Audi A6 2.5 TDI motor NETAHA!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

avatar píše:
Paradoxx píše:no zalepil som to je to trosku lepsie ale aj tak to neni nic moc neviem ako ten motor ma tahat ale cakal som od neho VIAC.......
zkontroluj vsechny spony co jsou na hadicich od turba do motoru a zkontroluj hadice
ok idem menit rozvody potom tam k tomu budem mat lepsi pristup este mi nevies poradit niekde mi prepusta klima neni na tom koncerne niekde miesto kde to moze byt? vraj je na kompresore nejaky ventil a ze ten casom starne a asi toto to robi no neviem tak mi povedali v servise alebo niekde hadica zrejme.....
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Paradoxx píše:
avatar píše:
Paradoxx píše:no zalepil som to je to trosku lepsie ale aj tak to neni nic moc neviem ako ten motor ma tahat ale cakal som od neho VIAC.......
zkontroluj vsechny spony co jsou na hadicich od turba do motoru a zkontroluj hadice
ok idem menit rozvody potom tam k tomu budem mat lepsi pristup este mi nevies poradit niekde mi prepusta klima neni na tom koncerne niekde miesto kde to moze byt? vraj je na kompresore nejaky ventil a ze ten casom starne a asi toto to robi no neviem tak mi povedali v servise alebo niekde hadica zrejme.....

klimatizace se pripousti nebo ty dva ventily jsou vedle baterky vrohu pod tim plastem hned vedle baterky a vzduchoveho filtru
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

ano bol som ju plnit ale niekde mi unika slabo a neviem kde.... ci nahodou neni miesto kde to moze miznut tak som to myslel
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Paradoxx píše:ano bol som ju plnit ale niekde mi unika slabo a neviem kde.... ci nahodou neni miesto kde to moze miznut tak som to myslel

no nejlepsi je si ji naplnit i s barvivem jak mam ja kdys ti to nekde utika tak to vis na 100pro kde. Jinak neni tam moc mist kde bud chladicem ale to bych netyp pokud nedostal ranu ale jsou spoje u cerpadla to je to pod motorem vedou knemu dve hlinikove trubky a pak na spoji k sahare chladic jinak nevim
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

avatar píše:
Paradoxx píše:ano bol som ju plnit ale niekde mi unika slabo a neviem kde.... ci nahodou neni miesto kde to moze miznut tak som to myslel

no nejlepsi je si ji naplnit i s barvivem jak mam ja kdys ti to nekde utika tak to vis na 100pro kde. Jinak neni tam moc mist kde bud chladicem ale to bych netyp pokud nedostal ranu ale jsou spoje u cerpadla to je to pod motorem vedou knemu dve hlinikove trubky a pak na spoji k sahare chladic jinak nevim

ake to je barvivo je to nejaky farebny plyn alebo nieco take?
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Paradoxx píše:
avatar píše:
Paradoxx píše:ano bol som ju plnit ale niekde mi unika slabo a neviem kde.... ci nahodou neni miesto kde to moze miznut tak som to myslel

no nejlepsi je si ji naplnit i s barvivem jak mam ja kdys ti to nekde utika tak to vis na 100pro kde. Jinak neni tam moc mist kde bud chladicem ale to bych netyp pokud nedostal ranu ale jsou spoje u cerpadla to je to pod motorem vedou knemu dve hlinikove trubky a pak na spoji k sahare chladic jinak nevim

ake to je barvivo je to nejaky farebny plyn alebo nieco take?
ja sem predelaval cerpadlo takze sem to mel komplet vypustene jel sem k jednomu chlapkovi co ma tu masinu na doplnovani ( klasicka procedura zkouska tesnosti podtlak atd.. dopplneni oleje a pak tu smes s barvivem. zelenym u me)))
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

no ja som bol tiez u takeho majstra ale ten mi povedal ze mam naplnit klimu kompresorom a mydlovou vodou mam doma hladat kde prefukuje....no dnes som prave zistil ze od 3000ot/hore mi ako keby vypadlo turbo a prestane to tahat.... co to moze byt?
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Paradoxx píše:no ja som bol tiez u takeho majstra ale ten mi povedal ze mam naplnit klimu kompresorom a mydlovou vodou mam doma hladat kde prefukuje....no dnes som prave zistil ze od 3000ot/hore mi ako keby vypadlo turbo a prestane to tahat.... co to moze byt?
klimu nepln nejaky sarrajtem to sem vzivote neslysel)) to musel bejt expert. ty mas 2.5 tdi v6 tam je klimatizace jednoducha neni moc mist kde to utika a vsude jsou O krouzky. Typuji ze je nekterej prdlej jsou dva u kompresoru a dva u sahary tak je zkontroluj (ale vypustis si tim uplne klimu!!!) Pokud to nebude ani tim tak jedine pak ta sahara ze ji mas nekde prdlou. nebo prorazenou nekterou trubku .

To ze ti to prestane najednou tahat to je ze ti to spadne do nouzaku pravdepodobne vysokej tlak v sani. bud mas zadrene lopaty regulaci nebo spatnej ventil n75
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

ten ventil N75 to je co? kde to najdem ked som dal dole hadicu co ide od vahy vzdychu k turbu tak turbo lopatky som volne otacal rukov nezdalo sa mi zeby za zadrhavali....
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Paradoxx píše:ten ventil N75 to je co? kde to najdem ked som dal dole hadicu co ide od vahy vzdychu k turbu tak turbo lopatky som volne otacal rukov nezdalo sa mi zeby za zadrhavali....
nejde o zadrhavani lopatek v turbu ale o zadrhavani nastavovani lopatek (to je na druhe strane priskrcuje to vyfukove plyny ktere otaci turbem (veci rychlost veci tlak mensi rychlost priskrceni mensi tlak) to jest regulace

ten ventil je vlevo nahore staci jit po hadicce od turba narazis na nej
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

avatar píše:
Paradoxx píše:ten ventil N75 to je co? kde to najdem ked som dal dole hadicu co ide od vahy vzdychu k turbu tak turbo lopatky som volne otacal rukov nezdalo sa mi zeby za zadrhavali....
nejde o zadrhavani lopatek v turbu ale o zadrhavani nastavovani lopatek (to je na druhe strane priskrcuje to vyfukove plyny ktere otaci turbem (veci rychlost veci tlak mensi rychlost priskrceni mensi tlak) to jest regulace

ten ventil je vlevo nahore staci jit po hadicce od turba narazis na nej
dnes som siel a islo to vpohode ja neviem co mu moze byt uz tahalo auto aj ked bolo 3000ot...
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Paradoxx píše:
avatar píše:
Paradoxx píše:ten ventil N75 to je co? kde to najdem ked som dal dole hadicu co ide od vahy vzdychu k turbu tak turbo lopatky som volne otacal rukov nezdalo sa mi zeby za zadrhavali....
nejde o zadrhavani lopatek v turbu ale o zadrhavani nastavovani lopatek (to je na druhe strane priskrcuje to vyfukove plyny ktere otaci turbem (veci rychlost veci tlak mensi rychlost priskrceni mensi tlak) to jest regulace

ten ventil je vlevo nahore staci jit po hadicce od turba narazis na nej
dnes som siel a islo to vpohode ja neviem co mu moze byt uz tahalo auto aj ked bolo 3000ot...
nejlepsi je prudkej dlouhej kopec zaradit 3ku nebo 4ku mit tka 1200 otacek ke kopci pak na to dupnout do kopce a tocit to do 4 tis pokud to jede a tahne a nespadne do nouzaku tak je to OK)))) Toto je nejednodusi zpusob otestovat to
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

avatar: oki skusim to dnes odpovec mi este ohladom toho fukania ked oddelas zatku nalievania oleja dole som ti odpisal - v threade: problem s diferakom a prevodovkou
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Paradoxx píše:avatar: oki skusim to dnes odpovec mi este ohladom toho fukania ked oddelas zatku nalievania oleja dole som ti odpisal - v threade: problem s diferakom a prevodovkou
Jo to by melo bejt ok stim tlakovanim ma to stejne je to ok. Mas tak 90 procentni sanci ze mas dobre valce))) (ale casem si jdi na tlaky ve valcich aby ti je zmerily mely by bejt vsechny stejne a nad 30 baru) pak je to dobrej motor).
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

uz som zistil kde mi tecie olej tecie mi z filtra z hora ked sa pozries na filter oleja a pojdes asi 3cm nizsie tak otial mi to tlaci olej chcem ist uz menit olej aj filter vymenim asi je tam prasknute nejake tesnenie alebo co
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“