katalyzátor Brava 1,6 16V 84kW r.v.99

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
verich
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 15 říj 2006, 20:06
Odpovědi: 0

katalyzátor Brava 1,6 16V 84kW r.v.99

Příspěvek od verich »

Víte někdo jak zapojit neorigo lambda sondu před katalyzátorem 4-drát? Máte el.schema? díky
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Bílá je výhřev - oba,šedá je kostra a černá signál ze sondy.Schema bych ti moh poslat v pondělí
Uživatelský avatar
verich
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 15 říj 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od verich »

pajda píše:Bílá je výhřev - oba,šedá je kostra a černá signál ze sondy.Schema bych ti moh poslat v pondělí
to bych byl moc rád. díky :-)
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Teď jsem něco vyštrachalObrázek
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Obrázek
tady je blokový schema napájení
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Napájení je jasný to je od toho sdruženýho relé,pin je popsanej kostra jde na pin 54 jednotky motoru,to je zároveň ukostření jednotky.To je výhřev.

Pak je tam signál(černej),ten jde na pin 22 jednotky,a zápornej(šedej) na pin 4.

STAČÍ TO TAK?
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Jo a tady je rozpinování jednotkyObrázek
Uživatelský avatar
verich
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 15 říj 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od verich »

vyčerpávající díky za ochotu :)
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Není zač (noteeth)
Uživatelský avatar
verich
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 15 říj 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od verich »

takovej zádrhel:

ten origo konektor na autě je oválnej a piny má značený 1,2,3,4.
PIN 1 - zelený/stíněný
PIN 2 - černý/stíněný
PIN 3 - černý/fial.pruh
PIN 4 - fialový/bíl.pruh

zapnu klíček a myslel jsem ,že tam bude 12V na pinech 3 a 4.
nic tam není kde je chyba?
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

A s čim máš problém,sonda je v pytli,nebo proč to scháníš
Uživatelský avatar
verich
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 15 říj 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od verich »

Origo sonda je v pytli a koupil jsem jinou a potřebuju vědět jak ji připojit.
Proto jsem napsal jakej je na autě konektor.Potřebuju to napsat jak to mám připojit abych ji neodpálil.
Mám tam ten oválnej konektor jak jsem psal výše.
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Ten konektor nech z tý originál sondy.Sřihni tu starou sondu v půlce kabelu tu novou taky,hlavně tak aby si měl kabel dlouhej jak potřebuješ (noteeth) a pak kabely spoj k sobě.Černej na černej,šedej na šedej,a bílý na bílý(je to jedno je to jen vyhřívací cívka).Ideální je spojit to konektorem,jen tim kusem co se do něj přicvakne kabel.Dáš tam oba konce a tu packu ucvakneš
Uživatelský avatar
verich
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 15 říj 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od verich »

Jenže průser je,že mi ty kluci starou sondu vyndali a už je vyhozená. Proto nevím jak to má být zapojené (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“