škoda 120 pochlubte se jak ste si je tunily pár vzpomínek...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
škoda 120 pochlubte se jak ste si je tunily pár vzpomínek...
škoda 120 pochlubte se jak ste si je tunily pár vzpomínek...
někde najdu los-fotos měl jsem 120 88" 5q vez vlečenky meine erste vagen!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
já měl 120 užuvku dostal sem jí od táty ani kapka koroze
z motoru se dalo jíst jak byl čistej jediná vada bylo řízení
v 80 přes hupan a rozvybroval se volant že člověk musel zastavit
a znovu se rozjet
a ty pneumatiky
or54 protektor šuperk
když sem to auto dostal tak ta fabrika byla 15let zavřená
ve 30 po kruháku a gumy řvali tak že se lidi otáčeli
a ve 40 to sem na kruháku DRIFTOVAL - 2plnej
a "tokio drift" byl proti mě sranda mač !!
jinak s ní bylo všude daleko
kde sou ty časy 
z motoru se dalo jíst jak byl čistej jediná vada bylo řízení
v 80 přes hupan a rozvybroval se volant že člověk musel zastavit
a znovu se rozjet
a ty pneumatiky

když sem to auto dostal tak ta fabrika byla 15let zavřená
ve 30 po kruháku a gumy řvali tak že se lidi otáčeli
a ve 40 to sem na kruháku DRIFTOVAL - 2plnej
a "tokio drift" byl proti mě sranda mač !!
jinak s ní bylo všude daleko



--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

Já jezdil se "Š-105S" celejch čtrnáct let. Je pravda, že sem jí prodával se třetí karoserií, protože sem ji jednou půjčil
a podruhý mi jí jeden umělec zkrátil zezadu snad o půl metru
.
Jinak se zní časem stala Š-136 s pětikvaltem a vlečenou zadní nápravou. Dál mi soutěžáci radili co s motorem(ty sem si vždycky dělal sám od základu), nápravama a další užitečný rady mi dávali.
Brácha měl Š-110R s tim samym motorem, pětikvaltem a širokejma nápravama. Hezký bylo když sme jeli za sebou dost přes 160 a lidi nechápali co škodárny dokážou. Ověřená rychlost byla asi 180 a dál sem se už bál.


Jinak se zní časem stala Š-136 s pětikvaltem a vlečenou zadní nápravou. Dál mi soutěžáci radili co s motorem(ty sem si vždycky dělal sám od základu), nápravama a další užitečný rady mi dávali.
Brácha měl Š-110R s tim samym motorem, pětikvaltem a širokejma nápravama. Hezký bylo když sme jeli za sebou dost přes 160 a lidi nechápali co škodárny dokážou. Ověřená rychlost byla asi 180 a dál sem se už bál.
tak k tý mojí taky jsem se vybláznil centrál alarm vpředu péra zářez o závit a čtvrt podložky na 4x100 ráfky 5,5 z pick-upa 185/70 na ně a držela jeko klíště bezkontaktní zapalování z fáčka hned jak jsem ji koupik nový těsnění pod hlavu aby mě někdě nenechala 3body bosche palubka z garde lišty na dveře z gls a origo mikropyš sedačky


Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!