FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Filtr pevných částic
Pravdu máte tak trochu oba, filtr pevných částic byl vyvinut hlavně proto aby se odlehčilo valkým městům , kde emisní limity mohutně překračují povolené hranice. Ve městě nekouří a neemituje, a na dálnici kde probíhá regenerace všechno vyplivne. Je to takové divné řešení, ale zázraky se nedějí a auto prostě spaluje. Z hlediska čipování to problém je a to hned z několika důvodů, jde to , ale má to své zápory. Je pravda, že i na své RS jsem to neřešil. Proč taky u nového auta. Jiná je situace kdy bude DPF nefunční, potom je možnost nekupovat nový, a vykuchání rovnou spojit i s načipováním. Mám pocit , že se jedná o nějakých skoro 60tis. korun. Nevím ci na to řekne pan horlivý zelený. Ale zatím než k takové situaci dojde, jsem na jeho straně.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
me spis udivuje, ze ho bavi se o tomhle bavit. tohle je forum o upravovani naftovych motoru a kazdymu je jasny, ze ten filtr je spunt. zivot je otazkou priorit a je jasny, ze kdo to vynda, tak skodi prostredi. to je proste debata o nicem ....
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
No u katalyzátoru je to jasné, jsem zcela proti vyndavání, ale u nafty je DPF dost nevychytané věc, a navíc z hlediska ekologie ne tak jednoznačná jako kat.
Otázka: když je auto dovezeno z D a stejný typ je tu homologován bez DPF, je to problém ho odstranit ? Myslím z hlediska "způsobilosti provozu na komunikacích", ne technicky to je věc další. Mám Focuse 1.6 TDCI dovezeného z D.
Ještě jedna otázka, jak poznám že tam ten DPF skutečně je ? myslím z papírů.
Otázka: když je auto dovezeno z D a stejný typ je tu homologován bez DPF, je to problém ho odstranit ? Myslím z hlediska "způsobilosti provozu na komunikacích", ne technicky to je věc další. Mám Focuse 1.6 TDCI dovezeného z D.
Ještě jedna otázka, jak poznám že tam ten DPF skutečně je ? myslím z papírů.
Ford Focus TDCI 11/2007 , dovoz D
Sice trochu uhýbám od tématu, ale co říkáte na tohle?
http://www.tuev-sued.de/auto_fahrzeuge/ ... tschechien
Výživné je, že diesela rv. od 01.01.2006 potřebného k získání Euro4 si nekoupím, takže budu honit starej benál s unaveným katalyzátorem se zelenou plaketkou.
http://www.tuev-sued.de/auto_fahrzeuge/ ... tschechien
Výživné je, že diesela rv. od 01.01.2006 potřebného k získání Euro4 si nekoupím, takže budu honit starej benál s unaveným katalyzátorem se zelenou plaketkou.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
moderní diesel je mnohem čistější i bez PDF i Katu než všechny dvoutakty, staré 120, varbece, tatry, avie atd. a ty budou ještě dlouho jezdit...
nejen že neplní ani normu euro 1, ale ani by neprošli emisema (bez úplatku...).
každej si udělejte svůj názor....
nejen že neplní ani normu euro 1, ale ani by neprošli emisema (bez úplatku...).
každej si udělejte svůj názor....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
to je sice pravda, ale kolik potkáš eisenachů nebo starých škůdek? pár kousků.
Podle mě je to všechno otázka času,kdy na emisích budou schopni měřit emise u dieselů jinak než kouřivostí při vytáčení motoru. pak jsem zvědavej, jak to budete řešit
Podle mě je to všechno otázka času,kdy na emisích budou schopni měřit emise u dieselů jinak než kouřivostí při vytáčení motoru. pak jsem zvědavej, jak to budete řešit

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


to jsem si mohl myslet




Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
cupra píše:dovtedy uz davno nafta nebudekonew píše:Až to tady bude jak v Pekingu tak všichni vytáhnou starý FAPy z kůlny a budou montovat zpátky.
Ono technologicky pokrok sa neda zastavit ako priklad uvediem UK kde sa jedna sikovna firma dala na vyrobu mini esterifikacnej linky vhodnej pre mensie domacnosti......ano da sa jazdit na cisty repkovy, slnecnicovy......olej kupit sa da v tesku alebo kdekolvek vyhoda esterifikacie je prave vo vyuziti lacneho metanolu.......zvlast su vhodne PD čka a az potom common raily.....kazde stlacanie zvysuje teplotu oleja takze zlepsuuje viskozitu a tym cerpatelnost.......
...to be or not to be... - faster
to uz asi nedozijeme tak nas to nemusi trapitkonew píše:No uvidíme kde to všechno zkončí. Je fakt že se každý den přichází na nový věci. Ale je fakt že nás to už asi nemusí zajímat. Až budou auta na vodu a budou mít 3 kola a skleněnou karoserii budem si v duchu říkat, jóo jaký byli časy s těma našema PDčkama![]()

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm