odvetrani motoru do sání?

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tonna85
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 19 dub 2008, 05:11
Odpovědi: 0

odvetrani motoru do sání?

Příspěvek od tonna85 »

je to k necemu pro turbo dobre,ze si prisava olejove vypary z odvetrani bloku?nebo naopak?u benzivovych motoru to jen spini cely saci trakt vcetne vstrikovani,tak me napadlo jestli to nahodou nespini i turbo.
TIPO 2.0TD 85kw 1,7b
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

pokud není motor ve 100% stavu ( neřere olej tak to nevadí, ale když už trošku papá tak to všechno zasírá.
Já to odpojil a místo do sání jsem tam dal malej filtr
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
tonna85
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 19 dub 2008, 05:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od tonna85 »

machy1118 píše:pokud není motor ve 100% stavu ( neřere olej tak to nevadí, ale když už trošku papá tak to všechno zasírá.
Já to odpojil a místo do sání jsem tam dal malej filtr
kdyz papa tak zasira?to je blbost ne?kdyz papa olej tak to zere pres krouzky nebo turbo,ale ne pres prepad-odvetrani.
TIPO 2.0TD 85kw 1,7b
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

podfukuje kruzky a potom to tlaci olej do mierky alebo do dparnika
tonna85
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 19 dub 2008, 05:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od tonna85 »

jurki888 píše:podfukuje kruzky a potom to tlaci olej do mierky alebo do dparnika
jo,tak....no tak jeste jsem nevidel motor ktery by "nedychal",zvlast treba potom co ho pohonis a olej ma 110st C
TIPO 2.0TD 85kw 1,7b
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Kazdy aj novy motor prirodzene dycha, pretoze tesnost piestnych kruzkov nieje 100%. Proste ich tesnenie nieje idealne a vzdy cast spalin inukne spodom cez kruzky do klukovej skryne, preto sa musi odvetrat. Problem nastane ak to uz nieje v prirodzenom mnozstve, potom sa prejavia vyssie uvedene priznaky. Ja som odvetravanie hadickou vyviedol pod motor volne do atmosfery. U Tipa sa mi konkretne stalo, ze niekto vymenil ten kusok hadice co je madzi vzducovym filtrom a turbom a ten prieduch ktory bol zboku bol zjavne zly vylisok v ktorom nebola dierka. Majitel bol nestastny pretoze kdesi v servise mu povedali ze motor je uz vyhoneny a treba mu 20 000 SK na generalku. Ja som nan pozrel a vravimsi, ze neexistuje aby motor co ma iba necelych 250 000km bol vyhoneny, tak som zacal patrat po pricine toho brutalneho dychania a zistil som ze ked odpojim hadicku odvetravania klukovej skryne, tak prestane vystrelovat mierku na olej a motor cez nu iba prirodzene dycha. Tak ma hned napadlo prezriet tu hrubu horeuvedenu hadicu. Vzal som skrutkovac prepichol dierku a zapojil to vsetko naspat. Auto beha dodnes jedna basen.
tonna85
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 19 dub 2008, 05:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od tonna85 »

jojo píše:Kazdy aj novy motor prirodzene dycha, pretoze tesnost piestnych kruzkov nieje 100%. Proste ich tesnenie nieje idealne a vzdy cast spalin inukne spodom cez kruzky do klukovej skryne, preto sa musi odvetrat. Problem nastane ak to uz nieje v prirodzenom mnozstve, potom sa prejavia vyssie uvedene priznaky. Ja som odvetravanie hadickou vyviedol pod motor volne do atmosfery. U Tipa sa mi konkretne stalo, ze niekto vymenil ten kusok hadice co je madzi vzducovym filtrom a turbom a ten prieduch ktory bol zboku bol zjavne zly vylisok v ktorom nebola dierka. Majitel bol nestastny pretoze kdesi v servise mu povedali ze motor je uz vyhoneny a treba mu 20 000 SK na generalku. Ja som nan pozrel a vravimsi, ze neexistuje aby motor co ma iba necelych 250 000km bol vyhoneny, tak som zacal patrat po pricine toho brutalneho dychania a zistil som ze ked odpojim hadicku odvetravania klukovej skryne, tak prestane vystrelovat mierku na olej a motor cez nu iba prirodzene dycha. Tak ma hned napadlo prezriet tu hrubu horeuvedenu hadicu. Vzal som skrutkovac prepichol dierku a zapojil to vsetko naspat. Auto beha dodnes jedna basen.
jen jsem chtel vedet jestli ty "mastné" páry jsou k necemu dobré v sacím traktu (turbu).ale jak vidim tak asi k nicemu,jen tam muzou karbonovat a zasirat cele sani
TIPO 2.0TD 85kw 1,7b
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tie mastne pary su iba kvapka v mori oproti tomu mnozstvu oleja co prirodzene unikne cez axialne puzdierka turba.
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

...mne to na tempre dymí ako stará tatra a taktiež už motor nejde tak ako by mal takže u mna to bude zrejme vylágrované...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“