Felicia teplota!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

nevim jak u 1,6, ale pokud ma vlozky, neni utopena?
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14468
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud vím tak 1.6 má litinový blok a písty běhaj přímo v něm.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

takze mozna prasklej blok, pokud je hlava ok a ostatni komponenty taky, je to snad jediny mozny vysvetleni
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14468
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nebo vodní pumpa pakliže již nebyla kontrolována.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

tak snad se to uz dozvime... :roll:
Nissan Primera SW 1,9 DCi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34067
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Nebo vodní pumpa pakliže již nebyla kontrolována.
ta vodní pumpa nedělá hned bubliny a tlak když se netočí mám před barákem micubiši galant 1.8 94 to samé zatím se k tomu nehlásím, předělávat po někom odfáknutou práci se mi taky nechce miloš
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1328
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

origoš píše:A co takhle zjistit kudy to tlakuje?
To se vezme stará svíčka, vykuchá se izolátor, navaří se tam vhodná trubka s šroubením a postupně se do válců pustí tlakový vzduch. Píst při tom musí být v horní úvrati, zařazena pětka a zabrzděné auto. Když půjdou do expanzky bubliny, tak je jasné kudy komprese uniká.
To je výborný nápad!!! Tu upravenou svíčku mám a používám ji např. k odhalení podpáleného ventilu apod. Takže to hned dneska prubnu. Díky moc i ostaním za rady vše vyzkouším a ozvu se, aby už takový zmeťál nikoho nepotrápil jako¨mně. Fakt díky moc.
muttm151
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 22 bře 2008, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od muttm151 »

A co takhle zátka expanzky :)
Nicollas
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 23 črc 2008, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nicollas »

muttm151 píše:A co takhle zátka expanzky :)
Tak přesně to jsem řešil teď o víkendu taky u 1.6 feldy. Dal jsem tam nový termostat, novou pumpu všechno zkontroloval a na nic jsem nemohl přijít a stále to vařilo. Soused mi poradil vyměnit víčko expanzky a ono to fakt bylo tím pitomým víčkem. Asi špatná membrána a pořád se to tlakovalo.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

jak jsi pokrocil ???
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1328
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

rami píše:jak jsi pokrocil ???
Neměl jsem na to čas. Dělal jsem teť jiný auta a k feldě se vrátím pravděpodobně v pondělí. Mám to zatím v rozhozeném stavu. Jen můžu říct, že jsem tlakoval válce vzduchem a o.k. Takže ani těsnění ani hlava to není. Termostat jsem taky ještě jednou vyzkoušel a je rovněž o.k. Dám to do kupy a zkusím tu novou zátku. Ozvu se jak to dopadlo. Mezitím samozřejmě rád příjmu další nápady. Dík.
Uživatelský avatar
Ykka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 17 črc 2006, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Ykka »

Jednou jsem to řešil a byla to pumpa protáčela se vrtulka na osičce tak sázím na ni ;)
Nicollas
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 23 črc 2008, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nicollas »

Tak fakt od soboty co jsem vyměnil to víčko, tak jsem nalítal 2 tisíce kilometrů a teplota zcela v pořádku. Fakt by mě ani náhodou nenapadlo, že to může způsobit víčko.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“