Spojka do FRS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

jj, já ma Sachs race. 469Nm. Už jí mám dva roky. Setrvák asi nebude jak z partesu,ale drží zatim.
Jsem s ní moc spokojenej, ježdění v kolonách naprosto bez problému, když je potřeba,tak se drapne a nepustí
PassatB5
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 08 led 2008, 19:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od PassatB5 »

ok pouvažujem a rozhodnem sa dakujem za postrehy
PassatB5
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 08 led 2008, 19:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od PassatB5 »

vie mi niekdo povedať aký je rozdiel medzi zotrvákom Sachs a napr Luk abo aké sa dávajú na FRS???

alebo tie Nm sú garantované iba so zotrvákom sachs u sach race spojky?
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

ano,u Sachs race spojky, musíš použít Sachs setrvák podle výrobce
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

PassatB5 píše:vie mi niekdo povedať aký je rozdiel medzi zotrvákom Sachs a napr Luk abo aké sa dávajú na FRS???

alebo tie Nm sú garantované iba so zotrvákom sachs u sach race spojky?
Rozdíl je v konstrukci a dávají se oba jednotlivé díly nelze zaměňovat luk-sach -sachs race ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“