena je taky jinde, akorát ho budu muset naučit měnit pylový filtr :D
Filtr si vyměním klidně sám , když vím že je to udělaný pořádně (rofl) :kun:
To mě ho " odborník " vyměnil tak, že ulomil tu placku, jak se přišroubuje hned nadvakrát, slepil vteřinovým lepidlem, že to bude držet !

Nechal jsem si klimu vydesinfikovat, tak jsem s výměnou filtru souhlasil, i když to ještě nebylo nutné. To se vyplatilo :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“