RO a CRDi

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Foxx5
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 srp 2008, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mochov

Příspěvek od Foxx5 »

Jezdil jsem na řepku se svím JTDčkem, to je podobnej motor akorát ty tam nemáš asi turbo, no je to common rail, ale nemám přestavbu, takže sem to ředil 1:1 s naftou než to zdražily jak prase. Mezitím jsem sehnal zdroj na hydrauliku tak teď jezdím na ní poměr 3:2.Viskozita paliva je zásadní věc pro některá vysokotlaká čerpadla. Jak jsem se dočetl, pro čerpadla Bosch by neměl být problem poradit si s větší viskozitou, tj když je palivo "hustší" ale pro některé typy čerpadel Lucas by to mohla být smrtelná rána. Takže tady píšu že na různé sračky jsem se svím JTD najezdil přes 20000 a zatím jsem akorát čistil vstřiky ultrazvukem.
Punto 1.9 JTD
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od truck »

radluk píše:Hlavne, co se tyka CR, tak jde o nejlepsi system pro spalovani RO, samozrejme, nemam na mysli nachylnost systemu na necistoty v palivu, pomerne drahy system, atd.. Ale resi problematiku horsi atomizace paliva na nizke otacky, v celem otackovem rozsahu zajistuje skvele rozpraseni paliva diky temer konstantnimu vstrikovacimu tlaku... :P
Naprostý souhlas
karel.tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 21 čer 2008, 09:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Valašsko

Příspěvek od karel.tdi »

Nejdrazši na opravy sou rotacní čerpadla,je to poradne kus železa a mosi se k vuli temu eště rozebrat pul auta

Karel
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“