1.8 20V ARH 92kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mori
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 22 říj 2006, 08:49
Odpovědi: 0
Bydliště: kosicky kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mori »

Ladas píše:s A6 1,9 81kw 5,5 (rofl) rozumnou jízdou bez problémů (rofl)
mozno ti tak uakzuje PC ale realita je ina (LOL)
AUDI A6 1.8 20V
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vidím že máš zkušenosti hádat se nebudu ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já i v Praze ujedu na nádrž cca 48l to obvykle pípne rezerva cca 800km.
Tudíž spokojenost.
Uživatelský avatar
mori
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 22 říj 2006, 08:49
Odpovědi: 0
Bydliště: kosicky kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mori »

Tomas.cz píše:Já i v Praze ujedu na nádrž cca 48l to obvykle pípne rezerva cca 800km.
Tudíž spokojenost.
kamo ale ti mas trocha lahsie auto ako A6
AUDI A6 1.8 20V
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

mori píše:
Tomas.cz píše:Já i v Praze ujedu na nádrž cca 48l to obvykle pípne rezerva cca 800km.
Tudíž spokojenost.
kamo ale ti mas trocha lahsie auto ako A6
asi neznáš Pražskej provoz spíš stojíš než jedeš ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Otcuv Superb 1,9TDI PD po DieselPower chipu +-170k jezdi v rozmezi 4,7 az 6,9 pricemz dlouhodoby prumer (dle CCS nikoliv palubniho pocitace) je 6,1 ... to je ovsem ovlivneno castymi starty a jizdou po meste. Praha -> HK bezne pod 5,5 (zapocitana jizda i po Praze).

Holt, neda se nic delat, ale Reesha to proste umi no ... otec se velice zdrahal a obaval - a ted uz premysli i o HW upravach (noteeth)

Mimochodem ja jsem s Golfem4 kombi ASZ motorem (PD 96/130serie) jezdil s race tryskama, ARL turbem a chipem od DP (200k+) jako prase za prumer 8,1 (dle vypisu z CCS - nemam palubni PC) ... ale jakoze kdo me zna, tak vi, ze jsem ho drzel pod krkem furt (rofl)

Proste uz konecne pochop vyznam pouzivani a ladeni TDI - nejsme tak bohati (pripadne nejsme ochotni investovat tolik), abychom platili krvave penize za "trochu" adrenalinu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

dokonce i superbééé sem včera kodrcal po praze 2,5 BDG a jezdil sem na 5.8 l to de néé :) asi mam lehkou nohu .ú)
VW T5 GP 103 KW long
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

este píše:...
2,5 za 5,8 - clovece, netlacilo Te nejaky auto zezadu? :D? (rofl)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“