Zdravim...
Chtel bych prestavet Xantii 1.9 Turbo D, protoze mam najezd cca 1000 km/tyden. Asi bych i investoval do sady od Europeconu, nemam cas ani prostredky nic bastlit a sel bych do neceho co je +- osvedceny.
Mam ale trochu problem s vlastni prestavbou, partnerskych servisu maji pomalu a chtej za to i celkem dost penez.
Nemate nekdo tip, kde by prestavbu provedli optimalne v Liberci, pripadne Praha pokud mozno Praha 9 nebo blizke okoli? Pripadne nejaky dalsi tipy co a jak?
Diky
Honza
Prestavba Citroen Xantia 1.9 Turbo D
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Ja jsem to resil s mym mechanikem vsechno jsem mu zhruba vysvetlit jak to ma byt zapojeny...... a on to doresil...... az jsem se divil partnersky servisy od europeconu me taky stvou nechapu jak muzou chtit cca 6000 7000 za praci ktera podle me trva cca 3 hodiny. S odzkousnim a doladenim... kdyz to nekdo nedela poprvy. Kdybych mel poradny naradi tak bych si to zbastlil sam..... ale prece jen je lepsi to nechat nekomu kdo se hrabe v aute od rana do vecera.... Jinak nemuzu pomoct vzdalnesto je obrovska
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 26 led 2008, 21:18
to beringo 97: to je sice dobrá rada! Ale kolik si na tom najel na čistej?? 100 000? 200 000? tak 20 000 předpokládam jestli vůbec...
to gecko: je to tak, pokud nemáš čas se s tim aspoň trochu zabejvat, tak se prohneš podobně jako při přestavbě na LPG(CNG), Jedna věc je si postavit přestavbu, tu si dejme tomu seženeš od europeconu a doma poskládáś, druhá je dostat to do auta. Všechny díly tam musí bejt dobře uchycený, aby se něco neurvalo nebo neprodřelo, to má každý auto úplně jinak, takže moc mechaniků to mít zmáklý nebude. Občas je trochu problém, když se při moc dlouhý montáži zavzdušní i vysokotlaká část čerpadla, pokud je pístkový, je to jedno, pokud rotační, klidně to můžeš zadřít, palivo se tam musí natlačit, nebo hooooooodně dlouho točit startérem(u mně to nepomohlo), musel sem roztahávat, pro některý čerpadla je to ale konečná. Takže když se vyměňuje přívod do čerpadla, tak to musí bejt rychle a nejlíp s již plnou hadicí.
Takže jestli se na to chceš spolehnout, a tvůj čas není dražší, než to dát europeconu, montáž proveď SÁM.
to gecko: je to tak, pokud nemáš čas se s tim aspoň trochu zabejvat, tak se prohneš podobně jako při přestavbě na LPG(CNG), Jedna věc je si postavit přestavbu, tu si dejme tomu seženeš od europeconu a doma poskládáś, druhá je dostat to do auta. Všechny díly tam musí bejt dobře uchycený, aby se něco neurvalo nebo neprodřelo, to má každý auto úplně jinak, takže moc mechaniků to mít zmáklý nebude. Občas je trochu problém, když se při moc dlouhý montáži zavzdušní i vysokotlaká část čerpadla, pokud je pístkový, je to jedno, pokud rotační, klidně to můžeš zadřít, palivo se tam musí natlačit, nebo hooooooodně dlouho točit startérem(u mně to nepomohlo), musel sem roztahávat, pro některý čerpadla je to ale konečná. Takže když se vyměňuje přívod do čerpadla, tak to musí bejt rychle a nejlíp s již plnou hadicí.
Takže jestli se na to chceš spolehnout, a tvůj čas není dražší, než to dát europeconu, montáž proveď SÁM.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D