http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php ... aee3d99a24
Tohle do nafty??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vodní bázi nebo acetonku?
zkus to a pak nám sděl dojmy jak jsou kde ve tvém okolí drahý servisy protože ne jeden bude mít zamotanou hlavu 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
benzín v rotačce commonrailu nebo PD kolik km tomu dáváš životnost když to pojede
?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
http://www.barvyadex.cz/oblast/245/372/misoVW píše:Na tomto fore sa to tiez dost riesilo a prispevky su zvacsa pozitivne. Synteticke riedidla neodmastnuju, mylis si to s nitrocelulozovymi. A benzin neodmastnuje? a benzinove motory normalne jazdia....Vyskusal by som to, ale nemozem zohnat ten bezaromatik.
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
chtěl jsem to taky vyzkoušet ale zatím sem nikde v Jihlavě nesehnal to spešl ředidlo "Bezaromatik"...
musím si vzpomenout až budu v Praze nebo Brně... pokud někdo máte zkušenosti tak sem s nimi 
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tak mi tak přijde že ty svoje chrochtáky nemáte rádi no nic hodně štěstí s ředidlama kdyžtak díly mám
čerpadlavstřiky,písty 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
To vraj tiez nie je dobre kvoli ucinku (vraj sa to "bije")...samotny V-Power Diesel je obohateny aditivami ktore maju medzi sebou nejaku rovnovahu(ich "know how" ze aku) a tym ze tam dolejes nieco dalsie tak tie zlozky su v inom pomere...sice sa motoru nic nestane ale je to zbytocne plytvanie peniazmi...bud neaditivovana nafta a naliat tam aditivum alebo iba aditivovanu naftu bez dolievania dalsich prisad...jurki888 píše:ja radsej natankujem shel wpower diesel a pridam mu pekne adytivum ktore same dvihne cetanove cislo ale maze cerpadlo a vstreky tak ze riedidlo urcite nie ved co spravy ked do nho hodite polistak cely ho zozere a to kazde riedidlo
Pánové, teď zrovna probíhaly testy nafty a ty rádoby V-Power apod. jsou v Čechách úplně standardní nafta. Pouze za hranicemi (směrem na západ) to opravdu nějak upravují. Takže placebo efekt většího výkonu za nemalý peníz na věčné časy a nikdy jinak. Ale komu není rady...
Nemyslete si, že tyhle naše auta (Octa apod.) jsou nějakým vrcholem technického pokroku.
Nemyslete si, že tyhle naše auta (Octa apod.) jsou nějakým vrcholem technického pokroku.nemám žádné auto na naftu