Turbo 130k
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Turbo 130k
Zdravim,
mám dotaz. Jaký je rozdíl mezi turbem z 81 KW AFN a z 96 KW ? Má jiné lopatky nebo jak je to ? Dál bych se chtěl zeptat jaký 130k turbo by šlo dát do audiny A4 81 KW AFN ( z jakýho auta a kolik je zapotřebí úprav a co IC ten se taky musí vymněnit ?)
Díky
mám dotaz. Jaký je rozdíl mezi turbem z 81 KW AFN a z 96 KW ? Má jiné lopatky nebo jak je to ? Dál bych se chtěl zeptat jaký 130k turbo by šlo dát do audiny A4 81 KW AFN ( z jakýho auta a kolik je zapotřebí úprav a co IC ten se taky musí vymněnit ?)
Díky
Re: Turbo 130k
Ziadny velky problem tam nie je akurat treba rozlisovat medzi ulozenim motora...Ty mas pozdlzne ulozeny motor preto by si mal hladat 130k turbo napr z A4, Passat, Superb...Tie turba sa sroubuju na zvody a v tom je hlavny rozdiel medzi turbami z priecnych motorov, ktore maju zvody v jednom kuse s vyfukovou castou TURBA...NSFF píše:Zdravim,
mám dotaz. Jaký je rozdíl mezi turbem z 81 KW AFN a z 96 KW ? Má jiné lopatky nebo jak je to ? Dál bych se chtěl zeptat jaký 130k turbo by šlo dát do audiny A4 81 KW AFN ( z jakýho auta a kolik je zapotřebí úprav a co IC ten se taky musí vymněnit ?)
Díky
Ked uz zozenies toto turbo budes musiet vymenit hadicu ktora vychadza z kompresorovej casti turba alebo si zohnat redukciu na ktoru mozes pripevnit povodnu hadicu...IC nemusis nevyhnutne menit...
Ale aby si vyuzil potencial tohoto turba musis upravit soft...
NSFF píše:Tak to neni zas takovej rozdíl ne ? 0,35 baru neni zas tolik ..nebo se pletu ?toby66kw píše:Rozdíl je hlavně v tom co snesou po čipu za tlak.
81kw 1,2bar
96kw 1,55bar
Právě že jo aš 30hp na výkonu

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft