Turbo 130k

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Turbo 130k

Příspěvek od NSFF »

Zdravim,
mám dotaz. Jaký je rozdíl mezi turbem z 81 KW AFN a z 96 KW ? Má jiné lopatky nebo jak je to ? Dál bych se chtěl zeptat jaký 130k turbo by šlo dát do audiny A4 81 KW AFN ( z jakýho auta a kolik je zapotřebí úprav a co IC ten se taky musí vymněnit ?)
Díky
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Natlacit turbo z generacie motorov A4 (napr. ASZ) do generacie motorov A3 (AFN) je dost velky problem, ale je to mozne. Plus potrebujes dat aj cele sacie potrubie z 96kW aby to bolo vsetko TipTop.

Obrázek
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Re: Turbo 130k

Příspěvek od Sifon »

NSFF píše:Zdravim,
mám dotaz. Jaký je rozdíl mezi turbem z 81 KW AFN a z 96 KW ? Má jiné lopatky nebo jak je to ? Dál bych se chtěl zeptat jaký 130k turbo by šlo dát do audiny A4 81 KW AFN ( z jakýho auta a kolik je zapotřebí úprav a co IC ten se taky musí vymněnit ?)
Díky
Ziadny velky problem tam nie je akurat treba rozlisovat medzi ulozenim motora...Ty mas pozdlzne ulozeny motor preto by si mal hladat 130k turbo napr z A4, Passat, Superb...Tie turba sa sroubuju na zvody a v tom je hlavny rozdiel medzi turbami z priecnych motorov, ktore maju zvody v jednom kuse s vyfukovou castou TURBA...

Ked uz zozenies toto turbo budes musiet vymenit hadicu ktora vychadza z kompresorovej casti turba alebo si zohnat redukciu na ktoru mozes pripevnit povodnu hadicu...IC nemusis nevyhnutne menit...

Ale aby si vyuzil potencial tohoto turba musis upravit soft...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Sorry! Akosi som prehliadol ze sa jedna o Audi A4. Tam to naozaj nieje problem nachat. Takze pobzeral by som sa po turbach z motorov AVF a AWX.
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

A rozdíl mezi těma turbama je teda jakej ?...to silnější je větší nebo je nějaký jiný rozdíl ?...
A k tý upravě softu ..jak moc se musí upravovat a co by to tak stálo ?...
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

dej hledat nahore, vyskoci ti toho vic nez chces cist.
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

Tak asi neumim hledat ale rozdíl mezi tubama jsem nenašel ...
Tak by bylo fajn kdyby mi to někdo komu se chce a nevadí mu to vysvětlil... a těm komu se nechce ať nereagujou
Díky
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Rozdíl je hlavně v tom co snesou po čipu za tlak.
81kw 1,2bar
96kw 1,55bar
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

toby66kw píše:Rozdíl je hlavně v tom co snesou po čipu za tlak.
81kw 1,2bar
96kw 1,55bar
Tak to neni zas takovej rozdíl ne ? 0,35 baru neni zas tolik ..nebo se pletu ?
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

NSFF píše:
toby66kw píše:Rozdíl je hlavně v tom co snesou po čipu za tlak.
81kw 1,2bar
96kw 1,55bar
Tak to neni zas takovej rozdíl ne ? 0,35 baru neni zas tolik ..nebo se pletu ?

Právě že jo aš 30hp na výkonu :(
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pleteš :roll:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

Aha
nevim tak se zeptam a díky moc za odpovědi ...jdu shánět 130 k turbo (noteeth)
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

A ještě jeden dotaz jak moc se musí upravit ten soft ?...
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

NSFF píše:Aha
nevim tak se zeptam a díky moc za odpovědi ...jdu shánět 130 k turbo (noteeth)
Na podélnej motor sou jich mraky (noteeth)
PS.musíš čipovat
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Odpovědi: 0
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

toby66kw píše:
NSFF píše:Aha
nevim tak se zeptam a díky moc za odpovědi ...jdu shánět 130 k turbo (noteeth)
Na podélnej motor sou jich mraky (noteeth)
PS.musíš čipovat


Doufám že to stim že jich jsou mraky nemyslíš ironicky ..a co IC ?..taky vyměnit ?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“