jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10 říj 2007, 14:43
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:

1: fest utáhnout, nebo nejlépe vyšroubovat, vytáhnout pružinku a místo ní dat tyčku a zašroubovat.
2: odpojit a ucpat
3: pokud splníš bod č. 2, tak zatím s tym nic nedělej, a bez budíku tlaku bych též neriskoval. tím už jen dolaďuješ (už jen bodem č. 2 by měl tlak vyletět k +- 1.5b), 3 to jen doladíš
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10 říj 2007, 14:43
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 28 říj 2007, 12:15
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10 říj 2007, 14:43
zasruboval som tu srubku s pruzinkou...odpojil som wastage hadicku...a skusal som ladit tu plechovku..ale ci bola dotiahnuta menej alebo uplne dotiahnuta tlak bol stale rovnaky.
tlak som meral s manometrom zapojenym na srubu na ktorej bola hadicka wastage a skoro stale ukazovalo tlak +- 1 bar
momentalne mam odpojenu hadicku wastage ..upchatu srubu..bod 1 a bod 3 na max dotiahnuty a nepocitil som nejaky rozdiel
tlak som meral s manometrom zapojenym na srubu na ktorej bola hadicka wastage a skoro stale ukazovalo tlak +- 1 bar
momentalne mam odpojenu hadicku wastage ..upchatu srubu..bod 1 a bod 3 na max dotiahnuty a nepocitil som nejaky rozdiel

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 28 říj 2007, 12:15
no ja to mel kdysi taky vsechno odpojeny a tlak jen 0,4 BARU a porad jsme se nevedeli co tomu muze byt,tak jsem zkusil vybouchat katik PORADNE jsem protahl motor na ceste a najednou 1,7 BARU uplne v poho.evoluzione píše:zasruboval som tu srubku s pruzinkou...odpojil som wastage hadicku...a skusal som ladit tu plechovku..ale ci bola dotiahnuta menej alebo uplne dotiahnuta tlak bol stale rovnaky.
tlak som meral s manometrom zapojenym na srubu na ktorej bola hadicka wastage a skoro stale ukazovalo tlak +- 1 bar
momentalne mam odpojenu hadicku wastage ..upchatu srubu..bod 1 a bod 3 na max dotiahnuty a nepocitil som nejaky rozdiel
mel jsem totiz tek katik uplne zasranej sazema..

1.6 TD
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10 říj 2007, 14:43
no neviem ale KAT si vybral ci si po nom pobuchal ? keby bol kat zaneseny tak by auto asi dymilo...no moje ani niePEPE 1.6TD píše:no ja to mel kdysi taky vsechno odpojeny a tlak jen 0,4 BARU a porad jsme se nevedeli co tomu muze byt,tak jsem zkusil vybouchat katik PORADNE jsem protahl motor na ceste a najednou 1,7 BARU uplne v poho.evoluzione píše:zasruboval som tu srubku s pruzinkou...odpojil som wastage hadicku...a skusal som ladit tu plechovku..ale ci bola dotiahnuta menej alebo uplne dotiahnuta tlak bol stale rovnaky.
tlak som meral s manometrom zapojenym na srubu na ktorej bola hadicka wastage a skoro stale ukazovalo tlak +- 1 bar
momentalne mam odpojenu hadicku wastage ..upchatu srubu..bod 1 a bod 3 na max dotiahnuty a nepocitil som nejaky rozdiel
mel jsem totiz tek katik uplne zasranej sazema..

a tlak tam je 1 bar..no neviem ...a ak by som vybral KAT ???
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 28 říj 2007, 12:15
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10 říj 2007, 14:43
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 28 říj 2007, 12:15
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
písty z čeho? je to komůrkáč. vstřiky ti nepomůžou. a aby to vydřželo? může prasknout hlava, rozlítnout turbo, klouzat spojka, může i ojnice s klikou....
může, ale taky nemusí
zvedni trochu tlak, přidej naftu a neřeš to.
může, ale taky nemusí
zvedni trochu tlak, přidej naftu a neřeš to.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno