neboj napíšu to sem. ale další nápady by se hodilijurki888 píše:neni zac daj potom vediet ci som pomohol
Toledo II hodné kouří,moc nejede
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no jak mám poznat vstřiky?? najeto to má kolem 120tis starty,chod v pořádku do vstřikovačů se mi nechceNSFF píše:A co vstřiky ?... taky mi to hulilo jak lokomotiva ( 3 vstřiky tekly) ..dal jsem nový trysky a rozíl je hodně velkej
při stání se to musí hodně podržet vytočeny aby zahulilo ,ale jak přijde pořádná zátěž, nedá to ten vykon a pustí to saze, každej nafták to pustí, ale tohle je hodně a provázené né moc projevem tahu
to zahulení je v takové intenzitě,jako když se rozpojí hadice tlaku vzduchu a přidá se
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
Mirek12 píše:no jak mám poznat vstřiky?? najeto to má kolem 120tis starty,chod v pořádku do vstřikovačů se mi nechceNSFF píše:A co vstřiky ?... taky mi to hulilo jak lokomotiva ( 3 vstřiky tekly) ..dal jsem nový trysky a rozíl je hodně velkej
při stání se to musí hodně podržet vytočeny aby zahulilo ,ale jak přijde pořádná zátěž, nedá to ten vykon a pustí to saze, každej nafták to pustí, ale tohle je hodně a provázené né moc projevem tahu
to zahulení je v takové intenzitě,jako když se rozpojí hadice tlaku vzduchu a přidá se
Já je vyndal a odvezl na zkoušku....ale mě to kouřilo i na místě takže to asi vstřikama nebude
No me to taky dela ale jen za urcitýh okolností. Když stim jedu normalne třeba na trojku, tak na ctvrt plynu ani ne ,zhruba 60km/h a dam plnej tak to zrychluje jak čert a hulí celou dobu co držim plnej, ale dela to jen když dam plnej,pokud pomalu davam plnej nebo jen trictvrte tak to taky upaluje ale bez hulení. Nejvic je to znat do kopce,pak hulí jak svině. Vahu mam novou,pul roku starou origos,turbu vycistení do nouzaku to nepada,když ho na miste proturuju tak zahulí primerene,jen par oblacků. Mam B4 AFN 81kw,palubak nemam ale bere mi to normalne,na 5 litru ujedu 110 až 120km pri 100km/h rychlosti,po meste kolem tech peti,nevim proc to takhle dela,že to takhle obcas hulí. Když to hulí,tak ten kouř je sedocernej,není cernej tak jakoby tam prala jednotka naftu a nestihalo to spalovat.Mirek12 píše:nikoho nic dalšího nenapadá ??
-
misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Ako som uz pisal, kontrolovali ste EGR ventil. Mne tiez moj Golf pri zatazi dymil, vymontoval som EGR, zaneseny jak svina, tak som ho vycistil a zaslepil. Od vtedy nedymilo vobec. Teraz mam 764 trysky a chip a teraz zahuli
v buducnosti planujem vacsie turbo a FMIC.
v buducnosti planujem vacsie turbo a FMIC.Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tak jsem vytáhnul EGR zasranej jak jetel, ventil ale těsnil, tak jsem celej ventil vypucoval, vyrobil podložku zacpal trubku od vejfuku, hadičku napojil z5,, dale vyměnil olej a přehodil kola....
hadička od přepadu je průchozí.
tak tedka mi už snad zbývají jenom rozvody , asi přenastavím predvstřik podle vagu je spadlej (tady to foto nadoře) ale co od toho očekávat??? když je to jen takovej kousek ..... nevím.... kdyby se aspoň vysralo celé turbo a závada byla nalezen ale nééé
hadička od přepadu je průchozí.
tak tedka mi už snad zbývají jenom rozvody , asi přenastavím predvstřik podle vagu je spadlej (tady to foto nadoře) ale co od toho očekávat??? když je to jen takovej kousek ..... nevím.... kdyby se aspoň vysralo celé turbo a závada byla nalezen ale nééé
Toledo II 00 1.9 TDi AHF