odvetrani motoru do sání?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
odvetrani motoru do sání?
je to k necemu pro turbo dobre,ze si prisava olejove vypary z odvetrani bloku?nebo naopak?u benzivovych motoru to jen spini cely saci trakt vcetne vstrikovani,tak me napadlo jestli to nahodou nespini i turbo.
TIPO 2.0TD 85kw 1,7b
pokud není motor ve 100% stavu ( neřere olej tak to nevadí, ale když už trošku papá tak to všechno zasírá.
Já to odpojil a místo do sání jsem tam dal malej filtr
Já to odpojil a místo do sání jsem tam dal malej filtr
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
kdyz papa tak zasira?to je blbost ne?kdyz papa olej tak to zere pres krouzky nebo turbo,ale ne pres prepad-odvetrani.machy1118 píše:pokud není motor ve 100% stavu ( neřere olej tak to nevadí, ale když už trošku papá tak to všechno zasírá.
Já to odpojil a místo do sání jsem tam dal malej filtr
TIPO 2.0TD 85kw 1,7b
Kazdy aj novy motor prirodzene dycha, pretoze tesnost piestnych kruzkov nieje 100%. Proste ich tesnenie nieje idealne a vzdy cast spalin inukne spodom cez kruzky do klukovej skryne, preto sa musi odvetrat. Problem nastane ak to uz nieje v prirodzenom mnozstve, potom sa prejavia vyssie uvedene priznaky. Ja som odvetravanie hadickou vyviedol pod motor volne do atmosfery. U Tipa sa mi konkretne stalo, ze niekto vymenil ten kusok hadice co je madzi vzducovym filtrom a turbom a ten prieduch ktory bol zboku bol zjavne zly vylisok v ktorom nebola dierka. Majitel bol nestastny pretoze kdesi v servise mu povedali ze motor je uz vyhoneny a treba mu 20 000 SK na generalku. Ja som nan pozrel a vravimsi, ze neexistuje aby motor co ma iba necelych 250 000km bol vyhoneny, tak som zacal patrat po pricine toho brutalneho dychania a zistil som ze ked odpojim hadicku odvetravania klukovej skryne, tak prestane vystrelovat mierku na olej a motor cez nu iba prirodzene dycha. Tak ma hned napadlo prezriet tu hrubu horeuvedenu hadicu. Vzal som skrutkovac prepichol dierku a zapojil to vsetko naspat. Auto beha dodnes jedna basen.
jen jsem chtel vedet jestli ty "mastné" páry jsou k necemu dobré v sacím traktu (turbu).ale jak vidim tak asi k nicemu,jen tam muzou karbonovat a zasirat cele sanijojo píše:Kazdy aj novy motor prirodzene dycha, pretoze tesnost piestnych kruzkov nieje 100%. Proste ich tesnenie nieje idealne a vzdy cast spalin inukne spodom cez kruzky do klukovej skryne, preto sa musi odvetrat. Problem nastane ak to uz nieje v prirodzenom mnozstve, potom sa prejavia vyssie uvedene priznaky. Ja som odvetravanie hadickou vyviedol pod motor volne do atmosfery. U Tipa sa mi konkretne stalo, ze niekto vymenil ten kusok hadice co je madzi vzducovym filtrom a turbom a ten prieduch ktory bol zboku bol zjavne zly vylisok v ktorom nebola dierka. Majitel bol nestastny pretoze kdesi v servise mu povedali ze motor je uz vyhoneny a treba mu 20 000 SK na generalku. Ja som nan pozrel a vravimsi, ze neexistuje aby motor co ma iba necelych 250 000km bol vyhoneny, tak som zacal patrat po pricine toho brutalneho dychania a zistil som ze ked odpojim hadicku odvetravania klukovej skryne, tak prestane vystrelovat mierku na olej a motor cez nu iba prirodzene dycha. Tak ma hned napadlo prezriet tu hrubu horeuvedenu hadicu. Vzal som skrutkovac prepichol dierku a zapojil to vsetko naspat. Auto beha dodnes jedna basen.
TIPO 2.0TD 85kw 1,7b
