Dvojhmota 1.8T AGU

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

samik
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 08 črc 2007, 11:24
Odpovědi: 0

Re: Dvojhmota 1.8T AGU

Příspěvek od samik »

Ladas píše:
samik píše:Jak moc se může pohybovat vnitřek setváku... Já s nim mohu hýbat cca 10° - 15°... Je to v mezi nebo je to už špatně...??? (hm)
Je to normální nenech se zblbnout ;) hejbou se i na TDI
ne ale nechtěl bych to za chvíli zas rozebírat... tak přemejšlim že to necham zavařit...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Re: Dvojhmota 1.8T AGU

Příspěvek od Ladas »

samik píše:
Ladas píše:
samik píše:Jak moc se může pohybovat vnitřek setváku... Já s nim mohu hýbat cca 10° - 15°... Je to v mezi nebo je to už špatně...??? (hm)
Je to normální nenech se zblbnout ;) hejbou se i na TDI
ne ale nechtěk bych to za chvíli zas rozebírat... tak přemejšlim že to necham zavařit...
Nedělej to bude chrastit skříň a tenhle set je zdravej ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Vůle v uložení pohyblivé části setrvačníku je normální. Samozřejmě je nějaké maximum, přes které by to jít nemělo. Přesné údaje ale bohužel neznám. Nicméně pokud nepociťuješ žádné potíže (nepravidelný chod na volnoběh, klepání při změně zátěže motoru, vibrace agregátu a podobně), nech to jak to je a jezdi dál.

Nicméně pokud bys zjistil, že setrvačník není v pořádku, rozhodně to neřeš jeho zavařením natvrdo. Spojku musíš odpružit - buď na lamele nebo na setrvačníku. Pokud to odpružené nebude, dříve nebo později něco odejde (s největší pravděpodobností převodovka). A právě k motoru AGU se dosti špatně shání.............

Neodpruženou spojku si můžeš dovolit u stodvacítky nebo trabantu, kde hodnoty točivého momentu motoru jsou malé a průměr spojky v poměru k tomu relativně velký. Ale u motoru, kde je točivý moment téměř v celém rozsahu otáček přes hodnotu 200 Nm to nedělej, poslechni kamarády a neriskuj :wink: .
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“