rozdil mezi Tdi 74kW a 96kw (pd)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stanley 12
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 20 led 2008, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od stanley 12 »

1,5b ale 120 stupnov bolo v lete pri 4000 ot. pri beznej jazde okolo 70
Fabia 1,9TDI PD 74kw+130ps trysky, 130ps turbo, sanie FRS, kat a egr off, chip cca 160ps
DynDyn
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 17 zář 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od DynDyn »

Mildak píše:na kolik takové úpravi zhruba příjdou?
čip- řádove od 6 do 16 tisic. nejcasteji vsak okolo 9-10, napr od dieselpower
turbo- z hlavy nevim staci mrknout na net
trysky- nekdo je tu ted prodaval tusim za 8 tis, jinak nové cca 4-5 tisic kus, pokud se nepletu
mrkni na www.dieselpower.cz
Fabia I, 2003, 1,9 TDI 74 kw, ATD
Octavia II RS, 2008, 2,0 TDI, 125 kw, CEGA
Ibiza, 2003, 1,4 16V, 55 kw
Passat, 2002, 1,9 TDI, 96 kw, AVF
Passat, 2004, 1,9 TDI, 96 kw AVF
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

trysky mám turbo mám koukni na moje inzeráty ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“