Nitro do TDi?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

MirekX píše:aby češi taky neměli astronauta v otevřeným vesmíru.... :D
(LOL) (LOL) :D
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......

Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
...to be or not to be... - faster
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......

Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
a to bylo tvoje Lupo ???
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

bombastiq píše:
oktáf píše:osobně sem si hrál s propanem a je to docela znát

počkej to jako že do sání do diesla pouštíš propanbutan???? :o

(de to i na klasický TD -třeba na tipo :D )
no jasně ale nesmí se to přehnat s množstvím, ještě to nemám vychytaný ale na sériový 66kw na 5ku to jede s propanem jak na 3ku. když pustíš moc tak začnou zvonit hrnky. posílám to do sání před EGR
CFHC
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

bombastiq píše:DUDU ? a stim propan budanem nemáš zkušenosti????


celkem by to zabíjelo kdybi si někde stál s nastartovaným motorem
a v otevřenym kufru by byla 10kg flaška s propanbutanem
:lol2: ...sem tam si do motóru trošec fóknu ...... ;) (crazy)
Používá se jen propan. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

při té kompresi nejsou samozápali?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Rudolf
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 03 zář 2006, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rudolf »

Propan má vysoké oktanové číslo a vysokou kompresi vydrží, sám se nezapálí
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......

Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
Tohle téma jsem zakládal, abych se něco smysluplnýho dozvěděl.
Rozhoně ne kvuli tomu, aby si tu nekdo s pochroumanym sebevedomim honil ego na ostatnich. (offtopic)
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......

Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
STING TY JIM DAVÁŠ ONI BY RADI PRO KONĚ VŠE UDĚLALI TAK JIM NECO DAME KLUCI MAJ ČAS A CHCOU TĚ POJEZDIT TROŠKU VASSER
na IC i do saní
brejk -dobré téma chytlo se i sting

http://www.turbotuning.net/produktauswahl.html
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

Bóďa píše:
bombastiq píše:DUDU ? a stim propan budanem nemáš zkušenosti????


celkem by to zabíjelo kdybi si někde stál s nastartovaným motorem
a v otevřenym kufru by byla 10kg flaška s propanbutanem
:lol2: ...sem tam si do motóru trošec fóknu ...... ;) (crazy)
Používá se jen propan. ;)
jooo butan je odpad foukej opatrně přes trisku !!!!
né jak do benála boha mu :o :lebka:
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

Tak jsem se přeci jenom něco dozvěděl, nakonec, díky internetám a zdepřítomným sdílným plantážníkům :D
Zde je zázračný seznam přidavačů koní:

Propanem okořenit nasavanej vzduch (jj propan má okt. číslo 100 - samozápal se do určité komprese nekoná, zatímco butan jen 92)

Zasáhnout při plnění žhavej vzduch směsí vody s ethanolem (okt. č. 107-108 - brání samozápalu + voda dost podstatně ochladí nasávaný vzduch).
Viděl jsem to na vlastní oči na Unu Turbu, dosažených 197,5 k na motoru na brzde je asi dostatečným důkazem, že to k něčemu bude - i když to byl turbo benzín a ne TDi.

Ostřik IC vodou, případně (což by se mi jevilo jako účinější) stlačným CO2 - levný, dá se dobře sehnat a skvěle chladí (až -78°C upřímě ale nevim, co tomu řekne IC ohřátej na +70°C), navíc mě moc baví představa, že se někdo táhne jako lemra po přechodu a já si před nim fouknu na IC (LOL)

Pak už jedině to nitro, který, vpravený do sání ještě za tekuta výrazně nasávanej vzduch ochladí, obohatí směs při vznětu o kyslík a objemem taky není zrovna zanedbatelný,

U všeho kromě ostřiku je drobný problém a to dávkování :)
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Marjánky

Re: VODA

Příspěvek od DanT3 »

dudu píše:TROCHU ČASU A UDĚLAŠ TO V OBYVAKU SKORO KOMPLET A UŠETŘIŠ 600 EČEK toto to dělá s vykonem ale u benalu pro inspiraci hledej cca.Obrázek
Tak o tom bych pochyboval... Po několika pokusech tohle poskládat sem nějaký ty groše holt pustil za právě tenhle kit od Snow Performance - STAGE 1 Diesel a po cca měsíci provozu to můžu jen chválit. Otázka je, jestli to za ty prachy má efekt. To už je ale jiná debata. Jezdim to na 1,9TD AAZ a jak řikam, byl jsem mile potěšen.
Pokud si to budeš chtít "poskládat v obýváku", narazíš na pár problémů, kerý se ztuha řeší :roll:
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Brejk píše:
Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......

Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
Tohle téma jsem zakládal, abych se něco smysluplnýho dozvěděl.
Rozhoně ne kvuli tomu, aby si tu nekdo s pochroumanym sebevedomim honil ego na ostatnich. (offtopic)
to si na praskach? neviem kto tu ma problem ale ak sa niekto nespyta a nepoziada o radu tak co chces? problem je tu ten ze si 98% ludi mysli ze su majstri sveta a nepotrebuju nikoho pomoc.......vsade boli, vsetko videli, vsetko vedia........

Mna momentalne tesi projekt najrychlejsieho auta v CZ Biturbo FABIE 4x4 tdi aj ked este neviem ci sa to podari postavit.....dokonca sa ozvalo zopar mojich znamych co by kupili uz hotove taketo auta.....mozno ze by z toho bola limitovana verzia na export......hahahaa.......by bola sranda poslat FABIU do US......
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: VODA

Příspěvek od Brejk »

DanT3 píše: Pokud si to budeš chtít "poskládat v obýváku", narazíš na pár problémů, kerý se ztuha řeší :roll:
Např tryska a tlak = ? dávka

Našel jsem na US stránkách že by voda (nebo voda s ethanolem) měla tvořit 10-15% dávky vštříknutého paliva, ale jestli to neni blábol samozřejmě nevim.

Jak moc je to poznat na dieselu? Na tom turbo benzínu nic moc, spíš to mělo efekt na ochlazení vzduchu a omezení samozápalů při vysoké kompresi...
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: VODA

Příspěvek od Stingray »

Brejk píše:
DanT3 píše: Pokud si to budeš chtít "poskládat v obýváku", narazíš na pár problémů, kerý se ztuha řeší :roll:
Např tryska a tlak = ? dávka

Našel jsem na US stránkách že by voda (nebo voda s ethanolem) měla tvořit 10-15% dávky vštříknutého paliva, ale jestli to neni blábol samozřejmě nevim.

Jak moc je to poznat na dieselu? Na tom turbo benzínu nic moc, spíš to mělo efekt na ochlazení vzduchu a omezení samozápalů při vysoké kompresi...
Tak na tie uzasne rady na internete zabudni drz sa len toho co Ti odporuci priamo snowperformance......konkretne v DE tam mas Boda Schuermana.....v dizlovom turbinovom dragstery dokazal snow len pristrekom vody dostat extra 1000koni navrch........ak nie si expert v cipovani a nemas brzdu na vyladenie a nemas v pripade benzinu extremne vykonne zapalovanie tak mas jedinu moznost a to pouzit najvyssiu radu od snowperformance a to je STAGE III vobec jedina na trhu ponuka komparaciu dat EGT, EMP a az naslednu regulaciu na hrane max. ucinnosti.......totiz EGT je dolezite pre vykon motora lebo ak tam nadrbes vodu tak namiesto kuahovadskeho vykonu len "zachladis spalovaci priestor a vykon v riti"
...to be or not to be... - faster
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“