
problémy s audi a6 2.5 tdi 132kw quattro r.v.2000
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16 kvě 2008, 18:06
- Bydliště: Brno
problémy s audi a6 2.5 tdi 132kw quattro r.v.2000
Zdravím chlapi,mám takový problém,koupil jsem audinu a6 2.5tdi 132kw,hned třetí den po koupi se mi zadřela turbína,rodělal jsem to a turbo fialové,výfukové lopatky zadřené,sací vymleté a hřídelka na půl,no nic,auto má něco natočené a nevydržela můj zátěžový test:D sehnal jsem jiné turbo /repas/ koupil těsnění,prohlédl intercooler,hadice,vykoušel mazání atd,vše se jevilo OK,tak jsem namontoval nové,vyměnil olej,filtr,vzducháč a let"s go,najel jsem asi 100km a turbo se začalo ozývat,houkáním....volám chlapíkovi,ten řekl,že to není origo,tak je hlučnější,ok potom jezdím dál,začalo bzučet víc,tak jsem znova napíchl na vag,skontroloval tlak oleje atd...pouze tlak turba byl na volnoběh skutečný 1020 a žádaný byl 1078,ale v tom nevidím problém proč by mělo odejít...a po dalších 200km se mi to nezdálo,sundal jsem hadici od turba a vůle jako prase,tak jsem ho reklamoval,mimochodem bylo už ůplně fialové,chlapík mi po delším telefonátu poslal jiné,tak znova,olej ven,filtr,vyčištění komplet systému sání,výfuku,nová tlakovka k turbu,diagnostika...vše ok,motor nekouří,šlape jako hodinky,tak jezdím po cca 200km znova pohoukávání a včera v noci po 500km se totálně rozstřelilo plnej výfuk oleje,hřídel na 2 půlky,totálně rozbité,další reklamace neuznaná.....Jsem bezradný,nikdy jsem se s tím nesetkal,proto se obracím na vás...ještě dodám,že poprvé jsem dal olej Mobil 5w-40 a po druhé 10w-60+přísada TEXACO,takže žádnej shit....prosím o rady,díky moc 

- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím chlapi,mám takový problém,koupil jsem audinu a6 2.5tdi 132kw,hned třetí den po koupi se mi zadřela turbína,rodělal jsem to a turbo fialové,výfukové lopatky zadřené,sací vymleté a hřídelka na půl,no nic,auto má něco natočené a nevydržela můj zátěžový test:D sehnal jsem jiné turbo /repas/ koupil těsnění,prohlédl intercooler,hadice,vykoušel mazání atd,vše se jevilo OK,tak jsem namontoval nové,vyměnil olej,filtr,vzducháč a let"s go,najel jsem asi 100km a turbo se začalo ozývat,houkáním....volám chlapíkovi,ten řekl,že to není origo,tak je hlučnější,ok potom jezdím dál,začalo bzučet víc,tak jsem znova napíchl na vag,skontroloval tlak oleje atd...pouze tlak turba byl na volnoběh skutečný 1020 a žádaný byl 1078,ale v tom nevidím problém proč by mělo odejít...a po dalších 200km se mi to nezdálo,sundal jsem hadici od turba a vůle jako prase,tak jsem ho reklamoval,mimochodem bylo už ůplně fialové,chlapík mi po delším telefonátu poslal jiné,tak znova,olej ven,filtr,vyčištění komplet systému sání,výfuku,nová tlakovka k turbu,diagnostika...vše ok,motor nekouří,šlape jako hodinky,tak jezdím po cca 200km znova pohoukávání a včera v noci po 500km se totálně rozstřelilo plnej výfuk oleje,hřídel na 2 půlky,totálně rozbité,další reklamace neuznaná.....Jsem bezradný,nikdy jsem se s tím nesetkal,proto se obracím na vás...ještě dodám,že poprvé jsem dal olej Mobil 5w-40 a po druhé 10w-60+přísada TEXACO,takže žádnej shit....prosím o rady,díky moc Mrknutí
VW T5 GP 103 KW long
taky skouknout odpadní rouru od turba, jestli není seškrcená a taky sání za turbem, jestli tam nejni díra a neutíká tlak - ale to by dost syčelo 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


mazanie-slabo maze. keby nemazala vobec,tak by vydrzala tak kilometer
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16 kvě 2008, 18:06
- Bydliště: Brno
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16 kvě 2008, 18:06
- Bydliště: Brno
Odvodní?ta je čistá,dával jsem tam i nový O kroužek,vede to zpátky do olejové vany,co je ale dál za odvodní trubkou nevím,je to tam místa tak na krabičku od sirek
No přemýšlel jsem jestli není něco např. s jednotkou,jestli to nezkooušel někdo chipovat,že by do turba šly nějaké větší plameny,že by ho takhle do modro-fialova vyžíhalo,(ale to by zase určitě kořilo,atd)ale nejspíš to bude chyba opravdu mazání,nebo něco,ale ani jednou se mi mazání nerožlo a to jsou tam čidla dvě,na hlavě + na tlakové trubce do turba,tak já nevím,kdo mi to pomůže vyřešit je u mě jednička...nevěděli si s tím rady ani mechoši s autorizovanýho servisu V Brně...

No přemýšlel jsem jestli není něco např. s jednotkou,jestli to nezkooušel někdo chipovat,že by do turba šly nějaké větší plameny,že by ho takhle do modro-fialova vyžíhalo,(ale to by zase určitě kořilo,atd)ale nejspíš to bude chyba opravdu mazání,nebo něco,ale ani jednou se mi mazání nerožlo a to jsou tam čidla dvě,na hlavě + na tlakové trubce do turba,tak já nevím,kdo mi to pomůže vyřešit je u mě jednička...nevěděli si s tím rady ani mechoši s autorizovanýho servisu V Brně...
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
a vana byla sundaná ?orangessss píše:Odvodní?ta je čistá,dával jsem tam i nový O kroužek,vede to zpátky do olejové vany,co je ale dál za odvodní trubkou nevím,je to tam místa tak na krabičku od sirek![]()
No přemýšlel jsem jestli není něco např. s jednotkou,jestli to nezkooušel někdo chipovat,že by do turba šly nějaké větší plameny,že by ho takhle do modro-fialova vyžíhalo,(ale to by zase určitě kořilo,atd)ale nejspíš to bude chyba opravdu mazání,nebo něco,ale ani jednou se mi mazání nerožlo a to jsou tam čidla dvě,na hlavě + na tlakové trubce do turba,tak já nevím,kdo mi to pomůže vyřešit je u mě jednička...nevěděli si s tím rady ani mechoši s autorizovanýho servisu V Brně...
VW T5 GP 103 KW long
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16 kvě 2008, 18:06
- Bydliště: Brno