problémové starty po upgrade trysek na ASZ

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

problémové starty po upgrade trysek na ASZ

Příspěvek od devonrex »

Tak pánové, potřebuji od Vás poradit s mým G4 ASZ. Dám to chronologicky

minulá neděle - výměna trysek v AL vstřikovačích z origo na větší, nandání, bohužel nebyly gumičky, tak se nechaly původní. První start po natáhnutí nafty v pohodě, po vypnutí nešlo zaboha nastartovat. Zkoušelo se rozpojovat čidla, nic nepomohlo. Auto nastartovalo až po zaškrcení přepadu.

Vyhodnocení : buď špatná startovací dávka, nebo vymačkané gumičky, nebo špatný tandem

tato neděle - výměna tandemového čerpadla, bohužel jsem neměl nové těsnění, tak jsem nechal původní. Výsledkem je, že prolíná nafta a auto startuje stále jen po zaškrcení přepadu. Zkoušela se SW upravovat startovací dávka (zvyšovala se i snižovala), ale nevedlo to ke startům bez zaškrceného přepadu.

včera - výměna všech těsnění na vstřikovačích. První start po natáhnutí nafty zase v pohodě, ale další starty zase nic.

dnes - objednání těsnění pod tandem. O víkendu to zkusím vyměnit a jestli to nebude tím, tak zkusím sehnat někoho, kdo mi ten tandem změří. Čím jsou ale ty špatné starty způsobeny, když tandem bude v pořádku?

Jinak jen pro ujasnění, palivový filtr je v pohodě a čerpadlo v nádrži taky bzučí. (wallbash)
Bez kouře není legrace.
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

Jo zapomněl jsem dodat, že VAG žádné chyby nehlásí. Jen relé palivového čerpadla, jelikož to čerpadlo mám zapojené natvrdo. ;)
Bez kouře není legrace.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tandem změříš i sám. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Je to velmi zvláštní, tyto problemy se vyskytují některým lidem při instalaci trysek, tzv. velkoprůtokových, vyrobených v Číně. Je to o nekompaktibilitě tryska-elmg. ventil.
U trysek Fratelli Bosio jsem se s tím zatím nesetkal a pokud vím, máš trysky Race 783 od Čajíčka, takže nechápu. Ostatní komponenty motoru budou v pořádku, jestliže to do výměny startovalo dobře. Těžko předpokládat, že v okamžiku výměny se "poondí" něco jiného, než na co sáhneš.
Domnívám se spíše, že se jedná o problem při montáži těchto trysek do vstřikovačů, tedy střižené čepy, čímž se uškrtí přívod paliva do vstřiku nebo také vstřikovače před montáží špatně zbavené karbonu.
:)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a co ukazuje rovnoměrnost vstřikovaného množství,kanál tuším 11??
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

trochu znám zákulisí celé té akce a spis me prekvapuje, ze se divis. Dej si tam kvalitni trysky a mas po problemu.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

MirekX píše:a co ukazuje rovnoměrnost vstřikovaného množství,kanál tuším 11??
11ka myslím že je tlak turba, to množství je 13.
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

To scream : Nejsou kvalitnější trysky s max. průtokem než právě RACE 783
:o
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

for Venca.... Race 783 už jsou minulostí. ;) Jelikož jsem jako člověk neutrální letos vyhlásil rok trysek, tak jsem šel z průtokem ještě o krok výš (jestli to bude produktivní krok, či nikoli zjistím až na jaře). Proto bych byl nerad, kdyby problém byl v tryskách a stejně tak bych byl nerad, kdyby problém byl v montáži trysek do vstřikovačů.

V rámci klasického postupu budu tedy postupovat od nejjednoduššího k nejsložitějšímu (spíš od nejlevnějšího k nejdražšímu), tudíž vyměním těsnění na tandemu a pak na něm změřím tlak (bazmek na měření je prý už hotov) ;)

Jinak trysky po nastartování vykazují hodnoty v rámci tolerance, tzn. že ani zdaleka se neblíží k limitním hodnotám +- 2,8. ;)

Jo a ještě jedna věc. Pokud by se mezi Vámi objevil nějaký hodný a zručný gentleman z okolí Pardubic, který by mi poskytl nejlépe pozítří odpoledne prostor, pomoc, nářadí a své knowhow k výměně těsnění na tandemu, tak ať se ozve na 776154997. Myslím, že bude bohatě stačit, když mi bude kapat nafta z auta z Jirkova do Pardubic a není nutné, aby kapala ještě cestou zpět. Děkuji ;)
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

hmm, tak v tom případě bych začal asi tím nejdražším... jinak škoda práce, jak psal venca, samo se něco málokdy podělá když se hrabeš jinde....
ty trysky co tam byly tu demontáž přežily??
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

for scream...odpusťte si ty impertinentní narážky, pane :D Chápu, že stojíš pevně na své straně barikády, ale neber mi mé právo na výběr....byť s důsledky, které mi tento výběr přinese. ;)
Bez kouře není legrace.
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

for. Mirek....tak to já nevim. Dostal jsem je zpět, ale jestli jsou funkční, tak to vážně nevím. Ale mohu ti je půjčit, abys to vyzkoušel ;) :D

Kdyby mi raději někdo vysvětlil, proč to napoprvé vždycky nastartuje, když prognoza zde je taková, že jsou špatné trysky a oddělané vstřikovače. :(
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

no,pokud nejsou zbroušený bruskou konce trysek (nutné při demontáži v domácích podmínkách) tak budou trysky OK
pokud to dělal někdo, kdo tomu trochu rozumí a už to někdy dělal nebo viděl, tak budou vstřiky taky OK
tak bych asi zkusil ty trysky vrátit zpět a uvidíš :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

to devonrex: Proč to napoprvé chytne-protože tam nateče nafta při demontáži vstřiku.

Vzhledem ke zkušenostem s PD, vstřiky bez výměny těsnění udělá jen idiot.Osobně bych takovou práci odmítl.

Vzhledem k tomu, že musíš ucpat přepad je zřejmé kde je problém.

Pokud kdokoli neumí demontovat trysku bez poškození, taky by neměl na to sahat.Nevidím důvod proč ho znehodnotit.

A co z toho plyne: vysrany tratí dvakrát.

PS:nic ve zlém, PD není taková pohoda jak rotačka(i když jak pro koho ;) ).
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

for Indi....a kde je tedy ten problém? ;) Jinak stále nechápu, proč se někteří z vás domníváte, že ten, kdo mi ty trysky dával do vstřikovačů a následně nandal do auta, byl laik.;) Třeba se ozve, abyste pokecali o procentuální úspěšnosti implantace PD trysek :D
Bez kouře není legrace.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“