Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
ne použiju orig plast Fab.TDI a normál hadice s hlučností počítám že se zvýší ale ne o tolik hlavně se zvětší objem hadic a cooleru a dám jen ASZ turbo tak aby se to hned nafouklo žádný zvěrstvo Hybrid nechci mám to na normální ježdění...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas píše:Stěny se ani nedotkne to je to kouzlo akorát úpravička výztuhy...aby šel vzduch i nahoru jinak jde i přes masku na auto ho fláknu až bude čas a hadice
Jo tak na hadice jsaem čekal měsíc Tak to je podobnej princip... kudy půjdeš hadicema, taky výztuhou... půjdeš až k turbu v hliníku? Docela mě překvapilo, jak to začlo rezonovat (zvukově) jak to není plastový, tak v tom hliníku to řve jako prase
jj, taky se mi zdá, že je to o něco víc hlučný, už mi došli hadice, SH, tak se chystám, že je vyměním, kvůli tomu jsem bral i pružné spojky, aby to nebylo tak natvrdo, tak uvidíme jestli nedojde k nějaký změně
Ladas píše:ne použiju orig plast Fab.TDI a normál hadice s hlučností počítám že se zvýší ale ne o tolik hlavně se zvětší objem hadic a cooleru a dám jen ASZ turbo tak aby se to hned nafouklo žádný zvěrstvo Hybrid nechci mám to na normální ježdění...
No právě taky jezdí každodenně řvoun jeden
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
miš píše:Reesha už má taky něco skladem a ve výsledku je o nějakou stovku lacinější
Máš pravdu.Skladem jsou např. rovné hadice, kolena 90°, kolena 45° nebo spojovačky v nejpoužívanějším rozměru 57mm nebo 60mm.
Samozřejmě i mnoho jiných rozměrů.
miš píše:Reesha už má taky něco skladem a ve výsledku je o nějakou stovku lacinější
Máš pravdu.Skladem jsou např. rovné hadice, kolena 90°, kolena 45° nebo spojovačky v nejpoužívanějším rozměru 57mm nebo 60mm.
Samozřejmě i mnoho jiných rozměrů.
A odkdy to má skladem já chtěl kolena 90°/60mm a bylo mi oznámeno,že nejdřív tak za 14 dní?
miš píše:Reesha už má taky něco skladem a ve výsledku je o nějakou stovku lacinější
Máš pravdu.Skladem jsou např. rovné hadice, kolena 90°, kolena 45° nebo spojovačky v nejpoužívanějším rozměru 57mm nebo 60mm.
Samozřejmě i mnoho jiných rozměrů.
A odkdy to má skladem já chtěl kolena 90°/60mm a bylo mi oznámeno,že nejdřív tak za 14 dní?
kave66 píše:poraď te jaký IC použít do origo nárazníku G4,neví někdo zdaly se tam vleze ta nudle ze Sharana(pd130) nebo tenhle co použil Huml na octavii?
kave66 píše:poraď te jaký IC použít do origo nárazníku G4,neví někdo zdaly se tam vleze ta nudle ze Sharana(pd130) nebo tenhle co použil Huml na octavii?
Já jsem dal od Kornouta ten menší,ale musel jsem to trošku přiříznout. Tady je to aj s fotkama,ale musíš být registrovanej. http://www...cz/viewtopic.php?t=669&postdays=0&postorder=asc&start=135
ale ty máš nárazník alá R32 a tam je určitě o něco málo víc místa než v origo nárazníku ,takže bych ho tam asi nedostal ...
Tak už ho tam taky školím
Jen kompletně nové vedení s tím že případná výměna za origo obnáší výměnu jedné trubky.
Výztuhu jsem vyřezal jen minimálně, IC je blíž k chladiči klima.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW