RO a CRDi
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Jezdil jsem na řepku se svím JTDčkem, to je podobnej motor akorát ty tam nemáš asi turbo, no je to common rail, ale nemám přestavbu, takže sem to ředil 1:1 s naftou než to zdražily jak prase. Mezitím jsem sehnal zdroj na hydrauliku tak teď jezdím na ní poměr 3:2.Viskozita paliva je zásadní věc pro některá vysokotlaká čerpadla. Jak jsem se dočetl, pro čerpadla Bosch by neměl být problem poradit si s větší viskozitou, tj když je palivo "hustší" ale pro některé typy čerpadel Lucas by to mohla být smrtelná rána. Takže tady píšu že na různé sračky jsem se svím JTD najezdil přes 20000 a zatím jsem akorát čistil vstřiky ultrazvukem.
Punto 1.9 JTD
Naprostý souhlasradluk píše:Hlavne, co se tyka CR, tak jde o nejlepsi system pro spalovani RO, samozrejme, nemam na mysli nachylnost systemu na necistoty v palivu, pomerne drahy system, atd.. Ale resi problematiku horsi atomizace paliva na nizke otacky, v celem otackovem rozsahu zajistuje skvele rozpraseni paliva diky temer konstantnimu vstrikovacimu tlaku...