rozdil mezi Tdi 74kW a 96kw (pd)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mildak
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 25 říj 2007, 19:04
Odpovědi: 0

rozdil mezi Tdi 74kW a 96kw (pd)

Příspěvek od Mildak »

Vysvětlí mně někdo jakej je rozdíl mezi motorem Tdi 74kw pd a motorem Tdi 96kw pd
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vstříky sání turbo soft písty hadice.....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

spojka, setrvák...?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dobře ty taky jěště taky 5q 6q ale to už nejni tak podstatný ne?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

klika , ojnice, šály na klice a ojnicích
Mildak
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 25 říj 2007, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mildak »

díky takže jde o zcela jinej motor, kterej by jste doporučili popřípadně okolik jde ten slabší chipnout?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ladas píše:dobře ty taky jěště taky 5q 6q ale to už nejni tak podstatný ne?
Není, já se spíš ptal ;)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Mildak píše:díky takže jde o zcela jinej motor, kterej by jste doporučili popřípadně okolik jde ten slabší chipnout?
Napiš svoji představu o výkonu pak se dá doporučit. ;)
Mildak
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 25 říj 2007, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mildak »

20 koní by byl problém?
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

to problém není..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

ta verze 74 kw jde predelat vcelku o dost- vstřiky +10-15kw a čip 25-30 kw. to jsme nekde na 105 až 120 kw tudiz az 170 koní neni problem. jde o to, kolik KM ten motor pak vydrží :)
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

DynDyn píše:ta verze 74 kw jde predelat vcelku o dost- vstřiky +10-15kw a čip 25-30 kw. to jsme nekde na 105 až 120 kw tudiz az 170 koní neni problem. jde o to, kolik KM ten motor pak vydrží :)
zapomnel jsem samozrejme jeste na turbo atd atd atd- uvedl jsem jen dve zakladni veci, o kterych mzna premislim ja...
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
stanley 12
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 20 led 2008, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od stanley 12 »

DynDyn píše:ta verze 74 kw jde predelat vcelku o dost- vstřiky +10-15kw a čip 25-30 kw. to jsme nekde na 105 až 120 kw tudiz az 170 koní neni problem. jde o to, kolik KM ten motor pak vydrží :)
neboj s dobrym softom to vydrzi aj so seriovou spojkou, ja to tak mam a v poho :) akurat to chce este spravit FMIC lebo to huli jak hovado a teplota v cooleri 120 stupnov teda v lete teraz sme to nemerali ;)
Fabia 1,9TDI PD 74kw+130ps trysky, 130ps turbo, sanie FRS, kat a egr off, chip cca 160ps
Mildak
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 25 říj 2007, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mildak »

na kolik takové úpravi zhruba příjdou?
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

stanley 12 píše:
DynDyn píše:ta verze 74 kw jde predelat vcelku o dost- vstřiky +10-15kw a čip 25-30 kw. to jsme nekde na 105 až 120 kw tudiz az 170 koní neni problem. jde o to, kolik KM ten motor pak vydrží :)
neboj s dobrym softom to vydrzi aj so seriovou spojkou, ja to tak mam a v poho :) akurat to chce este spravit FMIC lebo to huli jak hovado a teplota v cooleri 120 stupnov teda v lete teraz sme to nemerali ;)
kolik tlačíš?? 120stupnů je už dost..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“