palivové čerpadlo z PD na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to T na filtru by nemělo pustit naftu do nádrže, dokud je studená. pak by se měl ten termostatický ventilek otevřít. Je to místo vyhřívanýho filtru, aby se vzimě neucpal. Ta teplota je kolem 35 C myslím..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a co kdyby jste si to čerpadlo zapojili na dobíjení, při zaplým klíčku nepojede, tzn., že hadičky nevyletí, rotačka nastartuje i bez něj, a při havárce, když to zdechne, tak se vypne
mannik
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 01 srp 2007, 16:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Železný Brod

Příspěvek od mannik »

Dobrej nápad,ale tlakovat to bude do tý doby než se ta nafta ohřeje a půjde do nádrže.Zatím mi nevylítla ani jedna tak uvidíme.Coltíkovi to přídavný čerpadlo tlačí asi víc,aspon má omytej motor (noteeth)
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

tak ale pd má to samé T na filtru a tam vše funguje.se mi právě nezdá, že by to mělo tlačit neustále.nemá pd regulátor tlaku v systému??
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jaroušek píše:tak ale pd má to samé T na filtru a tam vše funguje.se mi právě nezdá, že by to mělo tlačit neustále.nemá pd regulátor tlaku v systému??
regulátor tlaku pro podávací čerpadlo na PD rozhodně nejni
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Ladas píše:
Jaroušek píše:tak ale pd má to samé T na filtru a tam vše funguje.se mi právě nezdá, že by to mělo tlačit neustále.nemá pd regulátor tlaku v systému??
regulátor tlaku pro podávací čerpadlo na PD rozhodně nejni
hm,jen nechápu, jak může čerpadlo tlačit neustále, když nemá okruh-studená nafta.znamená to tedy, že bzučí furt.ale to je jako jedno...díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přes to Tčko by se měla vždy nějaká nafta vracet, kvůli odvzdušňování
mannik
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 01 srp 2007, 16:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Železný Brod

Příspěvek od mannik »

Nj,ale ktyž do toho téčka fouknu tak to trochu jde,ale fouknu víc,tak to kulička ucpe.Jsem měl za tím T danou hadici do petky,ale nic to nenatlačilo,za 2 min se naplnilo asi 10cm tý hadice.Navíc si myslím,že to čerpadlo nemá zpětnou klapku,tudíž když se vypne čerpadlo tak nafta spadne a když to nejde vracečkou,tak tam bude vzduch do tý doby než se nafta ohřeje.
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

a co to zapojit na spínač pod plynem??že by to zaplo jen při plným plynu.je to blbost???? :? jo a těma hadičkama se rozumělo přepady z trysek??tak utáhnout drátem.......
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a není jednodušší dát před filtr Tčko a přes nějakou tenkou hadičku to zkratovat do přepadu co jde do nádrže?
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Huml píše:a není jednodušší dát před filtr Tčko a přes nějakou tenkou hadičku to zkratovat do přepadu co jde do nádrže?
fajn nápad, dát tam poloviční průměr ale okruh bude neustále
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

a nebylo by lepsi dat to T uplne dopric?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když to funguje na PD mělo by i tady ne? :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mannik
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 01 srp 2007, 16:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Železný Brod

Příspěvek od mannik »

Pod pedál to nepůjde.Zkusím to prolítnout někde po dálnici jestli se to bude dusit či ne a pak uvidíme.Potom tam kdyžtak dám to T před filtr,aby tam nešel ten vzduch.Na kolika otvírá ten termostat na filtru?
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

mannik píše:Pod pedál to nepůjde.Zkusím to prolítnout někde po dálnici jestli se to bude dusit či ne a pak uvidíme.Potom tam kdyžtak dám to T před filtr,aby tam nešel ten vzduch.Na kolika otvírá ten termostat na filtru?
psal nahoře že kolem 35 stupních pana Celsia.jj, běž to projet a napiš
Naposledy upravil(a) Jaroušek dne 02 lis 2008, 19:22, celkem upraveno 1 x.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“