
Diagnostika
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Diagnostika
Mám dotaz jak připojit ŘJ motoru na diagnostiku bez montáže do auta. Chtěl bych otestovat ŘJ motoru jestli je dobrá či nikoliv a jaksi se mi nechce současnou jednotku demontovat a připojovat tam jinou o které nevím zda je vůbec dobrá. Díky 

Ptal jsem se na to same, akorat s KOMFORTKOU ( http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=26495 )a nikdo mi neodpovedel
Dala by se tedy pripojit i ta komfortka na diagnostiku ? Mam tam i cislo jednotky ...

Dala by se tedy pripojit i ta komfortka na diagnostiku ? Mam tam i cislo jednotky ...
To si asi spletl s tachometrem. Tady je celé zapojení.pepa26 píše:... Znamy mi rikal, ze se nekde ptal a pry bez BSG to na diagnostiku napojit nepujde.
http://rapidshare.com/files/115821106/Komfort.pdf
Je.Venca1 píše:Není u Fábie na komfortu K-line na pozici T23a/13 ???
Takze bych to mel zapojit takto (na 23-polove svorkovnici):MAX píše:To si asi spletl s tachometrem. Tady je celé zapojení.pepa26 píše:... Znamy mi rikal, ze se nekde ptal a pry bez BSG to na diagnostiku napojit nepujde.
http://rapidshare.com/files/115821106/Komfort.pdf
13 - K-line
17 - GND
23 - +12V
Mam to spravne ?
Tak jsem to takhle pripojil, pres VAG COM se pripojuju na adresu 46, ale nespojim se ...MAX píše:To by mělo stačit. Já komfort ještě nepotřeboval zapojit na stole, tak to nemohu zaručit.
Na kabel a do komfortky jsem privedl napeti ze stejneho zdroje, pak jsem pin 13 z komfortky spojil s pinem 7 na kabelu a spojeni nefunguje ...