jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

ako v poho nastavim plniaci tlak bez MBC chcel som ho kupit ale nedosiel mi. ????
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
evoluzione
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 10 říj 2007, 14:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od evoluzione »

PEPE 1.6TD píše:
marceloo píše:svoje turbo som est enevidel, nedaval som zatial prec hadice, takze neviem kde to tam je, toto na obr je Golf2 turbo? mozem poprosit oznacit na obr kde co je? lebo neviem ktore je co , dik
Obrázek
mam to dotiahnut uplne ? alebo tym jemne nastavujem tlak ?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Obrázek

1: fest utáhnout, nebo nejlépe vyšroubovat, vytáhnout pružinku a místo ní dat tyčku a zašroubovat.
2: odpojit a ucpat
3: pokud splníš bod č. 2, tak zatím s tym nic nedělej, a bez budíku tlaku bych též neriskoval. tím už jen dolaďuješ (už jen bodem č. 2 by měl tlak vyletět k +- 1.5b), 3 to jen doladíš
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
evoluzione
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 10 říj 2007, 14:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od evoluzione »

a cim mam upchat tu hadicku v bode 2 ?

inac velmi pekne dakujem za tento navod :)

btw. ak urobim 1 a 2 krok dosiahnem tlak +-1.5bar
mozem jazdit aj bez bodu 3 ?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jak? odšoubuj, trubku ohni, na šroub dej cca 4 podložky a namontuj zpět, ale už bez trubky.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
PEPE 1.6TD
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 říj 2007, 12:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od PEPE 1.6TD »

Smoke píše:jak? odšoubuj, trubku ohni, na šroub dej cca 4 podložky a namontuj zpět, ale už bez trubky.
a nebo si dej pod ten sroub co drzel tu trubku velkou maticku,tak jak to mam ja (rofl)
1.6 TD
evoluzione
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 10 říj 2007, 14:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od evoluzione »

zasruboval som tu srubku s pruzinkou...odpojil som wastage hadicku...a skusal som ladit tu plechovku..ale ci bola dotiahnuta menej alebo uplne dotiahnuta tlak bol stale rovnaky.

tlak som meral s manometrom zapojenym na srubu na ktorej bola hadicka wastage a skoro stale ukazovalo tlak +- 1 bar


momentalne mam odpojenu hadicku wastage ..upchatu srubu..bod 1 a bod 3 na max dotiahnuty a nepocitil som nejaky rozdiel :?
PEPE 1.6TD
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 říj 2007, 12:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od PEPE 1.6TD »

evoluzione píše:zasruboval som tu srubku s pruzinkou...odpojil som wastage hadicku...a skusal som ladit tu plechovku..ale ci bola dotiahnuta menej alebo uplne dotiahnuta tlak bol stale rovnaky.

tlak som meral s manometrom zapojenym na srubu na ktorej bola hadicka wastage a skoro stale ukazovalo tlak +- 1 bar


momentalne mam odpojenu hadicku wastage ..upchatu srubu..bod 1 a bod 3 na max dotiahnuty a nepocitil som nejaky rozdiel :?
no ja to mel kdysi taky vsechno odpojeny a tlak jen 0,4 BARU a porad jsme se nevedeli co tomu muze byt,tak jsem zkusil vybouchat katik PORADNE jsem protahl motor na ceste a najednou 1,7 BARU uplne v poho.

mel jsem totiz tek katik uplne zasranej sazema.. (rofl)
1.6 TD
evoluzione
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 10 říj 2007, 14:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od evoluzione »

PEPE 1.6TD píše:
evoluzione píše:zasruboval som tu srubku s pruzinkou...odpojil som wastage hadicku...a skusal som ladit tu plechovku..ale ci bola dotiahnuta menej alebo uplne dotiahnuta tlak bol stale rovnaky.

tlak som meral s manometrom zapojenym na srubu na ktorej bola hadicka wastage a skoro stale ukazovalo tlak +- 1 bar


momentalne mam odpojenu hadicku wastage ..upchatu srubu..bod 1 a bod 3 na max dotiahnuty a nepocitil som nejaky rozdiel :?
no ja to mel kdysi taky vsechno odpojeny a tlak jen 0,4 BARU a porad jsme se nevedeli co tomu muze byt,tak jsem zkusil vybouchat katik PORADNE jsem protahl motor na ceste a najednou 1,7 BARU uplne v poho.

mel jsem totiz tek katik uplne zasranej sazema.. (rofl)
no neviem ale KAT si vybral ci si po nom pobuchal ? keby bol kat zaneseny tak by auto asi dymilo...no moje ani nie :-D
a tlak tam je 1 bar..no neviem ...a ak by som vybral KAT ???
PEPE 1.6TD
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 říj 2007, 12:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od PEPE 1.6TD »

me to vubec nedymilo,jen se dusil motor,nebyl dobrej odvod splodin,fakt jsem cucel jaka to byla zmena.sundal jsem stredni tlumic na vyfukovem potrubi a dlouhym vrtakem jsem vykutal tu keramickou vlozku katiku ven a pak to samozrejme cele zase slozil (rofl)
1.6 TD
evoluzione
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 10 říj 2007, 14:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od evoluzione »

hej lenze dnes som pozeral a ja tam mam len stredovy tlmic ..kat nemam
PEPE 1.6TD
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 říj 2007, 12:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od PEPE 1.6TD »

jo tak to se porad se SMOKem,ten bude vedet,to je starej ladic (rofl)
1.6 TD
walda2980
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 04 čer 2008, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brloh 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od walda2980 »

ahoj mám G3 1,9TD a chtěl bych dát lepší písty a vstřiky. z čeho bych tam moh něco šoupnout aby to bylo dbrý a něco to vydrželo?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

písty z čeho? je to komůrkáč. vstřiky ti nepomůžou. a aby to vydřželo? může prasknout hlava, rozlítnout turbo, klouzat spojka, může i ojnice s klikou....
může, ale taky nemusí

zvedni trochu tlak, přidej naftu a neřeš to.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
walda2980
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 04 čer 2008, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brloh 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od walda2980 »

to už mam, ale chtěl bych něco víc, dá se s tim něco teda dělat?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“