




Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak jo jdu brečet do koutaMarek77 píše:Já nemám zájem se s někým hádat, tím méně s někým, co zná jen trapné smajlíky, ale moc toho neví.
Jen píšu, co vím a co je pravda (o tom, co nevím, nepíšu).
Když jsi to nevyčetl ve škoda příručkách kde se měnily celý stohy nesmyslů jak co a kdy měnit tak se podívej do knihy rozvodů pro AEE a pochopíš běžně se na jedno otočení kdy řemen přijde o zuby nebo praskne kolem 140 000km když se někdo na výměnu vyprdne potká 6-7 ventilů a amatéra si nech od cesty použij "hledat" a čtiMarek77 píše:To po Tobě nikdo nechce, člověče. Jen by možná sem tam nebylo špatné více vědět a méně mluvit.
já měl 105.000 krásný střih řemene a potkal se jen jden, u litru jsem měl na silvestr rok 95 tři po startu u beninky měnil se jeden dva se vyrovnaly, nedávno jsem napínal řemen ten byl muzejní deset let i více starý hrůza a pořád jede ten má tak 300.000 km, řemen se napíánal jen k vůli cukání motoru nešlo přidat na plyn, milošTomas.cz píše:Kamarád měl asi 120tkm a bylo tak tak tak, měnil bych po 90 000km.
nejni možná rozvoďáky na benzínu se nemění1pavel píše:300Dělal jsem řemen na 110 staršímu pánovy , ještě že s tím jezdil opatrně zuby šly odloupnout prstama .