minulá neděle - výměna trysek v AL vstřikovačích z origo na větší, nandání, bohužel nebyly gumičky, tak se nechaly původní. První start po natáhnutí nafty v pohodě, po vypnutí nešlo zaboha nastartovat. Zkoušelo se rozpojovat čidla, nic nepomohlo. Auto nastartovalo až po zaškrcení přepadu.
Vyhodnocení : buď špatná startovací dávka, nebo vymačkané gumičky, nebo špatný tandem
tato neděle - výměna tandemového čerpadla, bohužel jsem neměl nové těsnění, tak jsem nechal původní. Výsledkem je, že prolíná nafta a auto startuje stále jen po zaškrcení přepadu. Zkoušela se SW upravovat startovací dávka (zvyšovala se i snižovala), ale nevedlo to ke startům bez zaškrceného přepadu.
včera - výměna všech těsnění na vstřikovačích. První start po natáhnutí nafty zase v pohodě, ale další starty zase nic.
dnes - objednání těsnění pod tandem. O víkendu to zkusím vyměnit a jestli to nebude tím, tak zkusím sehnat někoho, kdo mi ten tandem změří. Čím jsou ale ty špatné starty způsobeny, když tandem bude v pořádku?
Jinak jen pro ujasnění, palivový filtr je v pohodě a čerpadlo v nádrži taky bzučí.
