motor 2.0TDI od VW váš názor

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Miso.S.
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2008, 09:43
Bydliště: Kuklov

Příspěvek od Miso.S. »

bobG3 píše:Z mého pohledu je superb o fous pohodlnější. Problémem Superba je, že nesmí být vyráběn v těch modifikacích, které by mohly konkurovat pašíkovi. Co se týká kvality byla na tom škodovka tak dobře, že to vzbuzovalo značnou nevoli.
Já mám golfa z Bratislavy, 100%ně nebouraný a je to dílo, pravý hrnek - špatně usazený, levé zadní taky, zpracování oproti německé výrobě nic moc není to tragédie, ale rozdíl to je.
Asi ti to robili na nočnej. To sa vačšinou driemalo a auta prechádzali po linke bez dozoru. A vieš prečo je z Nemecka lepšia kvalita v Golfe. Myslím, že tam mali viac robotizované linky/na Golfa/. My sme na Golfe robili skoro všetko ručne. Pozri sa teraz na Tuaregy z Bratislavy. Ja myslím, že spracovanie je dosť dobré. Napr. karosáreň je na 98% robotizovaná. Pri Golfe sme mali robota iba jedného.
jokamxw
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Odpovědi: 0
Registrován: 10 říj 2007, 13:46

Příspěvek od jokamxw »

Kornout píše:To Bobo: Jezdil jsi v obou autech, třeba projžďka nějakejch 300km? já nevím, ale pašík je tvrdej, v Supu na dovču to je paráda.
Nevím jak vybavený auta jsi viděl, ale v Passatu jsem vzadu výhřev sedaček neviděl, střešní okno s dochlazováním taky ne, záměrně nezmiňuju "děravou" sedačku. To jestli je 6ti kvalt proti 5ti kvaltu zrovna u tohoto auta výhodou, nevím, spíš ne.
Nevím já Supa doma mám, passatama jsem taky jezdil a mám jednoho zbořenýho skoro v plný, hádej co půjde první z domu???
Jo a co je kopie A6, nebo Passat?????
Prdím na to, je to stejně o ničem, si ty auta kup, jezdi s nima a pak povídej. Jestli chceš zvodit, tak oboje je k ničemu.
vyhrev sedacek v zadu na pasiku ma otec...r.v.2002
GIV
kewwin
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2009, 20:27
Bydliště: ..

Příspěvek od kewwin »

TDI tech píše:No to vies. Je to dost kontroverzny motor a nazory su nanho rozne. Zalezi aj na tom na aky konkretny kus natrafis. Ja osobne by som urcite radsej volil motor 1.9 TDI. Moj kamos mal OII 2.0TDI 103kW 2005 a on ten motor preklial. Vymenil na nom tri hlavy valcov behom 100 000km a nakonjec to predal. Jeden starsi pan unas v dedine ma zase A3 2.0TDI 103kW a ten si ho nevie vynachvalit.
Mě říkal kámoš co dělá ve škodovce na repasu motorů,že tehle motor je dost poruchovej hlavně co se týče vaček a vše kolem toho jsou tam dvě a prý se to sere.říkal když už pumpika tak radši 1.9TDI PD 77kW ten je spolehlivý i když už zastaralý,ale stejně obyč TDIčko rotačka je nejlepší nejjednodušší prostě nej!!!
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Odpovědi: 0
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Huml píše:
xxxmisko píše:Trosicku off, ale neda sa porovnavat ani skoda ani VW. Napr - sadnes do supa, povies si super. Sadnes do passata a povies si. V akej sracke som sedel predtym? (LOL) Tot moj nazor - do skodovky by som nesiel urcite.
no to je teda blbost,větší už jsem dlouho neslyšel ;), osobně bych si golfa s vrzajícíma palubkama teda nekoupil
presne tak, oprieš nohu o palubku _ vrzga, oprieš o tapacír _ vrzga, bora to isté. ee. používajú iní plasty - na hovno
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

kewwin píše:
TDI tech píše:No to vies. Je to dost kontroverzny motor a nazory su nanho rozne. Zalezi aj na tom na aky konkretny kus natrafis. Ja osobne by som urcite radsej volil motor 1.9 TDI. Moj kamos mal OII 2.0TDI 103kW 2005 a on ten motor preklial. Vymenil na nom tri hlavy valcov behom 100 000km a nakonjec to predal. Jeden starsi pan unas v dedine ma zase A3 2.0TDI 103kW a ten si ho nevie vynachvalit.
Mě říkal kámoš co dělá ve škodovce na repasu motorů,že tehle motor je dost poruchovej hlavně co se týče vaček a vše kolem toho jsou tam dvě a prý se to sere.říkal když už pumpika tak radši 1.9TDI PD 77kW ten je spolehlivý i když už zastaralý,ale stejně obyč TDIčko rotačka je nejlepší nejjednodušší prostě nej!!!
no nevím, už DP čipuje motory 2.0 TDi 103 kW na hodně slušný cifry, tak ten motor něco vydržet musí ne ? ;)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
kewwin
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2009, 20:27
Bydliště: ..

Příspěvek od kewwin »

jako jo to zase nemůžeme házet všechny do jednoho pytle ale jsou poruchoví dost často ale je to motor od motoru a prostě ty 1.9ky jsou spolehlivější
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Já bych to shrnul tak že ten motor špatně vymyšlenej neni ale bohužel kvalita jednotlivých kusů je velice různorodá. Je to škoda, 16V by jinak bylo určitě lákadlo. Musíme doufam, že CR na tom budou líp. Mam ale pocit, že tak spolehlivý motory jako byly rotačky už neuvidíme. Ne že by je neuměli vyrobit, ale oni už to nemaj za potřebí. Zisk je přednější.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

bobo píše:Passat malé :-D a A6 s asi o 15cm větším rozvorem než Superb taky (rofl) Ne vždy se musí pokyvovat šéfovi. ;)
Reakce sice ponekud pozdni, nicmene fakticka:
- ja i sef mame kolem 183cm, oba metrak mame ... a sedali jsme si vzdy stridave na misto ridice, na misto za nim, takze netreba nekomu podlezat sefovi, kdyz hovorim z vlastni zkusenosti ;) Passat proti tomu byl mala herka a Audi byla pocitove z hlediska prostoru proste mensi.
bobo píše:...a do Supa ještě jen s 5 ti kvaltem, to jsou ale rozdíly.
Az na takovy maly fakt, ze ten "petikvalt" je radne dlouhej (s chipem od Reeshana tachometrovych 230 udelal relativne v klidu).
bobo píše: ... a Passatu co se týče prodeje nemůže konkurovat...

dobrý, do Passatu se nedávaly prvky výbavy, které má Superb ? myslíš asi 4x4, kterou má Superb a Passat ne ? Docela podstatný prvek ;)
Ted jsi trefil kozla - Passat nebyl konkurenceschopny Superbu, o cemz jasne hovori statistiky prodeje.

Mimochodem prvek, ktery je pro me celkem hodne zajimavy je skladaci destnik v zadnich dverich, ktery se behem jizdy sam vysusi nebo vytapene predni sklo - pokud mam volit mezi temito dvema prvky a nejakym luxusem (opravdu me nenapada jaky a srovnavat to s 4x4 neni na miste), pak volim jasne toto.
bobo píše:Mám v Passatu vyhřívané sedačky vzadu
Tak konkretne toto je i u Superbu celkem bezne.

OT: Jinak pokud bych si mel moznost vybrat auto, volil bych rozhodne Superb kombi 4x4 (noteeth)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kewwin
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2009, 20:27
Bydliště: ..

Příspěvek od kewwin »

Markus01 píše:Já bych to shrnul tak že ten motor špatně vymyšlenej neni ale bohužel kvalita jednotlivých kusů je velice různorodá. Je to škoda, 16V by jinak bylo určitě lákadlo. Musíme doufam, že CR na tom budou líp. Mam ale pocit, že tak spolehlivý motory jako byly rotačky už neuvidíme. Ne že by je neuměli vyrobit, ale oni už to nemaj za potřebí. Zisk je přednější.
Přesně tak já jsem se stím svezl a jezdí to hezky ale ta poruchovost narušuje celkový dojem toho motoru a co se týče CR tak s tím jsem měl možnost taky jezdit v O2 RS a to je super fofrník a až jsem se divil jak je to na volnoběh tiché skoro jak benzín což normální PDčko teda není.
Na CR se zase můžu zeptat jaké s tím mají kluci na repasu skušenosti dávají se teprv rok tak nějaké poznatky snad už budou...
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Forest píše:
bobo píše:Passat malé :-D a A6 s asi o 15cm větším rozvorem než Superb taky (rofl) Ne vždy se musí pokyvovat šéfovi. ;)
Reakce sice ponekud pozdni, nicmene fakticka:
- ja i sef mame kolem 183cm, oba metrak mame ... a sedali jsme si vzdy stridave na misto ridice, na misto za nim, takze netreba nekomu podlezat sefovi, kdyz hovorim z vlastni zkusenosti ;) Passat proti tomu byl mala herka a Audi byla pocitove z hlediska prostoru proste mensi.
bobo píše:...a do Supa ještě jen s 5 ti kvaltem, to jsou ale rozdíly.
Az na takovy maly fakt, ze ten "petikvalt" je radne dlouhej (s chipem od Reeshana tachometrovych 230 udelal relativne v klidu).
bobo píše: ... a Passatu co se týče prodeje nemůže konkurovat...

dobrý, do Passatu se nedávaly prvky výbavy, které má Superb ? myslíš asi 4x4, kterou má Superb a Passat ne ? Docela podstatný prvek ;)
Ted jsi trefil kozla - Passat nebyl konkurenceschopny Superbu, o cemz jasne hovori statistiky prodeje.

Mimochodem prvek, ktery je pro me celkem hodne zajimavy je skladaci destnik v zadnich dverich, ktery se behem jizdy sam vysusi nebo vytapene predni sklo - pokud mam volit mezi temito dvema prvky a nejakym luxusem (opravdu me nenapada jaky a srovnavat to s 4x4 neni na miste), pak volim jasne toto.
bobo píše:Mám v Passatu vyhřívané sedačky vzadu
Tak konkretne toto je i u Superbu celkem bezne.

OT: Jinak pokud bych si mel moznost vybrat auto, volil bych rozhodne Superb kombi 4x4 (noteeth)

dobrý žvejky, nejlepší o ty prodejnosti. Moc toho opravdu nevíš, když ani nevíš jak byl pro Škodu starý Superb ztrátový a kolik málo se ho prodalo. Kdežto Passat je ikona s mnohastatisícovými čísly prodeje :-D Deštníček je fajn, v pětikvaltu a předohrabem. Jen nezapomeň si ho roztáhnout až budeš do kopce na horách pouštět čtyrkolky, třeba Passaty ;)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Áno áno, superb byl ztrátovej a aby značka pokračovala v tradici tak udělala hned novýho. Taky pěknej žvejk. :havaj:
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Neviem co tu tarate o predoslej generacii Supa. Skodovka bola od VW prinutena obmedzit produkciu Superba v Kvasinach nakolko sa prestal predavat Passat. Myslite si ze Nemec je sprosty? On si dobre zrata ze Sup ma rovnaku techniku o 10cm dlhsi razvor, vinikajucu kvalitu spracovania a v rovnakej vybave 20% nizzsiu cenu ako Passat. Co si asi kupi?
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Markus01 píše:Áno áno, superb byl ztrátovej a aby značka pokračovala v tradici tak udělala hned novýho. Taky pěknej žvejk. :havaj:
víš prd, fabriku znáš tak leda,když jedeš kolem po dálnici.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

A ty jim děláš účtařinu?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Markus01 píše:A ty jim děláš účtařinu?
Je to podobný jako u VW s Phaetonem. Je to vynikající auto,ale svojí značkou image směřuje někam, kde si cíloví zákazníci raději koupí A8, Mercedes, BMW.. Phaeton byl také prodělečný projekt.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“