palivové čerpadlo z PD na rotačku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to T na filtru by nemělo pustit naftu do nádrže, dokud je studená. pak by se měl ten termostatický ventilek otevřít. Je to místo vyhřívanýho filtru, aby se vzimě neucpal. Ta teplota je kolem 35 C myslím..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


regulátor tlaku pro podávací čerpadlo na PD rozhodně nejniJaroušek píše:tak ale pd má to samé T na filtru a tam vše funguje.se mi právě nezdá, že by to mělo tlačit neustále.nemá pd regulátor tlaku v systému??
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
hm,jen nechápu, jak může čerpadlo tlačit neustále, když nemá okruh-studená nafta.znamená to tedy, že bzučí furt.ale to je jako jedno...díkyLadas píše:regulátor tlaku pro podávací čerpadlo na PD rozhodně nejniJaroušek píše:tak ale pd má to samé T na filtru a tam vše funguje.se mi právě nezdá, že by to mělo tlačit neustále.nemá pd regulátor tlaku v systému??
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Nj,ale ktyž do toho téčka fouknu tak to trochu jde,ale fouknu víc,tak to kulička ucpe.Jsem měl za tím T danou hadici do petky,ale nic to nenatlačilo,za 2 min se naplnilo asi 10cm tý hadice.Navíc si myslím,že to čerpadlo nemá zpětnou klapku,tudíž když se vypne čerpadlo tak nafta spadne a když to nejde vracečkou,tak tam bude vzduch do tý doby než se nafta ohřeje.
a co to zapojit na spínač pod plynem??že by to zaplo jen při plným plynu.je to blbost????
jo a těma hadičkama se rozumělo přepady z trysek??tak utáhnout drátem.......

SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
fajn nápad, dát tam poloviční průměr ale okruh bude neustáleHuml píše:a není jednodušší dát před filtr Tčko a přes nějakou tenkou hadičku to zkratovat do přepadu co jde do nádrže?
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
psal nahoře že kolem 35 stupních pana Celsia.jj, běž to projet a napišmannik píše:Pod pedál to nepůjde.Zkusím to prolítnout někde po dálnici jestli se to bude dusit či ne a pak uvidíme.Potom tam kdyžtak dám to T před filtr,aby tam nešel ten vzduch.Na kolika otvírá ten termostat na filtru?
Naposledy upravil(a) Jaroušek dne 02 lis 2008, 19:22, celkem upraveno 1 x.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F