TD na TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 
				tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
normálně zachováš blok s číslem motoru jen do toho naláduješ tdi střeva a hlavu z ahu, nebo afn a také 1z , dále seženeš převodovku ze starších tdi jednohmotnostní spojku poloosy necháš a dáš tam jiné brzdy alespon s chlazenými kotouči je toho ještě trochu, jako třeba přepákování spojky a nebo hydraulika k ní, ale tohle ti zatim stačí
			
			
									
									
						tomáš karbus píše:normálně zachováš blok s číslem motoru jen do toho naláduješ tdi střeva a hlavu z ahu, nebo afn a také 1z , dále seženeš převodovku ze starších tdi jednohmotnostní spojku poloosy necháš a dáš tam jiné brzdy alespon s chlazenými kotouči je toho ještě trochu, jako třeba přepákování spojky a nebo hydraulika k ní, ale tohle ti zatim stačí
toto plati prave jen u mTDI.ja mel vse poskladane zase v bloku z feldy D
jde o to,ze tam neni jen dira na snimac otacek,proto z toho v tomto pripade neudelas TDI,pouze mTDI.pokud vymenis cely motor pak uz muzes tahat celu elektriku.takze hlava pasuje.v podtate budes mit nastrojene na svem stavajicim motoru vse tak jak mas ted.pouze jina hlava a uvnitr pisty a ojnice.samosebou cerpadlo.
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
						aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
- 
				tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
to už trochu je, s tou mechanikou jsem to bral jako samozřejmost, když to chce měnit za td, aby zachoval co nejvíc podobu, čerpadlo td stačí, ale nechodí to jak má (na běžnou jízdu dostačující) a jen rozdělovací hlavu též nepřehodíš chce to to dát někomu složit umí už nás to hodně, ale luboš má s tímhle asi nejvíc zkušeností
			
			
									
									
						