OT: Jaké turbo a IC do A3 1,8T?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

OT: Jaké turbo a IC do A3 1,8T?

Příspěvek od dist01 »

uvažuju o výměně turba a IC v audi A3 1.8T 132kw
muže te mi nekdo doporučit jaké jiné trubo by tam šlo kromě z 165kw verze
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Re: OT: Jaké turbo a IC do A3 1,8T?

Příspěvek od cupra »

dist01 píše:uvažuju o výměně turba a IC v audi A3 1.8T 132kw
muže te mi nekdo doporučit jaké jiné trubo by tam šlo kromě z 165kw verze
ktovie ake turbo ma 240 hp verzia
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ked nechces prestavbu na K04 s S3 tak potom uz len hybrid urobit na danu aplikaciu, k voli vyfuku a zastavbe povodnej K03. robil som to a da sa s toho urobit tak 230-235 ps v povodnej koncepcii motora.
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Re: OT: Jaké turbo a IC do A3 1,8T?

Příspěvek od JasteR »

dist01 píše:uvažuju o výměně turba a IC v audi A3 1.8T 132kw
muže te mi nekdo doporučit jaké jiné trubo by tam šlo kromě z 165kw verze
Dal bych ze 165kW verze spolu s tryskama + SW popr vyfuk-supersprimt a bude to litat pradadne...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

přemyšlel jsem o něčim většim že bych to zatim naladil na dostatečnou rezervu do budoucna na větší přestavbu :) mam dojem že tam dávají GT22 myslim obtok
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

a co takhle si udelat hybrid z K04
Uživatelský avatar
Tupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: skoro v asii :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tupino »

dist01 píše:přemyšlel jsem o něčim většim že bych to zatim naladil na dostatečnou rezervu do budoucna na větší přestavbu :) mam dojem že tam dávají GT22 myslim obtok
rozhodně K04, obtoky sou to všechny, a víc jedině nějaké z 28 RS na ball bearingu
V6 TDI 4M
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

rozpravate o tom ako keby ste urobili kazdy uz po 10 takych motorov. Ked tam chces dat 28rs tak treba kydnut do motora asi 150 litrou. Max vykon s k04 je 255 ps. &Jedine hybrid s inym kopmpresorom, ale aj tak sa cez 280 ús nedostanes. Najjednoduchgsie pre teba je vymenit vstrekovace a upraviz K03 turbo a dostanes sa na 230 ps s peknym priebehom. to je viac ako vyuzivat motor od 5000 otacko do 7000
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Tak já nevím,kamarád má v autě motor AJQ původně 132kw,teď tam má v Německu odbržděných 293 PS s K04 turbem a 385 ccm vstřikama a jede mu to moc pěkně :D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

s tymi vstrekmi a upravenym K04 turbom, vyfukom a katalyzatorom, nasavacov rurou to ide. nehadam sa . Ale zakladny motor s tymito vstrekmi to nepojde. A dolezite je ako to brzdili. Mechanicky strop pre ten motor je cca 300 ps. Mam za sebou asi 14 motorou 1,8 turbo po mechnickej prerabke a viem co to obnasa ked chces 300 a viac koni. da sa softom s povodnymi komponentami asi 250-255 ps. to je asi vsetko
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

Samozřejmě tam má upravený výfuk,velký intercooler,jinou váhu vzduchu a ještě pár drobností kolem,ale ten výkon tam prostě má a o to přece jde ne? :D :D
Uživatelský avatar
Tupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: skoro v asii :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tupino »

BH motor píše:rozpravate o tom ako keby ste urobili kazdy uz po 10 takych motorov. Ked tam chces dat 28rs tak treba kydnut do motora asi 150 litrou. Max vykon s k04 je 255 ps. &Jedine hybrid s inym kopmpresorom, ale aj tak sa cez 280 ús nedostanes. Najjednoduchgsie pre teba je vymenit vstrekovace a upraviz K03 turbo a dostanes sa na 230 ps s peknym priebehom. to je viac ako vyuzivat motor od 5000 otacko do 7000
ohledně těch komponentů z 225ps verze s3 sem tohle psal x-krát za poslední dva tři roky tady i na vw clubu, RS je spis jen varianta pro opravdu pekny kone
V6 TDI 4M
Fráňa
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 09 kvě 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fráňa »

No já už to psal všude možně taky X krát,ale vždycky se najde někdo nový koho to zajímá :)
RomanT
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 13 bře 2008, 08:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanT »

Já jen takovej malej dotaz-z jakého dúvodu tu stále operujete s variantou K04? Nic za tim nehledejte, vazne me to jenom zjima, pac se taky chystám vyhodit starou K03 - proc tu treba nekdo nenavrhne GT28xxx, nebo neco podobneho. Je to proto, ze K04 bude mit daleko jednodussi montaz, nebo proto, ze s tim GT28 se radikalne zmeni prubeh krivek?? Diky
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

K04 sa da zohnat privatne za celkom rozumny peniaz a na GT 28RS je treba viac ako len turbo. A ten rozsah otacok je tiez niekde inde. Normalne sa na tom uzn asi ani jazdit neda. Namiesto pedala by asi stacil vypinac ale len dvoj polohovy. Plna knedla a volnobeh (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“