zdravím, jedu si v klidu 90 uberu a přidám plyn a najednou motor se rozškubal a začal jít na 3 hrnce, na volnoběh hrozně skáče ale budíky se ani nehnou, pořád stálé otáčky, ale motor skáče..
jak dostanu otáčky nad 2500 tak se to jakštakš sklidní, ale na volnoběh a do 2500 je to hrůza, motor hulí modře, i na volnoběh..
měl jsem to v pondělí na VAGu a nic to nehlásilo, jedinej problém byl že když se to dostalo nad 3500 tak začala váha vzduchu ztrácet z hodnot co by měli bejt 850 tak padali na 750 apod..
jako rady zkušených se ptám co by to mohlo dělat? řemenice na klice nehází, to bylo první co jsem se podíval..
typ motoru 1Z, vw vento 1996 1,9 TDi
jinak zítra hodíme na vag, ale chtěl bych předem vědět co by to mohlo býti a na co se připravit?
díky
motor škube
Moderátoři: šulda, Moderátoři
takhle mi odešla váha vzduchu, připadal jsem si pak blbě, když mě předjížděl wartburg...dla jsem novou váhu a nic, druhá byla špatná, třetí taky, až čvrtá byla celkem dobrá, všehno bosche, tak nevím...ale i ta poslední váha šla ven a bratranec mi dal olítanou a ta drží furt....takže podle mě váha...
Octavia 1,9 81Kw, kombi, 2000, 300 000
Re: motor škube
v prvé řadě bych zkusil změřit tlakyhero.petr píše:zdravím, jedu si v klidu 90 uberu a přidám plyn a najednou motor se rozškubal a začal jít na 3 hrnce, na volnoběh hrozně skáče ale budíky se ani nehnou, pořád stálé otáčky, ale motor skáče..
jak dostanu otáčky nad 2500 tak se to jakštakš sklidní, ale na volnoběh a do 2500 je to hrůza, motor hulí modře, i na volnoběh..
měl jsem to v pondělí na VAGu a nic to nehlásilo, jedinej problém byl že když se to dostalo nad 3500 tak začala váha vzduchu ztrácet z hodnot co by měli bejt 850 tak padali na 750 apod..
jako rady zkušených se ptám co by to mohlo dělat? řemenice na klice nehází, to bylo první co jsem se podíval..
typ motoru 1Z, vw vento 1996 1,9 TDi
jinak zítra hodíme na vag, ale chtěl bych předem vědět co by to mohlo býti a na co se připravit?
díky
uvidím, zítra přijede Fantík a hodíme to na vag, je zajímavé ale že motor má stálé otáčky žádné houpání nic... krásně chytá
ještě mě napadlo jestli se třeba nestrhlo to kolečko na klice, dělal jsem new rozvody a tohle jsem nedělal, vypadalo že bylo dělané předemnou, a jak se dal na to new řemen tak to asi ztratilo vůle a jen počkat na to než se to takhle rozjebe, motor měl tah, bylo by mi divný že by to najednou hned z ničeho nic ztratilo tlaky na válci...
bylo to v pondělí na vagu preventivně a absoulutně bez chyby... teplota vody, nafty apod byly jak mají být..jak říkám uvidím co ukáže VAG, pak budu těprve dělat závěry.
ještě mě napadlo jestli se třeba nestrhlo to kolečko na klice, dělal jsem new rozvody a tohle jsem nedělal, vypadalo že bylo dělané předemnou, a jak se dal na to new řemen tak to asi ztratilo vůle a jen počkat na to než se to takhle rozjebe, motor měl tah, bylo by mi divný že by to najednou hned z ničeho nic ztratilo tlaky na válci...
bylo to v pondělí na vagu preventivně a absoulutně bez chyby... teplota vody, nafty apod byly jak mají být..jak říkám uvidím co ukáže VAG, pak budu těprve dělat závěry.
