moje chybičky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
papirex
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 črc 2007, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: karviná
Kontaktovat uživatele:

moje chybičky

Příspěvek od papirex »

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 1J0 959 799 AH
Komponent a/nebo - verze: 33 Zentral-SG Komf. 0001
Kódodvání softwaru: 04097
Kód opravny: WSC 05311
Dodatečná informace: 1J1959801D 33 Tőrsteuerger. FS0002r
Dodatečná informace: 1J1959802E 33 Tőrsteuerger. BF0002r
Dodatečná informace: 1J4959811D 33 Tőrsteuerger. HL0002r
Dodatečná informace: 1J4959812D 33 Tőrsteuerger. HR0002r
6 Nalezeny chyby:
01135 - Snimace hlidani vnitrniho prostoru
36-00 - preruseni
00928 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani: strana ridice (F220)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
00943 - Vyhrivani zrcatka na strane ridice (Z4)
35-00 - -
00912 - Spinac spousteni oken vpredu vlevo (E40)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
00930 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vlevo (F222)
27-00 - nesmyslny signal
00931 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vpravo (F223)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky


někdo může poradit? že by to byly moje vyhnité káble u komfortky?
speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33815
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

komfort

Příspěvek od slovacek.milos »

kkomfort
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 06 čer 2008, 06:00, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33815
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud je komfortka řídící jednotka tak asi ne ta je v suchu, konektory máš ve sloupcích a tam hnijou, a jak vedou kabely ze slouku do dveří tam se lámou, elektroinstalace má vadnou izolaci propoští vlhkost, Cu je špatně dimenzovaná pak to hnije a praská jinak napiš jaký to dělá problém moje stará má taky hodně závad ale funguje bezproblémů :-D miloš
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 06 čer 2008, 08:22, celkem upraveno 1 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

smaž chyby a za týden používání se věnuj těm co se objeví znovu může jít o to že byly odpojeny jednotky při zaplým klíčku a tak těch chyb máš teď hafo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
papirex
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 črc 2007, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od papirex »

čest.
smazal jsem je Xkrát.
problémy : při zamknutí nebliká, okna se při poloze 1 dolů zavírají, klíčkem zamknutí dveří se nesepne centrál a jen se zavřou dveře řidiče a okna se nedovírají, když zamknu dálkou, občas se zamkne a hned odemkne LZ zámek a tak dál...
no, už jsem psal, některé káble co vedou ke komfortu jsou uhnilé, tak se chystám je přepájet, zatím jsou jen tak spojené izolačkou.
psal jsem, že sem pak hodím fotky.
ty zlámané drátky ve dveřích je dobrý nápad. ale když více bouchnu LP dveřma, tak to občas funguje. no, možná taky mikrospínače. ach jo. budu to v neděli rozebírat. ale každopádně, je to passat 99, tak má nárok na chronické nemoci...
JE tam číslo jednotky, ptal jsem se, jestli jde naprogramovat na dovírání oken dálkou?
speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
Uživatelský avatar
papirex
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 črc 2007, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od papirex »

nazdárek.
tak jsem o5 dozebral podlahu a práh... konečně jsem se pustil do pájení zoxidovaných a uhnilých spojů. MASAKRRRRR
oxidované konce jsem ucvikl, odizoloval kousek drátku a ejhle, ona tam nechce ta cína chytnout. drátek černej jak prase. tak jsem zkusil benzinový čistič a líh. ani jeden nezapůsobil. taj sem valil do drogerky a koupil kyselinu chlorovodikovou. do víčka nalil trošku a ten konec káblíku jsem namočil do kyseliny. ono to zašumělo a vytáhl jsem krásně čistý drátek. cín tam chytá krásně. takže kdyby někdo chtěl pájet drátky, tak si pořiďte kyselinu. zítra to dokončím, páč mi nefičí skoro celý komfort :(
speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Registrován: 16 lis 2007, 01:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mireck »

Kyselina chlorovodikova je na letovanie dobra ale lepsia je ked v nej rozpustis zinok. Inac v aute by som ju nepouzival je velmi agresivna a dost po nej vsetko koroduje. Najhorsie by bolo ju v aute rozliat. Pouzij radsej letovaciu pastu. Kalafonia je tiez dobra ale na silno zoxidovane vodice asi nebude stacit.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Bacha, ta HCl může kapilárně vzlínat pod bužírkou a pak může být zaděláno na problém :o
GIV Variant TDi ???kW
Mik
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02 led 2007, 14:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov. Bystrica

Příspěvek od Mik »

Slavkov píše:Bacha, ta HCl může kapilárně vzlínat pod bužírkou a pak může být zaděláno na problém :o
Presne tak! A potom budeš cvakať 5 cm z každého vodiča.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1708
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

taky bych se vyvaroval použití kyseliny, časem to úplně uhnije. Lepší a taky pracnější je ten černý hnůj z kabelů oškrábat třeba ostrým nožem.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

nebo to strihnout az na zdravej, nemusi se to koupat v zadnejch srackach
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

pájecí pastu a je to bezproblému! tou kyselinou jsi těm káblíkům ubral hodně životnosti
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

papirex píše:nazdárek.
tak jsem o5 dozebral podlahu a práh... konečně jsem se pustil do pájení zoxidovaných a uhnilých spojů. MASAKRRRRR
oxidované konce jsem ucvikl, odizoloval kousek drátku a ejhle, ona tam nechce ta cína chytnout. drátek černej jak prase. tak jsem zkusil benzinový čistič a líh. ani jeden nezapůsobil. taj sem valil do drogerky a koupil kyselinu chlorovodikovou. do víčka nalil trošku a ten konec káblíku jsem namočil do kyseliny. ono to zašumělo a vytáhl jsem krásně čistý drátek. cín tam chytá krásně. takže kdyby někdo chtěl pájet drátky, tak si pořiďte kyselinu. zítra to dokončím, páč mi nefičí skoro celý komfort :(
ja pouzivam acilpirin misto kalafuny na zaoxidovane kabely a funguje to skvele
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Uživatelský avatar
papirex
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 črc 2007, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od papirex »

hm, pozdě. ale vyřešeno ...
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=35&t=65880

k čemu slouží růžová spojka pod pojistkama? tam jak je plastový kryt u páčky otevírání kapoty? nemáte někdo schéma zapojení. nebo jak se vlastně to spojkové místo jmenuje? abych to mohl hledat...
speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“