Diskuze ke grafům z brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

že tam máš hever?? :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

To je jasný, že tam mám hever, každý auto má přece hever! (noteeth)
Měnil jsem olej v převodovce a tak se mi ta poloha auta zalíbila, že jsem ho vyblejsknul. A náhodou tam ten hever není moc vidět. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

no, kdyby jsi tam implantoval za výfuk černej oblak, tak bych to sežral.. :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Příště. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Myslíte, že se větší cooler může projevit při měření na brzdě bez větráku?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

v jakým smyslu?
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

To HUML graf: Na jaké spojce to držíš??? Moc pěkný průběh a výkon to drží docela dost dlouho.... njn,race 520.... A co kouř? Mračna nebo v mezích????
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kouř je v mezích :D , spojka je od Sachse, na TDI nebo G60 pro těžký výkon nebo pro přívěs, jinak průbeh vypadá dobře, aspoň vidíte kde máte ladit ;)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Huml píše:v jakým smyslu?
Když dám větší cooler, naměřim na brzdě bez větráku vyšší výkon?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

v podstatě je jedno jestli ten vzduch nechladíš v malým nebo velkým cooleru, je ale pravda, že větší cooler se bude dýl ohřívat a i vyzařování tepla je vyšší, takže asi je spíš otázka jak dlouho to měření bude trvat
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Se dívám že teplota sání na reša brzdě 30stc je to náhoda nebo konstantní udaj.
Já mám origo coler na brzdě se foukalo přímo na něho :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

scream píše:Brutální. Ale když už, tak bych se přimlouval za jeste jednou to same místo zadnich sedaček na pristi sezonu. TO by muselo jet pod 10 v klidu
Neumim si predstavit, jak vyladit dva preplnovany motory, aby dosahovaly identickych hodnot - je treba hledet na faktory zchlazeni, preplneni atd. Pochybuju, ze by to slo efektivne (aby se napravy nepretahovaly) zrealizovat.

Jak je ta Corsa bimoto, tak mi majitel tvrdil, ze s tim maji prubezne neustale problemy (a to jsou nepreplnovane motory!).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

toby66kw píše:Se dívám že teplota sání na reša brzdě 30stc je to náhoda nebo konstantní udaj.
Já mám origo coler na brzdě se foukalo přímo na něho :roll:
tech 30 je konstantni udaj kdyz neni pripojene cidlo teploty nebo kdyz ho nazadas rucne
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

Forest píše:
scream píše:Brutální. Ale když už, tak bych se přimlouval za jeste jednou to same místo zadnich sedaček na pristi sezonu. TO by muselo jet pod 10 v klidu
Neumim si predstavit, jak vyladit dva preplnovany motory, aby dosahovaly identickych hodnot - je treba hledet na faktory zchlazeni, preplneni atd. Pochybuju, ze by to slo efektivne (aby se napravy nepretahovaly) zrealizovat.

Jak je ta Corsa bimoto, tak mi majitel tvrdil, ze s tim maji prubezne neustale problemy (a to jsou nepreplnovane motory!).
Ked nad tym rozmyslam, tak nevidim dovod preco by museli byr vyladene presne rovnako, obidva by predsa tahali tym istym smerom, tak si myslim že keby jeden tahal viac, nemal by to byť problém. Ale s tdi to tak či tak asi nemá cenu lebo tá váha naviac nestojí za tých povedzme 250koní. Pod 10 by to zaručene neišlo dokonca si myslim že by sa to ani moc k 10 nepribližovalo. Existuje G2 2x VR6turbo ma spolu cca 900ps a časy ma okolo 10. A renner 2(VR6turbo haldex) ma 1 motor, cca650ps a časy okolo 10,5 a menej. tu je video s toho bimoto: http://www.youtube.com/watch?v=uyep1X1P ... re=related a tu je renner: http://www.youtube.com/watch?v=0HPcH2iA1Gw
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TRITONIS ten graf chápu tak že je origo soft bez čipu :)
Nebo je to i s čipem :(
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“