FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Filtr pevných částic

Příspěvek od Motorpower »

Pravdu máte tak trochu oba, filtr pevných částic byl vyvinut hlavně proto aby se odlehčilo valkým městům , kde emisní limity mohutně překračují povolené hranice. Ve městě nekouří a neemituje, a na dálnici kde probíhá regenerace všechno vyplivne. Je to takové divné řešení, ale zázraky se nedějí a auto prostě spaluje. Z hlediska čipování to problém je a to hned z několika důvodů, jde to , ale má to své zápory. Je pravda, že i na své RS jsem to neřešil. Proč taky u nového auta. Jiná je situace kdy bude DPF nefunční, potom je možnost nekupovat nový, a vykuchání rovnou spojit i s načipováním. Mám pocit , že se jedná o nějakých skoro 60tis. korun. Nevím ci na to řekne pan horlivý zelený. Ale zatím než k takové situaci dojde, jsem na jeho straně.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

me spis udivuje, ze ho bavi se o tomhle bavit. tohle je forum o upravovani naftovych motoru a kazdymu je jasny, ze ten filtr je spunt. zivot je otazkou priorit a je jasny, ze kdo to vynda, tak skodi prostredi. to je proste debata o nicem ....
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
laser
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 10 zář 2008, 13:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od laser »

No u katalyzátoru je to jasné, jsem zcela proti vyndavání, ale u nafty je DPF dost nevychytané věc, a navíc z hlediska ekologie ne tak jednoznačná jako kat.
Otázka: když je auto dovezeno z D a stejný typ je tu homologován bez DPF, je to problém ho odstranit ? Myslím z hlediska "způsobilosti provozu na komunikacích", ne technicky to je věc další. Mám Focuse 1.6 TDCI dovezeného z D.
Ještě jedna otázka, jak poznám že tam ten DPF skutečně je ? myslím z papírů.
Ford Focus TDCI 11/2007 , dovoz D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

plne suhlasim. tvoje auto cvi je vybavene FAP zistis tak ci gtam je snimac rozdielpoveho tlaku pred a za fap..
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Sice trochu uhýbám od tématu, ale co říkáte na tohle?
http://www.tuev-sued.de/auto_fahrzeuge/ ... tschechien

Výživné je, že diesela rv. od 01.01.2006 potřebného k získání Euro4 si nekoupím, takže budu honit starej benál s unaveným katalyzátorem se zelenou plaketkou.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

moderní diesel je mnohem čistější i bez PDF i Katu než všechny dvoutakty, staré 120, varbece, tatry, avie atd. a ty budou ještě dlouho jezdit...
nejen že neplní ani normu euro 1, ale ani by neprošli emisema (bez úplatku...).
každej si udělejte svůj názor....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to je sice pravda, ale kolik potkáš eisenachů nebo starých škůdek? pár kousků.
Podle mě je to všechno otázka času,kdy na emisích budou schopni měřit emise u dieselů jinak než kouřivostí při vytáčení motoru. pak jsem zvědavej, jak to budete řešit :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

RIESIT SA TO BUDE AKO DO TERAZ. p e n i a z m i (LOL)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to jsem si mohl myslet :D :D :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
konew
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 19 lis 2007, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od konew »

Až to tady bude jak v Pekingu tak všichni vytáhnou starý FAPy z kůlny a budou montovat zpátky.
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

konew píše:Až to tady bude jak v Pekingu tak všichni vytáhnou starý FAPy z kůlny a budou montovat zpátky.
dovtedy uz davno nafta nebude ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

cupra píše:
konew píše:Až to tady bude jak v Pekingu tak všichni vytáhnou starý FAPy z kůlny a budou montovat zpátky.
dovtedy uz davno nafta nebude ;)

Ono technologicky pokrok sa neda zastavit ako priklad uvediem UK kde sa jedna sikovna firma dala na vyrobu mini esterifikacnej linky vhodnej pre mensie domacnosti......ano da sa jazdit na cisty repkovy, slnecnicovy......olej kupit sa da v tesku alebo kdekolvek vyhoda esterifikacie je prave vo vyuziti lacneho metanolu.......zvlast su vhodne PD čka a az potom common raily.....kazde stlacanie zvysuje teplotu oleja takze zlepsuuje viskozitu a tym cerpatelnost.......
...to be or not to be... - faster
konew
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 19 lis 2007, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od konew »

No uvidíme kde to všechno zkončí. Je fakt že se každý den přichází na nový věci. Ale je fakt že nás to už asi nemusí zajímat. Až budou auta na vodu a budou mít 3 kola a skleněnou karoserii budem si v duchu říkat, jóo jaký byli časy s těma našema PDčkama (noteeth) (noteeth)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

konew píše:No uvidíme kde to všechno zkončí. Je fakt že se každý den přichází na nový věci. Ale je fakt že nás to už asi nemusí zajímat. Až budou auta na vodu a budou mít 3 kola a skleněnou karoserii budem si v duchu říkat, jóo jaký byli časy s těma našema PDčkama (noteeth) (noteeth)
to uz asi nedozijeme tak nas to nemusi trapit ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
parik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 14 pro 2008, 02:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od parik »

dochazej mi chcanky v DPF a hazi mi to furt nozovy rezim, nejde to nak vypnout aby motor jel naplno, maximalne aby rvala jen ikonka DPF? dik
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“