pokud vím, tak máme v CZ jednoho Veyrona, to ta Fábie má lepší zrychlení i maximálku ?Stingray píše:to si na praskach? neviem kto tu ma problem ale ak sa niekto nespyta a nepoziada o radu tak co chces? problem je tu ten ze si 98% ludi mysli ze su majstri sveta a nepotrebuju nikoho pomoc.......vsade boli, vsetko videli, vsetko vedia........Brejk píše:Tohle téma jsem zakládal, abych se něco smysluplnýho dozvěděl.Stingray píše:chlapci to co nazyvate nitrom u Cajdu, Reeshu alebo u kohokolvek je len na smiech.......vidiet ze do kolies, podvozku, spoilerov davate tazke prachy ale aj tak tie auta zostavaju bez slusneho poladenia motora.....je mi to na srandu ako sa snazite naplnit flasu nitra bez precerpavacieho cerpadla a bez toho aby bola flasa dolu hlavou.........ze pouzivate lekarske flase na nitro ktore nemaju "nasosku" a nasava to len plyn co je Vam na rit.....vidiet ze namiesto pouzitia overenej kvality vstrekovania vody na zaklade vypocitanej davky podla aktualneho stavu EGT a plniaceho tlaku......tu chcete bastlit na kolene......
Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
Rozhoně ne kvuli tomu, aby si tu nekdo s pochroumanym sebevedomim honil ego na ostatnich.
Mna momentalne tesi projekt najrychlejsieho auta v CZ Biturbo FABIE 4x4 tdi aj ked este neviem ci sa to podari postavit.....dokonca sa ozvalo zopar mojich znamych co by kupili uz hotove taketo auta.....mozno ze by z toho bola limitovana verzia na export......hahahaa.......by bola sranda poslat FABIU do US......
Nitro do TDi?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 
				Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Problem je ten Stingrayi, ze oni jsou nuceni "bastlit" ... naprosta vetsina lidi zde nema moc penez (ostatne kdyby mela, neladi dost mozna TDI ale treba maji Eva, Hondy v turbu apod.) ... ostatne nemyslim si, ze bys Ty nepatril do jejich rad, protoze Ty mas (alespon co je mi znamo) staryho Mercedesa s mozna tak decentnim chipem. Kdybys totiz mel dostatek penez na takovy extremni (rekneme seriozni) tuning, ktery propagujes, pak bys nebyl poskokem ostatnich, tedy MAX TDI pocinaje Profituningem prozatim konce.Stingray píše:......tu chcete bastlit na kolene......
Prestante bastlit a konecne nieco postavte......
Mas proste napady, dejme tomu znalosti a hlavne zname, kteri jsou ochotni podstoupit ta rizika a zainvestovat Tvuj vyvoj za cenu, ze neco dopadne a bude to bomba.
Na druhou stranu se domnivam, ze pro mnohe ze zdejsiho osazenstva je vetsi vyhrou 20 koni, kteri si "privodili" vlastnim napadem/realizaci, nezli kdyz by si koupili hotove reseni a meli z toho o 5 koni vice. Neni totiz umeni objednat si nitrosadu z USA a mit to za rekneme 15 nebo 20tis., kdyz se to da "vybastlit" za podstatne mensi naklady ze zdejsich, podstatne levnejsich zdroju.
Takze zkus prosim nejdrive premyslet a pak soudit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs  - do not let the challenge pass you by  
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
						
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Stingray píše:joooo bastlit sa da ale musis mat aspon znalosti ale tak ako som videl zbastlene nitro u cajdu a reeshu to je len na srandu......nechapem co je na tom zle pouzivat kvalitne komponenty?
zle na tom není nic !!!
ale tady de o zábavu !!! mě udělá větší radost k´dyž si něco vyrobim sám doma na koleně něž když to jako řadovej člověk koupim v obchodě
 
 ale zpátky k tomu propanu,propan-je tuším že plyn
dá se to koupit v normální láhvy-jako třeba CO2-????
další věc je jak to regulovat -stačí redučák ze svářečky ??????
(mám doma asi 4 tak se ptám)
a ta tryska musí vypadat jak??
bude stačit když to budu vstřikovat pouze tenkou trubkou????
zkuste prosím někdo napsat popis jak na to
 
 "že bych ze starýho itala udělal ještě raketu???"

--775914666--stačí zavolat   , Berlingo 1.9D  Prasečák  + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
 , Berlingo 1.9D  Prasečák  + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
						 , Berlingo 1.9D  Prasečák  + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
 , Berlingo 1.9D  Prasečák  + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL- 
				Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Zkus pouzit opet mozek a spetku te empatie - co takhle cena? Mimochodem nevim jako u Cajicka, ale u Reeshana se mi zda "zbastlene" dobrebombastiq píše:zle na tom není nic !!!
 ... soude podle toho, ze on pouziva na sprint min, jak dvacetinu vasi davky
  ... soude podle toho, ze on pouziva na sprint min, jak dvacetinu vasi davky  
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs  - do not let the challenge pass you by  
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
						
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Brejk
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
- Bydliště: Hlavní město Praha
- Kontaktovat uživatele:
Prijit na vsechno sam? 
Taky by me to tesilo, ale myslim, ze skoro nikdo z nas na to nema cas, penize ani potrebne znalosti, proto se nebranim hotovym setum, ktere maji potrebne parametry a davkuji presne mnozstvi podle dulezitych velicin namerenych na motoru (pln. tlak, teplota vyf. plynu atd).
- ted jsem mel na mysli VLV system
Co se týče propanu, tak ten se prodává zkapalněný v lahvích podobně jako propan-butan (směs těhle dvou plnů, samostatně se propan používá tam, kde je provoz za nižších teplot, protože tuhne až př -42°C) a dávka je podle mě "vyzkoušitelná" i v laických podmínkách.
Podobně se dá v laických podmínkách vytvořit ostřik IC, ať vodou, nebo CO2 v kombinaci třeba s lepším odvětráním IC.
Pro všechny tady je auto zábava a udelat si an nem neco sam, co funguje je asi nejvetsi odmena, tak nevidim duvod, proc si nadavat, rad si vyslechnu radu od kohokoliv, kdo ma co smysluplneho rict.
			
			
									
									Taky by me to tesilo, ale myslim, ze skoro nikdo z nas na to nema cas, penize ani potrebne znalosti, proto se nebranim hotovym setum, ktere maji potrebne parametry a davkuji presne mnozstvi podle dulezitych velicin namerenych na motoru (pln. tlak, teplota vyf. plynu atd).
- ted jsem mel na mysli VLV system
Co se týče propanu, tak ten se prodává zkapalněný v lahvích podobně jako propan-butan (směs těhle dvou plnů, samostatně se propan používá tam, kde je provoz za nižších teplot, protože tuhne až př -42°C) a dávka je podle mě "vyzkoušitelná" i v laických podmínkách.
Podobně se dá v laických podmínkách vytvořit ostřik IC, ať vodou, nebo CO2 v kombinaci třeba s lepším odvětráním IC.
Pro všechny tady je auto zábava a udelat si an nem neco sam, co funguje je asi nejvetsi odmena, tak nevidim duvod, proc si nadavat, rad si vyslechnu radu od kohokoliv, kdo ma co smysluplneho rict.
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek,  103 kW
						redukčák ze svářečky(cočko) je moc vysoko s tlakem, dá se na to snadno upravit redukčák z acetylenu, jenom ten vstup osadíš správnym závitem. 
Propan plněj u každý LPG pumpy
ten tlak propanu na výstupu musí být vyšší než plnicí tlak turba
zatim sem to jenom zkoušel, ale na nějakej větší vývoj zatim nebyl čas, mám do kolena před EGRem vysazenej provrtanej šroubek s 2mm dírou(původně na budík tlaku turba) tak sem to tam skrz něj pouštěl, bombu sem měl místo spolujezdce.
na volnoběch to kucká, musí být přidáno alespoň trochu plynu
			
			
									
									Propan plněj u každý LPG pumpy
ten tlak propanu na výstupu musí být vyšší než plnicí tlak turba
zatim sem to jenom zkoušel, ale na nějakej větší vývoj zatim nebyl čas, mám do kolena před EGRem vysazenej provrtanej šroubek s 2mm dírou(původně na budík tlaku turba) tak sem to tam skrz něj pouštěl, bombu sem měl místo spolujezdce.
na volnoběch to kucká, musí být přidáno alespoň trochu plynu
CFHC
						oktáf píše:redukčák ze svářečky(cočko) je moc vysoko s tlakem, dá se na to snadno upravit redukčák z acetylenu, jenom ten vstup osadíš správnym závitem.
Propan plněj u každý LPG pumpy
ten tlak propanu na výstupu musí být vyšší než plnicí tlak turba
zatim sem to jenom zkoušel, ale na nějakej větší vývoj zatim nebyl čas, mám do kolena před EGRem vysazenej provrtanej šroubek s 2mm dírou(původně na budík tlaku turba) tak sem to tam skrz něj pouštěl, bombu sem měl místo spolujezdce.
na volnoběch to kucká, musí být přidáno alespoň trochu plynu
paráda takže stačí vzít 10kg bombu na --propanbutan--
vypustit ho ven a nechat napustit na lpg pumpě čistým propanem
pak si udělat redučák s levým závitem našroubit ho na flašku
a za jízdy seřídit
ěště otázečka jak si udělal že ti naplnily láhev od propanbutanu
--propanem--???? to si musíš vyrobit nějakej mezikus???
nebo na těch čerpačkách maj přímo redukci
 
 dík za odpověď
--775914666--stačí zavolat   , Berlingo 1.9D  Prasečák  + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
 , Berlingo 1.9D  Prasečák  + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
						 , Berlingo 1.9D  Prasečák  + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
 , Berlingo 1.9D  Prasečák  + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL- Brejk
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
- Bydliště: Hlavní město Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tohle bylo míněný spíš na sprintoktáf píše:jo co se týká toho chlazení cooleru co2 tak nic moc, suchej led má opravdu -72 stupňů, ale bomba s 6kg plynu váží zhruba 22kg a je to jen na chvíli, cooler má moc málo masa aby chvíli vydržel zmrzlej, prostě to prolítne a za chvíli nic

Vstřik vody mě láká, ale co jsem pochopil, má smysl asi jedině stage 3, plně automatickej, využívající max potenciál motoru... za 800€ :oP
Je mi jasný, že ten propan se asi dá používat trošku dlouhodobějc (i když nevim co na to řekne třeba teplota ve valcich).
Jj, jsou to srandy.
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek,  103 kW
						- 
				Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
mer si teplotu pomoci EGT cidlaBrejk píše:i když nevim co na to řekne třeba teplota ve valcich
nicmene zajimalo by me, jaky vliv by melo dlouhodobe pouzivani propanu na motor - zde je myslim prostor pro dohady, odhady ... nebo ma snad uz nekdo zkusenosti?
					Naposledy upravil(a) Forest dne 01 říj 2008, 10:58, celkem upraveno 1 x.
									
			
									TDI - everyday's racing performance with frugal running costs  - do not let the challenge pass you by  
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
						
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)





