Asi ti to robili na nočnej. To sa vačšinou driemalo a auta prechádzali po linke bez dozoru. A vieš prečo je z Nemecka lepšia kvalita v Golfe. Myslím, že tam mali viac robotizované linky/na Golfa/. My sme na Golfe robili skoro všetko ručne. Pozri sa teraz na Tuaregy z Bratislavy. Ja myslím, že spracovanie je dosť dobré. Napr. karosáreň je na 98% robotizovaná. Pri Golfe sme mali robota iba jedného.bobG3 píše:Z mého pohledu je superb o fous pohodlnější. Problémem Superba je, že nesmí být vyráběn v těch modifikacích, které by mohly konkurovat pašíkovi. Co se týká kvality byla na tom škodovka tak dobře, že to vzbuzovalo značnou nevoli.
Já mám golfa z Bratislavy, 100%ně nebouraný a je to dílo, pravý hrnek - špatně usazený, levé zadní taky, zpracování oproti německé výrobě nic moc není to tragédie, ale rozdíl to je.
motor 2.0TDI od VW váš názor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vyhrev sedacek v zadu na pasiku ma otec...r.v.2002Kornout píše:To Bobo: Jezdil jsi v obou autech, třeba projžďka nějakejch 300km? já nevím, ale pašík je tvrdej, v Supu na dovču to je paráda.
Nevím jak vybavený auta jsi viděl, ale v Passatu jsem vzadu výhřev sedaček neviděl, střešní okno s dochlazováním taky ne, záměrně nezmiňuju "děravou" sedačku. To jestli je 6ti kvalt proti 5ti kvaltu zrovna u tohoto auta výhodou, nevím, spíš ne.
Nevím já Supa doma mám, passatama jsem taky jezdil a mám jednoho zbořenýho skoro v plný, hádej co půjde první z domu???
Jo a co je kopie A6, nebo Passat?????
Prdím na to, je to stejně o ničem, si ty auta kup, jezdi s nima a pak povídej. Jestli chceš zvodit, tak oboje je k ničemu.
GIV
Mě říkal kámoš co dělá ve škodovce na repasu motorů,že tehle motor je dost poruchovej hlavně co se týče vaček a vše kolem toho jsou tam dvě a prý se to sere.říkal když už pumpika tak radši 1.9TDI PD 77kW ten je spolehlivý i když už zastaralý,ale stejně obyč TDIčko rotačka je nejlepší nejjednodušší prostě nej!!!TDI tech píše:No to vies. Je to dost kontroverzny motor a nazory su nanho rozne. Zalezi aj na tom na aky konkretny kus natrafis. Ja osobne by som urcite radsej volil motor 1.9 TDI. Moj kamos mal OII 2.0TDI 103kW 2005 a on ten motor preklial. Vymenil na nom tri hlavy valcov behom 100 000km a nakonjec to predal. Jeden starsi pan unas v dedine ma zase A3 2.0TDI 103kW a ten si ho nevie vynachvalit.
presne tak, oprieš nohu o palubku _ vrzga, oprieš o tapacír _ vrzga, bora to isté. ee. používajú iní plasty - na hovnoHuml píše:no to je teda blbost,větší už jsem dlouho neslyšelxxxmisko píše:Trosicku off, ale neda sa porovnavat ani skoda ani VW. Napr - sadnes do supa, povies si super. Sadnes do passata a povies si. V akej sracke som sedel predtym?Tot moj nazor - do skodovky by som nesiel urcite.
, osobně bych si golfa s vrzajícíma palubkama teda nekoupil
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
no nevím, už DP čipuje motory 2.0 TDi 103 kW na hodně slušný cifry, tak ten motor něco vydržet musí ne ?kewwin píše:Mě říkal kámoš co dělá ve škodovce na repasu motorů,že tehle motor je dost poruchovej hlavně co se týče vaček a vše kolem toho jsou tam dvě a prý se to sere.říkal když už pumpika tak radši 1.9TDI PD 77kW ten je spolehlivý i když už zastaralý,ale stejně obyč TDIčko rotačka je nejlepší nejjednodušší prostě nej!!!TDI tech píše:No to vies. Je to dost kontroverzny motor a nazory su nanho rozne. Zalezi aj na tom na aky konkretny kus natrafis. Ja osobne by som urcite radsej volil motor 1.9 TDI. Moj kamos mal OII 2.0TDI 103kW 2005 a on ten motor preklial. Vymenil na nom tri hlavy valcov behom 100 000km a nakonjec to predal. Jeden starsi pan unas v dedine ma zase A3 2.0TDI 103kW a ten si ho nevie vynachvalit.

Já bych to shrnul tak že ten motor špatně vymyšlenej neni ale bohužel kvalita jednotlivých kusů je velice různorodá. Je to škoda, 16V by jinak bylo určitě lákadlo. Musíme doufam, že CR na tom budou líp. Mam ale pocit, že tak spolehlivý motory jako byly rotačky už neuvidíme. Ne že by je neuměli vyrobit, ale oni už to nemaj za potřebí. Zisk je přednější.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Reakce sice ponekud pozdni, nicmene fakticka:bobo píše:Passat maléa A6 s asi o 15cm větším rozvorem než Superb taky
Ne vždy se musí pokyvovat šéfovi.
- ja i sef mame kolem 183cm, oba metrak mame ... a sedali jsme si vzdy stridave na misto ridice, na misto za nim, takze netreba nekomu podlezat sefovi, kdyz hovorim z vlastni zkusenosti

Az na takovy maly fakt, ze ten "petikvalt" je radne dlouhej (s chipem od Reeshana tachometrovych 230 udelal relativne v klidu).bobo píše:...a do Supa ještě jen s 5 ti kvaltem, to jsou ale rozdíly.
Ted jsi trefil kozla - Passat nebyl konkurenceschopny Superbu, o cemz jasne hovori statistiky prodeje.bobo píše: ... a Passatu co se týče prodeje nemůže konkurovat...
dobrý, do Passatu se nedávaly prvky výbavy, které má Superb ? myslíš asi 4x4, kterou má Superb a Passat ne ? Docela podstatný prvek
Mimochodem prvek, ktery je pro me celkem hodne zajimavy je skladaci destnik v zadnich dverich, ktery se behem jizdy sam vysusi nebo vytapene predni sklo - pokud mam volit mezi temito dvema prvky a nejakym luxusem (opravdu me nenapada jaky a srovnavat to s 4x4 neni na miste), pak volim jasne toto.
Tak konkretne toto je i u Superbu celkem bezne.bobo píše:Mám v Passatu vyhřívané sedačky vzadu
OT: Jinak pokud bych si mel moznost vybrat auto, volil bych rozhodne Superb kombi 4x4

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Přesně tak já jsem se stím svezl a jezdí to hezky ale ta poruchovost narušuje celkový dojem toho motoru a co se týče CR tak s tím jsem měl možnost taky jezdit v O2 RS a to je super fofrník a až jsem se divil jak je to na volnoběh tiché skoro jak benzín což normální PDčko teda není.Markus01 píše:Já bych to shrnul tak že ten motor špatně vymyšlenej neni ale bohužel kvalita jednotlivých kusů je velice různorodá. Je to škoda, 16V by jinak bylo určitě lákadlo. Musíme doufam, že CR na tom budou líp. Mam ale pocit, že tak spolehlivý motory jako byly rotačky už neuvidíme. Ne že by je neuměli vyrobit, ale oni už to nemaj za potřebí. Zisk je přednější.
Na CR se zase můžu zeptat jaké s tím mají kluci na repasu skušenosti dávají se teprv rok tak nějaké poznatky snad už budou...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Forest píše:Reakce sice ponekud pozdni, nicmene fakticka:bobo píše:Passat maléa A6 s asi o 15cm větším rozvorem než Superb taky
Ne vždy se musí pokyvovat šéfovi.
- ja i sef mame kolem 183cm, oba metrak mame ... a sedali jsme si vzdy stridave na misto ridice, na misto za nim, takze netreba nekomu podlezat sefovi, kdyz hovorim z vlastni zkusenostiPassat proti tomu byl mala herka a Audi byla pocitove z hlediska prostoru proste mensi.
Az na takovy maly fakt, ze ten "petikvalt" je radne dlouhej (s chipem od Reeshana tachometrovych 230 udelal relativne v klidu).bobo píše:...a do Supa ještě jen s 5 ti kvaltem, to jsou ale rozdíly.
Ted jsi trefil kozla - Passat nebyl konkurenceschopny Superbu, o cemz jasne hovori statistiky prodeje.bobo píše: ... a Passatu co se týče prodeje nemůže konkurovat...
dobrý, do Passatu se nedávaly prvky výbavy, které má Superb ? myslíš asi 4x4, kterou má Superb a Passat ne ? Docela podstatný prvek
Mimochodem prvek, ktery je pro me celkem hodne zajimavy je skladaci destnik v zadnich dverich, ktery se behem jizdy sam vysusi nebo vytapene predni sklo - pokud mam volit mezi temito dvema prvky a nejakym luxusem (opravdu me nenapada jaky a srovnavat to s 4x4 neni na miste), pak volim jasne toto.
Tak konkretne toto je i u Superbu celkem bezne.bobo píše:Mám v Passatu vyhřívané sedačky vzadu
OT: Jinak pokud bych si mel moznost vybrat auto, volil bych rozhodne Superb kombi 4x4
dobrý žvejky, nejlepší o ty prodejnosti. Moc toho opravdu nevíš, když ani nevíš jak byl pro Škodu starý Superb ztrátový a kolik málo se ho prodalo. Kdežto Passat je ikona s mnohastatisícovými čísly prodeje


Neviem co tu tarate o predoslej generacii Supa. Skodovka bola od VW prinutena obmedzit produkciu Superba v Kvasinach nakolko sa prestal predavat Passat. Myslite si ze Nemec je sprosty? On si dobre zrata ze Sup ma rovnaku techniku o 10cm dlhsi razvor, vinikajucu kvalitu spracovania a v rovnakej vybave 20% nizzsiu cenu ako Passat. Co si asi kupi?