To vím taky časy rotaček byly dobrý ale systém PD je pohřbil a lidi jen nadávajVecernicek píše:nechci ti lézt do zelí a vím že teď co řeknu je proti 99% celýho dieselpoweru, ale ty VW už nejsou to co bývali...Ladas píše:Vw-Audi nemůžeš rovnat s italem to se nezlob.....
66 vs. 81 KW TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Viem, ze sa to do tejto sekcie nehodi, lebo ma tu vsetci ukamenujete, ale aj tak to napisem lebo je to moj nazor a aj fakt. VW group pouziva najzaostalejsiu techniku. Pred dvoma rokmi sa zobudili a zacali pouzivat FSI a Common rail. A naozaj nemozes porovnat Taliana a Nemca. V dieselovych a zazihovych motoroch Taliani a Japonci nemaju konkurenciu!
Ale ajtak by som volil nieco od VW group pretoze v nasich koncinach je najviac rozsirene, tym padom dostupnost ND, servisu a sluzieb je bezkonkurencne najlepsia. Na VW group zozenies vsetko a hned, a servis je nato v kazdej "stodole".
Ale ajtak by som volil nieco od VW group pretoze v nasich koncinach je najviac rozsirene, tym padom dostupnost ND, servisu a sluzieb je bezkonkurencne najlepsia. Na VW group zozenies vsetko a hned, a servis je nato v kazdej "stodole".
plný souhlas!jojo píše:Viem, ze sa to do tejto sekcie nehodi, lebo ma tu vsetci ukamenujete, ale aj tak to napisem lebo je to moj nazor a aj fakt. VW group pouziva najzaostalejsiu techniku. Pred dvoma rokmi sa zobudili a zacali pouzivat FSI a Common rail. A naozaj nemozes porovnat Taliana a Nemca. V dieselovych a zazihovych motoroch Taliani a Japonci nemaju konkurenciu!
Ale ajtak by som volil nieco od VW group pretoze v nasich koncinach je najviac rozsirene, tym padom dostupnost ND, servisu a sluzieb je bezkonkurencne najlepsia. Na VW group zozenies vsetko a hned, a servis je nato v kazdej "stodole".
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Chlapy každej chvalí svý, u me sou vw porad auta,ikdyž je fakt že ta kvalita nejni co bejvala. Ja bych si taliana a este v nafte nikdy nekoupil. Mam rad tdi a hlavne 66a 81kw ty pedecka se nepovedli to je fakt, ted už je vw taky comon reiel. Ale zas tem talianum nesmime ty diesli brat,nebejt jih,tak by TDI ve vw nikdy nebily.to je pravda.První primej vstrik na svete jezdil ve Fiatu Croma v roce 1988 s oznacením 1,9TDID a mel vykon 68KW a 200Nm tocak ,bez nich by byli asi ve VW doted jen turbo diesly.Vecernicek píše:nechci ti lézt do zelí a vím že teď co řeknu je proti 99% celýho dieselpoweru, ale ty VW už nejsou to co bývali...Ladas píše:Vw-Audi nemůžeš rovnat s italem to se nezlob.....
Chlapče jsi asi moc mladejZdeněk M píše:První primej vstrik na svete jezdil ve Fiatu Croma v roce 1988 s oznacením 1,9TDID a mel vykon 68KW a 200Nm tocak ,bez nich by byli asi ve VW doted jen turbo diesly.![]()
... přímý vstřik měla již třeba Praga V3S alias motor Tatra 912-1 a to již před rokem 1953
... asi tak ... takže se z těch taliánů nepos*r

GIV Variant TDi ???kW
Snad se bavíme o osobácích. Motory s přímým vstřikem měly na umístění v osobáku moc tvrdý chod - jels někdy ve V3S? no a v dodávce byl první přímý vstřik tuším u Tranzita, u osobáku v Cromě, bylo to MTDI, jenže....
bylo asi nějak blbě udělané chlazení, praskaly hlavy, trhaly se kliky a bloky. Stačila porucha termostatu- motor jezdil trvale podchlazen a něco někde ruplo, nebo se pos..něco jiného. Pravda, Tipo s tímhle motorem se seštelovaným čerpadlem byl drak, jenže jak dlouho. Typicky italské řešení - nápad nebyl dotažen do konce. Fiaty jsou celkem příjemný auta, ale s mechanikem a skladem ND. Starší fiat z těchhle důvodů nee, nový na 3 roky a pak pryč.
G3 Variant synchro