Fiat Stilo

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Fiat Stilo

Příspěvek od slovacek.milos »

mám problém :? fiat stilo 1.9 JTD, poloosy KO, kolem 90 v tahu se auto začne třepat a při 120 je to nesitelné vyřadím, nebo uberu a auto se netřepe, problém je akorát v tom že jsou všude vnější klouby, ale vnitřní nebo celé poloosy nemohu nikde najít :o dík miloš
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

Nissan Primera SW 1,9 DCi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dík zkusím co jezdím skladu škoda dodává tam i elit, tk jim to zadám miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v elitu nemají, to samé jak všude jinde jen klouby je kolu, jedná se o 1.9 JTD, fá se stím jezdit tak do 110 pak je třepání neúnosné miloš
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

nenapsal jsi jaky to ma kw na slaby jsem nasel vnitrni kloub od skf a nebo si dej do vyhledavace renovace poloos :P
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

chiptuning píše:nenapsal jsi jaky to ma kw na slaby jsem nasel vnitrni kloub od skf a nebo si dej do vyhledavace renovace poloos :P
to bude asi slabá 66, ale zjistím to přesně je to pro známého pak se ozvu díky miloš
Terry
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2008, 19:22

Příspěvek od Terry »

Měl jsem stejný problém, volnoběh, nebo auto v jízdě bez tahu - bez problému. V tahu a hlavně v zatížení, nejvíce při zatáčení v levo se v rychlosti 90-120 km/hod auto rozklepalo... prostě problém ři přenosu točivého momentu od motoru do kol. Nejprve se zdálo, že na podvozku žádné vůle nejsou, ale nakonec se ukázalo, že to je vymletý trojkloub (vnitřní) na pravé poloose.
Takže teď se mi auto neklepe bo je na zvedáku. (wallbash)
Mám problém, kde sehnat ten kloub, dobrou kvalitu za slušnou cenu. Nerad bych šel do Fiata a kupoval tam značku za cenu nekřesťanskou .. :x . No, třeba se mýlím a cena nebude tak velka a ta kvalita bude naopak vyšší, než u neznačkového kloubu ... ;) Ale kdyby někdo věděl ....
Terry
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2008, 19:22

Příspěvek od Terry »

Ještě musím dodat, že má Stilouše z roku 2003, 1,9 JTD, combi se 115 koníkama, :roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v mém případě si poradil majitel, sehnal si opraváře co dělá jen fiaty někde v okrese UH , byla to taky pravá poloosa u převodovky materiál 8000,

jak ji seženeš napiš kde a kolik, já budu dělat jen podvozky a olej, diagnostiku jsem si našel za pětikilo i s nastavením servisních intervalů, fiaty nemusím :-D miloš
Terry
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2008, 19:22

Příspěvek od Terry »

slovacek.milos píše:v mém případě si poradil majitel, sehnal si opraváře co dělá jen fiaty někde v okrese UH , byla to taky pravá poloosa u převodovky materiál 8000,

jak ji seženeš napiš kde a kolik, já budu dělat jen podvozky a olej, diagnostiku jsem si našel za pětikilo i s nastavením servisních intervalů, fiaty nemusím :-D miloš
Tak jsem byl ve FIATovi a tam jsem se dozvěděl podle data narození, typu atd....: trojkloub 3930,- Kč nebo celou poloosu za 8600,- Kč. Pak se pan FIAT rozhodl zkonkretizovat dle VINka vozu a zjistil, že na můj vůz se trojklouv nedá samostatně objednat... ale: celá poloosa 7900 bez DPH a nebo repasovaná poloosa za 4500 bez DPH. Ve THORNU jsem zjistil,e se náhrady nedělaj, ale že je to podobné jako u pana FIATa, že záleží, kolik drážek (že se dělaly 24 nebo 26ti drážkové) a jaké rozměry to vše má, podle toho buď trojkoloub bude, nebo nebude. No, tak jsem zašel ještě na vrakárnu a tam se zadařilo (abych to nezakřikl) celá poloosa za 2500,- Kč. Takže snad bude funkční..... to se teprve uvidí. V opačném případě poloosa zpět na vrakárnu a pak nakupovat k FIATovi asi repas ... práce vesměs vlastní a něco málo kámoš, co vlastní tu dílnu, kde teď Stilouš visí ...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

stilouš prostě zere prachy, poloosy, ramena, brzdy, řemeny, řemenice, klimoška, světlomety, ten displej to děsí pořád, stop, servis,alarm, no snad se ti terry povede miloš
Terry
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2008, 19:22

Příspěvek od Terry »

slovacek.milos píše:stilouš prostě zere prachy, poloosy, ramena, brzdy, řemeny, řemenice, klimoška, světlomety, ten displej to děsí pořád, stop, servis,alarm, no snad se ti terry povede miloš
Takže ode dneška zase JEZDÍM !!! Co jezdím .... LÍTÁM!!!! Teda krotím sebe a těch 115 koníků, abych neměl lehčí peněženku
A teď k věci.
BYL to vnitřní trojkřížový kloub na pravé poloose, po jeho výměně je vše v pořádku. Stilouš si pěkně přede .... :-D
Nakonec ho sehnal lékař mých vozidel podle počtu drážek a rozměrů a tak za 1700,- od jednoho dodavatele z Ostravy. Takže určitě Polsko. Poštou tu byl za dva dny. Doufám že vydrží... Práce 500,- Dobrý ne? Hlavně mi nikdo neříkejte, že jsem měl koupit rovnou dva ...... :? Doufám, že vydrží .... (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“