Honza Kolář píše:zdarte - zase jsem to zkoušel. Tak voda nikde kolem spon nesakne - ale kdyz jsem tomu navalil co chudak snesla tak po 10 km začala křičet, že má zase málo vody - hledal jsem a našel, že ta voda na 95% vyletěla přepadem u expansky - bylo pod ní mokro a voda rozstříkaná až dole na prahu. Teplota se ale nepohla z 90 st. Pak jsem najel cca 700 km nonstop a musel jsem dolivat celkem asi litr. Ve vsech pripadech byly hadice měký a z expansky to pšouklo jen lehce. Je to pumpa nebo tesneni pod hlavou?
těsnění 99%, přesně takhle jsem to měl já, pak to přestávalo do kopce topit. Teplotu 90 C ukazuje budík i když má motor 75-110, to je chytrý softvér v budíkách.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
Tomas.cz píše:Jak je to vůbec u TDi s rovnáním hlavy při výměně těsnění pod hlavou?
pořád stejně máme tu borce dělá hlavy do druhého dne obrousí tak 0.05-0.15 pokud je to víc tak tě upozorní že něco není v pořádku že hlava byla křivá, dělá i ventily a brousí tři strany hlava je jak nová miloš
Já to měl u ibizy TDi 81kW taky těsnéní po dálnici mi to sežralo na 100km 1 litr a po śouskách volnou tak 1 na 300km udělal sem to těsnéní a 3000km a ani kapka...¨mam najeto 160 tis...
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
diky za rady, ale nevím co myslíš tím xindlem nad převodovkou a pak co udela bentonit v chlazení? Nechapu to taky, ale co vim jiste, že bylo auto mokry zespoda od pravýho předního podběhu po prahu až dozadu.
čute mám stejný problém, ztrácí se mi voda, ale nemohu zjistit odkud cca 0,5l na 1000km. Myslíte že má vyznám nalít do auta tento výrobek SONAX Utěsnění chladiče-StopLeak - 250 ml- máte stímto výrobkem zkušenost nebo s obdobným výrobkem na utěsnění chladiče.
čus u mercedesa mi tek vladič celkem dost, slušnej čurek tak sem tam dal náký prášek za kilo od čerpačky a byl klid! bylo to jak železný prach
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
live 69 píše:čus u mercedesa mi tek vladič celkem dost, slušnej čurek tak sem tam dal náký prášek za kilo od čerpačky a byl klid! bylo to jak železný prach
no já pravě nevím jestli to je chladičem nikde nejde nic vidět, ale zkusím to pokud nepomůže budu to řešit dál
live 69 píše:čus u mercedesa mi tek vladič celkem dost, slušnej čurek tak sem tam dal náký prášek za kilo od čerpačky a byl klid! bylo to jak železný prach
hlinikovy, made in PL, mam ho ale nejak som nemal odvahu to nasypat do jedneho starsieho motora, predsa su to len piliny ale zas som pocul ohlasy ze je to dobre
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
bylo to v takové hliníkové plechovce jak filmovka! je to neco že když se to dostane NA VZDUCH TAK TO NECO UDĚLÁ ŽE SE TO ZACPE, TAKŽE BYCH SE NEBÁL ŽE TO SOU PILINY!!!!
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.