Asi se dá koupit v každých autodílech, já ji kupoval u nás ve Ferodu zrovna ninulej tejden, obsahuje to všelijaký těsněni, mémbránu a i ten pertlovací plech co je zvrchu , je potřeba se podívat na svůj držák filtru protože se to liší podle toho na kolika místech je zespodu ten vrchní plech ohnutej některý jsou na třech a některý na čtyřech , stojí to něco přes 4 stovkyaaischa píše:kde si koupil tu repasní sadu.. ? díkoldaf píše:Jojo pežotáckej problém, ta mémbrána je po těch letech zpuchřelá tak většinou hned na olej začne přisávat vzduch. Stačí koupit opravnou sadu a vyměnit to a je klid dá se to rozpertlovatjist píše: Pumpičkou? No jo to bude vono do rána mě padá palivo a pumpička nepumpuje
jaky vymenik na P205 1.8D 1.9,2,5kW ?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
dík zatim je vsecko okoldaf píše:Asi se dá koupit v každých autodílech, já ji kupoval u nás ve Ferodu zrovna ninulej tejden, obsahuje to všelijaký těsněni, mémbránu a i ten pertlovací plech co je zvrchu , je potřeba se podívat na svůj držák filtru protože se to liší podle toho na kolika místech je zespodu ten vrchní plech ohnutej některý jsou na třech a některý na čtyřech , stojí to něco přes 4 stovkyaaischa píše:kde si koupil tu repasní sadu.. ? díkoldaf píše: Jojo pežotáckej problém, ta mémbrána je po těch letech zpuchřelá tak většinou hned na olej začne přisávat vzduch. Stačí koupit opravnou sadu a vyměnit to a je klid dá se to rozpertlovat
oldaf: ja jsem za cca 1,5 roku najezdil s timto autem 85 000 km jedim hodne po dalnici mam tezsi nohu a bez upravy to proste nejezdi... jak ma. Proste nechapu jak muze nekdo jezdit bez upravy to auto potom nema vykon kouri to......... celkem na olejji jsem najezdil uz pres 200 000 na ruznych autech co mam a proste jedine uprava... reci ze to jezdi bez upravy neberu jhsou to jen kecy a nevi o cem mluvi
Sorry asi jsem blbej ale já sám osobně mám tři auta na RO a dovolím si říct že nepoznám rozdíl v jízdě na naftu a na RO snad jedině u peugeota 1,9D to má na olej v nižších otáčkách větší točák než na naftu. Jinak u VW tdi nepoznám žádnej rozdíl a mám tam jen elektricky ohřejvanej filtr z BMW. Do něj leju jen novej olej. Do peugeota leju i vyfrit. V BMW 525tds jezdim 70%oleje 30%nafty jen v zimě tam šplejchnu trochu benzínu a mám v tom jen el. vyhřejvanej filtr. V zimě dávám benzín i do peugeota, . Jezdím takhle už několik let měsíčně i víc jak 5-6000kiláků a pokud chceš tvrdit že tady někdo kecá tak se probermm píše:oldaf: ja jsem za cca 1,5 roku najezdil s timto autem 85 000 km jedim hodne po dalnici mam tezsi nohu a bez upravy to proste nejezdi... jak ma. Proste nechapu jak muze nekdo jezdit bez upravy to auto potom nema vykon kouri to......... celkem na olejji jsem najezdil uz pres 200 000 na ruznych autech co mam a proste jedine uprava... reci ze to jezdi bez upravy neberu jhsou to jen kecy a nevi o cem mluvi
jezdim i na mb s radovym cerpadlem je uprava je znat... Ono zalezi taky jak jezdis... ta uprava neni pro nic zanic jako kdyz nekdo tvrdi ze fabia sdi jezdi na olej stejne jak na naftu tak taky keca zkousel jsem to na firmeni... nevim mozna kdyz si to nekdo opravdu posteluje vstriky atd.... a ale neverim tomu nedava to smysl...
bobyd: verim ze to jezdi ja jsem jezdil cely leto bez upravy.... a s mb jsem jezdil 2 mesice bez upravy. Ale je to uplne o necem jinym s upravou i s W202 jsem jezdil bez upravy.. Ted s upravou peugeotek jezdi jak z praku lip na jak na naftu na dalnici do kopce 170 proste neuveritelny rozdil ve vykonu. vlastne jsem zkousel celkem 6 aut na olej z toho mam 3 auta s kteryma jezdim a jezdim jinak peugeotek ma 520 000 najeto.... UPRAVA MA SMYSL A KDO NEUVERI AT TAM BEZI NETVRD TADY KRAVINY.......... JESTE REKNI ZE PRI - 30 NASTARTUJES NA RO netvrdim ze to nejezdi ale ma to hrosi vykon....... atd. protste je to prasarna.... jinak jsem to nezavisle zkousel na 6 autech a nejlip bez upravy jezdilo sang young musso
sang young musso je jestli se nepletu MB ze?netvrdim ze se nezvedne po uprave trochu vykon a ze neni v zime lepsi startovat na naftu ale je otazka zda se vyplati investovat do stare pastiky jako je 205 ka.Aby to za neco stalo tak to neni zadarmo.Uprava vstriku kvalitni predehrev atd. rikam jen ze to neni nezbytne nutne a motor se tim rozhodne nenici na to staci casteji menit motorovy olej a to v obou pripadech.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Musíš to brát že ty součástky nevyhodíš s autem ale přendáš je do dalšího nebo prodášbobyd píše:sang young musso je jestli se nepletu MB ze?netvrdim ze se nezvedne po uprave trochu vykon a ze neni v zime lepsi startovat na naftu ale je otazka zda se vyplati investovat do stare pastiky jako je 205 ka.Aby to za neco stalo tak to neni zadarmo.Uprava vstriku kvalitni predehrev atd. rikam jen ze to neni nezbytne nutne a motor se tim rozhodne nenici na to staci casteji menit motorovy olej a to v obou pripadech.
ikdyz je 205ka celkem dosti starej kram tak je to ve vysledku na RO optimalni komurkac s jednoduchym. mechanickym motorem, zadna tuna elektroniky primej vstrik a podobne ikdyz ma svy nejlepsi casy davno zasebou tak na pravidelny dojizdeni ke konim a podobne je to idealni ve vysledku jeto kolem 30tis km na rok mozna I vic takze znacna uspora a presne jak rek kolega prestavbu bych I dal do dalsiho auta a kdybych presel na lpg tak prodam... a stejne se za tu dobi uz nekolikrat zaplati...
je to motor hodne podobny jako je ve 124. Investice 5000-10000 za upravu mi neprijde velka castka pri km co rocne najezdim a navic jak bylo psano dily se daji znovu pouzitbobyd píše:sang young musso je jestli se nepletu MB ze?netvrdim ze se nezvedne po uprave trochu vykon a ze neni v zime lepsi startovat na naftu ale je otazka zda se vyplati investovat do stare pastiky jako je 205 ka.Aby to za neco stalo tak to neni zadarmo.Uprava vstriku kvalitni predehrev atd. rikam jen ze to neni nezbytne nutne a motor se tim rozhodne nenici na to staci casteji menit motorovy olej a to v obou pripadech.
