Funkce sahary na Sharanech
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Funkce sahary na Sharanech
Já mám prosbu na Sharanisty - na sahaře mám 2 větráky a řídící jednotka je přišroubována na chladičovce nad nádrží na servo. Jenom potřebuji zkontrolovat jednu věc - máte taky u motoru ty odpory k větrákům? Jsou to ty pružiny zalité v něčem zeleném. Vím, že alhambry ani galaxy je určitě nemají (na nich jsem to nikde nenašel) - mají odpory přímo v řídící jednotce, ale já tu jednotku mám menší a ty odpory jsou podle mě zvlášť. Ptám se proto, že se mi jeden odpor začal drolit a teď si opravdu nejsem jistý, zda tam mají být nebo ne, nebo to mám z něčeho zbastlený. Sharan 1,9 TDi AFN 81 kW, dva větráky na sahaře. Vždy se točí jenom jeden, pouze, když je hodně vysoká teplota vzduchu a nechám puštěnou klimu, tak se na chvilku - 30s pustí i druhý. Otáčky větráků stále konstantní, jakmile vypnu motor, tak se vypnou i větráky, žádný doběh jsem zatín nezpozoroval, ale taky jsem měl vodu maximálně na 100°.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
Re: Funkce sahary na Sharanech
[quote="bodyvlk"]Já mám prosbu na Sharanisty - na sahaře mám 2 větráky a řídící jednotka je přišroubována na chladičovce nad nádrží na servo. Jenom potřebuji zkontrolovat jednu věc - máte taky u motoru ty odpory k větrákům? Jsou to ty pružiny zalité v něčem zeleném. Vím, že alhambry ani galaxy je určitě nemají (na nich jsem to nikde nenašel) - mají odpory přímo v řídící jednotce, ale já tu jednotku mám menší a ty odpory jsou podle mě zvlášť. Ptám se proto, že se mi jeden odpor začal drolit a teď si opravdu nejsem jistý, zda tam mají být nebo ne, nebo to mám z něčeho zbastlený. Sharan 1,9 TDi AFN 81 kW, dva větráky na sahaře. Vždy se točí jenom jeden, pouze, když je hodně vysoká teplota vzduchu a nechám puštěnou klimu, tak se na chvilku - 30s pustí i druhý. Otáčky větráků stále konstantní, jakmile vypnu motor, tak se vypnou i větráky, žádný doběh jsem zatín nezpozoroval, ale taky jsem měl vodu maximálně na 1 drolí,nebo dostal někdy už ránu to se taky drolí,,,,,,,teplota na 100,to se mi nepovede ani v létě ,termostat asi neotevřě jak má , doběh-vypni motor ,ale otoč klíček zpět, aby svítily přístroje ,a motor by se měl dochladit ,mě to trvá tak 15 až 20 vteřin a pak se to vypne ,no a ja pak vypínám klíč....... některý auta dochladěj i bez klíčku,ale starej model shardy to myslím nemá no zkus co tady píšu a uvidíme1,9 Tdi 81 kW
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
i starej model dochlazuje, když mám hoňku a přijedu třeba do kanclu, chcípnu motor a vypadnu z auta, zamknu a větráky chladí cca 20 vteřin ( Alhambra 99" - AFN)
Takže i bez klíčku chladí, jinak takový ošklivý spirálky zelený tam mám taky, jsou vidět zespodu u levýho př. kola
Takže i bez klíčku chladí, jinak takový ošklivý spirálky zelený tam mám taky, jsou vidět zespodu u levýho př. kola
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW