Nitro do TDi?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Stingray píše:
Brejk píše:
Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......

Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
Tohle téma jsem zakládal, abych se něco smysluplnýho dozvěděl.
Rozhoně ne kvuli tomu, aby si tu nekdo s pochroumanym sebevedomim honil ego na ostatnich. (offtopic)
to si na praskach? neviem kto tu ma problem ale ak sa niekto nespyta a nepoziada o radu tak co chces? problem je tu ten ze si 98% ludi mysli ze su majstri sveta a nepotrebuju nikoho pomoc.......vsade boli, vsetko videli, vsetko vedia........

Mna momentalne tesi projekt najrychlejsieho auta v CZ Biturbo FABIE 4x4 tdi aj ked este neviem ci sa to podari postavit.....dokonca sa ozvalo zopar mojich znamych co by kupili uz hotove taketo auta.....mozno ze by z toho bola limitovana verzia na export......hahahaa.......by bola sranda poslat FABIU do US......
pokud vím, tak máme v CZ jednoho Veyrona, to ta Fábie má lepší zrychlení i maximálku ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Stingray píše:......tu chcete bastlit na kolene......
Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
Problem je ten Stingrayi, ze oni jsou nuceni "bastlit" ... naprosta vetsina lidi zde nema moc penez (ostatne kdyby mela, neladi dost mozna TDI ale treba maji Eva, Hondy v turbu apod.) ... ostatne nemyslim si, ze bys Ty nepatril do jejich rad, protoze Ty mas (alespon co je mi znamo) staryho Mercedesa s mozna tak decentnim chipem. Kdybys totiz mel dostatek penez na takovy extremni (rekneme seriozni) tuning, ktery propagujes, pak bys nebyl poskokem ostatnich, tedy MAX TDI pocinaje Profituningem prozatim konce.

Mas proste napady, dejme tomu znalosti a hlavne zname, kteri jsou ochotni podstoupit ta rizika a zainvestovat Tvuj vyvoj za cenu, ze neco dopadne a bude to bomba.

Na druhou stranu se domnivam, ze pro mnohe ze zdejsiho osazenstva je vetsi vyhrou 20 koni, kteri si "privodili" vlastnim napadem/realizaci, nezli kdyz by si koupili hotove reseni a meli z toho o 5 koni vice. Neni totiz umeni objednat si nitrosadu z USA a mit to za rekneme 15 nebo 20tis., kdyz se to da "vybastlit" za podstatne mensi naklady ze zdejsich, podstatne levnejsich zdroju.

Takze zkus prosim nejdrive premyslet a pak soudit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

joooo bastlit sa da ale musis mat aspon znalosti ale tak ako som videl zbastlene nitro u cajdu a reeshu to je len na srandu......nechapem co je na tom zle pouzivat kvalitne komponenty?
...to be or not to be... - faster
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

Stingray píše:joooo bastlit sa da ale musis mat aspon znalosti ale tak ako som videl zbastlene nitro u cajdu a reeshu to je len na srandu......nechapem co je na tom zle pouzivat kvalitne komponenty?


zle na tom není nic !!!
ale tady de o zábavu !!! mě udělá větší radost k´dyž si něco vyrobim sám doma na koleně něž když to jako řadovej člověk koupim v obchodě
:-D


ale zpátky k tomu propanu,propan-je tuším že plyn
dá se to koupit v normální láhvy-jako třeba CO2-????
další věc je jak to regulovat -stačí redučák ze svářečky ??????
(mám doma asi 4 tak se ptám)

a ta tryska musí vypadat jak??
bude stačit když to budu vstřikovat pouze tenkou trubkou????



zkuste prosím někdo napsat popis jak na to ;)


"že bych ze starýho itala udělal ještě raketu???" :lol2:
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

bombastiq píše: "že bych ze starýho itala udělal ještě raketu???" :lol2:
jj, italskú raketu typu typu ZEM-VZDUCH !! :bang:
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

bombastiq píše:zle na tom není nic !!!
Zkus pouzit opet mozek a spetku te empatie - co takhle cena? Mimochodem nevim jako u Cajicka, ale u Reeshana se mi zda "zbastlene" dobre (noteeth) ... soude podle toho, ze on pouziva na sprint min, jak dvacetinu vasi davky 8)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

dyk je to blábola, který se jen naparuje, projekt najrychlejsieho auta v CZ Biturbo FABIE 4x4 tdi ..........to mluví za vše (rofl)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

Prijit na vsechno sam?
Taky by me to tesilo, ale myslim, ze skoro nikdo z nas na to nema cas, penize ani potrebne znalosti, proto se nebranim hotovym setum, ktere maji potrebne parametry a davkuji presne mnozstvi podle dulezitych velicin namerenych na motoru (pln. tlak, teplota vyf. plynu atd).
- ted jsem mel na mysli VLV system

Co se týče propanu, tak ten se prodává zkapalněný v lahvích podobně jako propan-butan (směs těhle dvou plnů, samostatně se propan používá tam, kde je provoz za nižších teplot, protože tuhne až př -42°C) a dávka je podle mě "vyzkoušitelná" i v laických podmínkách.

Podobně se dá v laických podmínkách vytvořit ostřik IC, ať vodou, nebo CO2 v kombinaci třeba s lepším odvětráním IC.

Pro všechny tady je auto zábava a udelat si an nem neco sam, co funguje je asi nejvetsi odmena, tak nevidim duvod, proc si nadavat, rad si vyslechnu radu od kohokoliv, kdo ma co smysluplneho rict.
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

redukčák ze svářečky(cočko) je moc vysoko s tlakem, dá se na to snadno upravit redukčák z acetylenu, jenom ten vstup osadíš správnym závitem.

Propan plněj u každý LPG pumpy

ten tlak propanu na výstupu musí být vyšší než plnicí tlak turba

zatim sem to jenom zkoušel, ale na nějakej větší vývoj zatim nebyl čas, mám do kolena před EGRem vysazenej provrtanej šroubek s 2mm dírou(původně na budík tlaku turba) tak sem to tam skrz něj pouštěl, bombu sem měl místo spolujezdce.

na volnoběch to kucká, musí být přidáno alespoň trochu plynu
CFHC
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

jo co se týká toho chlazení cooleru co2 tak nic moc, suchej led má opravdu -72 stupňů, ale bomba s 6kg plynu váží zhruba 22kg a je to jen na chvíli, cooler má moc málo masa aby chvíli vydržel zmrzlej, prostě to prolítne a za chvíli nic
CFHC
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

oktáf píše:redukčák ze svářečky(cočko) je moc vysoko s tlakem, dá se na to snadno upravit redukčák z acetylenu, jenom ten vstup osadíš správnym závitem.

Propan plněj u každý LPG pumpy

ten tlak propanu na výstupu musí být vyšší než plnicí tlak turba

zatim sem to jenom zkoušel, ale na nějakej větší vývoj zatim nebyl čas, mám do kolena před EGRem vysazenej provrtanej šroubek s 2mm dírou(původně na budík tlaku turba) tak sem to tam skrz něj pouštěl, bombu sem měl místo spolujezdce.

na volnoběch to kucká, musí být přidáno alespoň trochu plynu



paráda takže stačí vzít 10kg bombu na --propanbutan--
vypustit ho ven a nechat napustit na lpg pumpě čistým propanem
pak si udělat redučák s levým závitem našroubit ho na flašku
a za jízdy seřídit

ěště otázečka jak si udělal že ti naplnily láhev od propanbutanu
--propanem--???? to si musíš vyrobit nějakej mezikus???
nebo na těch čerpačkách maj přímo redukci :D

dík za odpověď
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

nejčastěji to naplnit umí, jenom to prej nesměj dělat. Jinak to jde hadicí přelejt jako voda z lahve do lahve. všechny LPG vysokozdvihy je maj. ty ještěrky maj v bombách stoupací trubky aby nabíraly plyn kapalný.
CFHC
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

oktáf píše:jo co se týká toho chlazení cooleru co2 tak nic moc, suchej led má opravdu -72 stupňů, ale bomba s 6kg plynu váží zhruba 22kg a je to jen na chvíli, cooler má moc málo masa aby chvíli vydržel zmrzlej, prostě to prolítne a za chvíli nic
Tohle bylo míněný spíš na sprint :)
Vstřik vody mě láká, ale co jsem pochopil, má smysl asi jedině stage 3, plně automatickej, využívající max potenciál motoru... za 800€ :oP

Je mi jasný, že ten propan se asi dá používat trošku dlouhodobějc (i když nevim co na to řekne třeba teplota ve valcich).

Jj, jsou to srandy.
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Brejk píše:i když nevim co na to řekne třeba teplota ve valcich
mer si teplotu pomoci EGT cidla

nicmene zajimalo by me, jaky vliv by melo dlouhodobe pouzivani propanu na motor - zde je myslim prostor pro dohady, odhady ... nebo ma snad uz nekdo zkusenosti?
Naposledy upravil(a) Forest dne 01 říj 2008, 10:58, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

Forest píše:
Brejk píše:i když nevim co na to řekne třeba teplota ve valcich
mer si teplotu pomoci EGT cidla
Kam se umistuje? Asi pred kat, co?
A jaka je "normalni" teplota aj jaka je už moc?
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“