rozdil mezi Tdi 74kW a 96kw (pd)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
rozdil mezi Tdi 74kW a 96kw (pd)
Vysvětlí mně někdo jakej je rozdíl mezi motorem Tdi 74kw pd a motorem Tdi 96kw pd
ta verze 74 kw jde predelat vcelku o dost- vstřiky +10-15kw a čip 25-30 kw. to jsme nekde na 105 až 120 kw tudiz az 170 koní neni problem. jde o to, kolik KM ten motor pak vydrží 
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
zapomnel jsem samozrejme jeste na turbo atd atd atd- uvedl jsem jen dve zakladni veci, o kterych mzna premislim ja...DynDyn píše:ta verze 74 kw jde predelat vcelku o dost- vstřiky +10-15kw a čip 25-30 kw. to jsme nekde na 105 až 120 kw tudiz az 170 koní neni problem. jde o to, kolik KM ten motor pak vydrží
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
-
stanley 12
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20 led 2008, 19:02
- Bydliště: Trenčín
neboj s dobrym softom to vydrzi aj so seriovou spojkou, ja to tak mam a v pohoDynDyn píše:ta verze 74 kw jde predelat vcelku o dost- vstřiky +10-15kw a čip 25-30 kw. to jsme nekde na 105 až 120 kw tudiz az 170 koní neni problem. jde o to, kolik KM ten motor pak vydrží
Fabia 1,9TDI PD 74kw+130ps trysky, 130ps turbo, sanie FRS, kat a egr off, chip cca 160ps
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
kolik tlačíš?? 120stupnů je už dost..stanley 12 píše:neboj s dobrym softom to vydrzi aj so seriovou spojkou, ja to tak mam a v pohoDynDyn píše:ta verze 74 kw jde predelat vcelku o dost- vstřiky +10-15kw a čip 25-30 kw. to jsme nekde na 105 až 120 kw tudiz az 170 koní neni problem. jde o to, kolik KM ten motor pak vydržíakurat to chce este spravit FMIC lebo to huli jak hovado a teplota v cooleri 120 stupnov teda v lete teraz sme to nemerali
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS