AFN 81Kw-regulace turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

AFN 81Kw-regulace turba

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

zdravim,v létě se mi stávalo,že mi auto táhlo jen do cca 2800ot/min pak výkonovej propad a po překročení 3100ot/min za začlo brát... :? byl sem na vagu a dozvěděl sem se že má trurbo na výstupu kolísavej tlak a pomalej náběh při krátkodobým ubrání plynu.Chyby z vagu žádny,vyměnil se na zkoušku reg ventil a stále to samý :x .S Tdi nemám moc zkušeností...Poradí někdo?
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ked reguluje pomaly - moze byt vadny n75, netesnost hadiciek, zahrdzavena ovladacia tycka-banka na turbe, zanesene lopatky,
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
cenda
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 08 srp 2008, 12:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od cenda »

Mám ten samý problém.Na WAGu mi to hodilo 2 hlášky.Tlak v sacím potrubí a špatná hodnota předvstřiku.taky mi tak do těch třech de a pak díra.Zaslepil jsem egr nic.Prošel hadičky nic.Nový N75 nic.Regulace mi chodí tak už snad jen turbo ven!!! (wallbash) no a nemohla by to dělat váha?
Audi A4 Avant 1.9 TDi 81kW r.v.97 automat
zatím jen EGR OFF + KN
pak PP 764 a decánko CHIP (spíš doladění)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Váha ano - velmi často...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
cenda
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 08 srp 2008, 12:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od cenda »

asi ji vyměnim a uvidim,už to má určo za sebou.Při 180tis. na to má právo!
Audi A4 Avant 1.9 TDi 81kW r.v.97 automat
zatím jen EGR OFF + KN
pak PP 764 a decánko CHIP (spíš doladění)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Zkus si ji někde půjčit, třeba od známého. To je nejlepší diagnostika :-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

cenda píše:asi ji vyměnim a uvidim,už to má určo za sebou.Při 180tis. na to má právo!
Mám Octu z 98. a na tacho 370k km, což zřejmě nebude skutečný stav.
Přesto si ale nemyslím, že by mi stále původní váha vzduchu dělala nějaké problémy.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Richi píše:
cenda píše:asi ji vyměnim a uvidim,už to má určo za sebou.Při 180tis. na to má právo!
Mám Octu z 98. a na tacho 370k km, což zřejmě nebude skutečný stav.
Přesto si ale nemyslím, že by mi stále původní váha vzduchu dělala nějaké problémy.
Octa 98 bude mat este asi Pierburg a to je nezmar! :worthy:
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“