
"
Benzinovej filtřík malej" to neni dobrý !!!!!! Když už tak se dává ten malej filtřík, ale
specielní jen pro naftu - pozná se to podle toho, že uvnitř má maličký plastový sítko s velmi jemnými oky - benzinovej filtřík tam má ten žlutej, do hvězdice složenej papír. Za prvé: Tenhle papír se rychle zanese nečistotami a za druhé při dlouhodobym působení nafty se rozpadá !!!!! Za třetí pokud se pak maličko toho papíru - kterej je teda impregnovanej - uvolní a dostane do čerpadla, kde máš tolerance mikrometrový, pak to je taky blbý !!!! Zato ten specielně "dieselovej" minifiltřík je celej ze specielního plastu,i uvnitř hlavně to sítko, takže je odolnej všemu a hlavně vysokejm teplotám předehřátýho rostlináče, což o impregnovanym, žlutym do hvězdice složenym

papíru říci nelze !
Jinak se tyhle filtry - jak u benzinu tak u dieselu - dávaj jako přídavný až na konec těsně před čerpadlo - takže až ZA hlavnim filtrem !!!! U nás friťáků se to dokonce doporučuje, protože z těch různejch výmeníků, ventilů třícestnejch, napojeníček apod. se může třeba něco (špona???) uvolnit a tak to tenhle filtřík spolehlivě zachytí !!!
