Chcems a opýtať na spojku od S.P.E.C prečítal som si tiu čo popísali majitelia tej spojky že to rachoce, to by mi nevadilo ale neovplyvnujú tie torzné vybrácie nejak životnosť spojky ako celku prípadne kluky alebo prevodovky????
Je este nejaká iná alternatíva spojkového kitu 240mm pre FRS nad 500 Nm??
tak týmto pádom by to vyhovovalo
chcel som aby to neboilo na hrane ale tak resp 500Nm je na FRS dost a teda sachs race by mohla postačovať
musím zistiť cenu aj z prítlačákom
PassatB5 píše:tak týmto pádom by to vyhovovalo
chcel som aby to neboilo na hrane ale tak resp 500Nm je na FRS dost a teda sachs race by mohla postačovať
musím zistiť cenu aj z prítlačákom
Přítlačák Sachs vyjde na 10.374,- a lamela (4-cípá) na 9.137,-.
Mělo by to vydržet 650 Nm.
Dukes : Tak to vypadá dobre...
lamela je keramická??
zotrvák ostáva dvojhmota povodná?? vydrží to zotrvák?? 650 Nm je zaujímavá hodnota... to už je jak u spojok SPEC ale tam sa mení zotrvák
hej plánuje sa niečo kolo 220PS + ako sa podarí a 500Nm len som cel nejakú rezervu na tej spojke, neísť nadoraz ale ked vravíťe že to je OK tak v poho..
Ete k SPEC týimi torznými vybráciami sa neohrozuje životnosť??? prevodovka, kluka , spojka ako celok???
PassatB5 píše:hej plánuje sa niečo kolo 220PS + ako sa podarí a 500Nm len som cel nejakú rezervu na tej spojke, neísť nadoraz ale ked vravíťe že to je OK tak v poho..
Ete k SPEC týimi torznými vybráciami sa neohrozuje životnosť??? prevodovka, kluka , spojka ako celok???
Určitě dochází k o něco většímu namáhání převodovky. Nicméně, je potřeba se zamyslet na co chceš auto používat. Pokud s ním chceš jezdit denně do práce kup Sachs, pokud chceš jezdit sprinty a v budoucnu jít s výkonem ještě výš než 220 PS, tak dej jednohmotu a spojku SPEC.
SPEC s jednohmotou se hodí výhradně pro maximální výkonové aplikace.