h: help s číslem řídicí jednotky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hero.petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 30 dub 2008, 22:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Pertoltice

h: help s číslem řídicí jednotky

Příspěvek od hero.petr »

ahoj, potřeboval bych zjistit z čeho je tato řj, mám ji ted momentálně na vw vento 66kw 1Z, měl jsem ji rozdělanou jestli není čiplá, jednotka načipována není, ale auto jezdí až nepochopitelně na 66kw.
opsal jsem číslo z řj a potřebuji vědět jestli to je serie 66kw nebo třeba z verze 81kw pokud to jde...
díky za odpověd budu moc vděčný za každou radu.

číslo řj je : 028906021 BF
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

s číslem ti neporadím, ale jestli to jede jak říkáš nepochopitelně, spíš bych koukal na vstřiky. jednotka z 81kw by neuregulovala obtokový turbo
CFHC
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Re: h: help s číslem řídicí jednotky

Příspěvek od kevino »

hero.petr píše:ahoj, potřeboval bych zjistit z čeho je tato řj, mám ji ted momentálně na vw vento 66kw 1Z, měl jsem ji rozdělanou jestli není čiplá, jednotka načipována není, ale auto jezdí až nepochopitelně na 66kw.
opsal jsem číslo z řj a potřebuji vědět jestli to je serie 66kw nebo třeba z verze 81kw pokud to jde...
díky za odpověd budu moc vděčný za každou radu.

číslo řj je : 028906021 BF
jednotka je z venta motor 1z a takisto golf atd vsetko motor 1z samozrejme ;)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: h: help s číslem řídicí jednotky

Příspěvek od Slavkov »

hero.petr píše:... měl jsem ji rozdělanou jestli není čiplá, jednotka načipována není, ale auto jezdí až nepochopitelně na 66kw.
Jak jsi poznal, že není čiplá? (podle typu pamětí nebo jsi načetl obsah a porovnal?)
Třeba jsou tam jiné trysky (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
hero.petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 30 dub 2008, 22:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Pertoltice

Příspěvek od hero.petr »

dostal jsem radu od jednoho typana nick (Tonda) že se mám na to mrknout a prej poznám jestli je letováno, prej to jde poznat pouhým okem, je to všechno dělané robotem...
bratr má školu elektrotechnickou a taky řekl že je to origo...
mno trysky nevím...
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... no když se tady po fóru porozhlédneš, tak zjistíš, že pouhá výměna trysek za vhodnější může s klidem udělat i cca 20-30PS a to už je opravdu znát :D
Možná proto Ti to tak :scooter:
GIV Variant TDi ???kW
hero.petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 30 dub 2008, 22:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Pertoltice

Příspěvek od hero.petr »

jenže nechápu jednu věc, a to je že auto mám už od srpna a takhle nikdy to nejelo, bylo to docela líné, ale až ted poslední 2 měsíce se to začalo nějak rozjíždět, taky je fakt že jsem před těma 2 měsícema vykuchal katalysator tak jestli to třeba nemůže být tím? musím říct že to fakt jede protože 170 žádná rychlost pro auto...
třeba jsem to poznal tady u nás jedna rovinka, rychlostní dráha 0,8 km
zezačátku když jsem vento koupil tak max speed 140 a to s problémama
a ted dnes zkoušená rychlost byla něco kolem 160km/h a to je si myslím docela dost velkej rozdíl oproti předchozí rychlosti...
podotýkám že jsem se rozjížděl z místa s 0km/h rychlostí.
nebo další poznatek že auto nidky ze 120 km rychlosti nezrychlilo jako ted, člověk by to asi musel vidět jinak neuvěří.
ještě chci podotknout auto je na 17 kolech a nejdelší převodovka ASD.
ještě auto je po rozvodech asi 5000km a tím pádem i new předvstřik, a new filtry, a oleje... tankuji jen u benziny, motor má hezkej, čistej a pravidelnej chod, takže si myslím že jeho konec je někde v dálce...
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jo je možné (velmi pravděpodobné), že ten kat byl už pěkně přicpanej :( a proto se to "dusilo" (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“