Měnil jsem desky i kotouče na zadní nápravě u GIV. Pístky na brzdičích jsem zatlačoval ručně a zároveň s něma točil, takže samostavy jsem nezrušil. Zarezlé pístky nebyly. Teď se mi ale nechce moc vracet páka na levém brzdiči.
Lanovody chodí volně, páky na obou brzdičích ručně zatlačím z dorazu tak na tři milimetry, chodí volně a pružiny tlačí prakticky stejně, vracejí se bez problému na dorazy a bez náznaku drhnutí. Když nahodím lanka a začnu dotahovat seřizovací matici aby se páky nadzvedly z dorazu, tak se zvednou stejně, dotáhnu to tak na 1-2mm vůli na obou stranách (v DP se píše součet že součet obou vůlí má být 1-3mm) a zdá se to být ok.
Jenže když pak zatáhnu a povolím ručku, tak na pravé straně zůstane páka na dorazu a na levé straně je skoro 3mm vůle. Když zkouším seřizovací matici dotáhnout ještě kousek, tak se to malinko zvedá i na pravé straně, ale špíš se zvedá ta levá.
Zkoušel jsem to seřizovat několikrát, předtím jsem to usadil sešlápnutím brzdy a několikrát zatáhnutím ručku nadoraz a furt je to takhle. Nikde jsem tam nenarazil na nic, co by na jedné straně chodilo volněji než na druhé, nebo naopak drhlo. Jo a seřizoval jsem to nejdřív hned po výměně, nešlo to, tak jsem nechal 1000km než si sednou desky a kotouče a je to pořád stejné. Když zatáhnu ruční brzdu nadoraz, tak jsou vzdálenosti páky a dorazu na obou kolech stejné, nezdá se že by to na tom levém kole přibržďovalo, ale ten rozdíl se mi zdá dost velký, nevím jeslti to je OK a případně co na to má vliv.
Seřízení ruční brzdy
Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“
Přejít na
- Fórum DP
- ↳ Pravidla, oznámení a časté dotazy/problémy
- ↳ DIESELPOWER s.r.o.
- Logování, měření, diagnostika..
- ↳ LogView
- VW group (Audi/Cupra/Škoda/Seat/VW)
- ↳ FAQ - časté dotazy - řešení, postupy
- ↳ Údržba/problémy VW group (DIESEL)
- ↳ Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)
- ↳ Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)
- ↳ Elektrické a hybridní pohony
- ↳ Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)
- Ostatní značky mimo VW group
- ↳ Alfa romeo
- ↳ BMW
- ↳ Mini
- ↳ Rolls-Royce
- ↳ Citroën
- ↳ Fiat
- ↳ Ford
- ↳ Jaguar
- ↳ Land Rover/Rover
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Smart
- ↳ Opel
- ↳ Peugeot
- ↳ Porsche
- ↳ Renault / Dacia
- ↳ Volvo
- ↳ Americké vozy
- ↳ Dodge
- ↳ Chevrolet
- ↳ Chrysler
- ↳ Jeep
- ↳ Tesla
- ↳ Asijské vozy
- ↳ Daewoo
- ↳ Daihatsu
- ↳ Honda/Acura
- ↳ Hyundai
- ↳ Isuzu
- ↳ Kia
- ↳ Mazda
- ↳ Mitsubishi
- ↳ Nissan/Infiniti
- ↳ SsangYong
- ↳ Subaru
- ↳ Suzuki
- ↳ Toyota/Lexus
- ↳ Evropské vozy - ostatní
- ↳ Italské vozy
- ↳ Francouzské vozy
- ↳ Švédské vozy
- ↳ Nákladní vozy/těžká technika/agro
- ↳ Caterpillar
- ↳ DAF
- ↳ Iveco
- ↳ MAN
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Renault truck
- ↳ Scania
- ↳ Tatra
- ↳ Volvo truck
- ↳ Ostatní
- ↳ Autodiagnostika - Software - Elektro svět
- ↳ Ostatní technika bez rozlišení značky
- Elektromobilita
- ↳ Auta na elektriku
- ↳ Elektromobilita - související
- Alternativní paliva a oleje pro spalováky
- ↳ Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
- ↳ Mazání a motorové oleje
- ↳ Bazárek olejářů - přestavby
- Autoservisy/autoopravny
- ↳ Nabídka služeb
- ↳ Poptávka - hledám servis/zaměstnance
- Ostatní
- ↳ Vozy členů fóra
- ↳ Výsledky Vašeho měření - Grafy
- ↳ Akce/Srazy
- ↳ Diskuze o autech
- ↳ Diskuze - MIMO mísu
- BAZAR
- ↳ Prodám
- ↳ Koupím
- ↳ [Prodám - starý bazar do 15.10.2018]