
Měl jsem problém se škubající felicii 1.9 D po dosažení požadované rychlosti.
Abych to vzal od začátku. První odborník to měl 10 dní a rozebral co se dalo,vstřiky,čerpadlo,el mag. na čerpadle, výměna pal.filtru, hadic na paliva, rozebrání nádrže, atd. Chtěl 5 000,- a stejně to furt škubalo.
Druhý odborník - to je čerpadlem, oprava do 10 000,-. Tak už milá felina šla pomalu z domu. Přesto mi bylo divné, proč škube, až když dosáhnu požadované rychlosti a uvolním plyn a ještě až po ohřátí motoru na cca 70 C a v Alpách to neškubalo!! Škubání bylo potvrzeno, až po vypnutí žhavení a to mě utvrdilo, že to nebude nic s palivem. Nebudu to prodlužovat po odpojení ovládání ERG ventilu škubání ustalo !!! ERG funguje až 2 s po akceleraci, mezi 825- 3200 ot. a nefunguje nad 1000 m. n. m.


Závada byla na katíku, díra asi 1 cm2 v plášti, pravděpodobně šlo do motoru víc spalin, ale problém ERG je zde na foru probrán do podrobna.

Po zavaření OK, k dnešnímu dni mám ujeto cca 15 000 km a ani jedno škubnutí.
Zdar