Ventilátory chladiče - klimy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Ventilátory chladiče - klimy

Příspěvek od TDIPOWER »

Chlapi, v pátek jedu na dovolenou a nejedou mi větráky. Klima při stání nefunguje. Co to může být??? Kde jsou jaké čidla, pojistky? Mám Climatronic. Díky.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Teď jsem přijel a normálně to jede. Někdy zabliká climatronic a nejede to na volnoběh. Někdy nezabliká a je vše o,k, Zdá se mi že bliká při velkých vedrech a pak nefungují ventilátory ani klima při stání.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Mam stejny problem
VW Passat 3C 2008 BMP
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Napíchni to na vaga.. jinak na levem nosníku zespodu jako pod baterkou je ovládací relé těch ventilátorů a pojistky budou ty velký na baterce..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

go.vojta píše:Napíchni to na vaga.. jinak na levem nosníku zespodu jako pod baterkou je ovládací relé těch ventilátorů a pojistky budou ty velký na baterce..
Mam passata. Baterka je pod oknem, pojistky na ni nejsou.
VW Passat 3C 2008 BMP
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Jdou vůbec ty venilátory? Ted jsem to řešil a byl el. motor v háji. Za jízdy to šlo, ale na volnoběh ne!
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Včera jsem vyměnil pojistkovou skříň na baterce. U konektoru jedné 30A nožové pojistky byl vytavený kontakt. Zatím to jede, nebliká.... a motory samozřejmě jely. To bylo první co jsem kontroloval.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

TDIPOWER píše:Včera jsem vyměnil pojistkovou skříň na baterce. U konektoru jedné 30A nožové pojistky byl vytavený kontakt. Zatím to jede, nebliká.... a motory samozřejmě jely. To bylo první co jsem kontroloval.
Jak jsi je kontroloval? Ja promeroval primo ty dva draty co vedou do ventilatoru a je to trvale pod napetim i pri vypnutem zapalovani :?
VW Passat 3C 2008 BMP
slavoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 19 dub 2006, 22:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od slavoman »

elit píše:
TDIPOWER píše:Včera jsem vyměnil pojistkovou skříň na baterce. U konektoru jedné 30A nožové pojistky byl vytavený kontakt. Zatím to jede, nebliká.... a motory samozřejmě jely. To bylo první co jsem kontroloval.
Jak jsi je kontroloval? Ja promeroval primo ty dva draty co vedou do ventilatoru a je to trvale pod napetim i pri vypnutem zapalovani :?

kamarátovi to tiez robilo a dal na ventilátore vymenit uhlíky,ale on má uz 350tis km a rocnik 99.
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Přiveď proud přímo na přívodní dráty k motorkům a zjistíš zda se točí. Jeď po kabelu od motorku k nejbližší svorkovnici, rozpoj ji a přiveď tam proud.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

slavoman píše:
elit píše:
TDIPOWER píše:Včera jsem vyměnil pojistkovou skříň na baterce. U konektoru jedné 30A nožové pojistky byl vytavený kontakt. Zatím to jede, nebliká.... a motory samozřejmě jely. To bylo první co jsem kontroloval.
Jak jsi je kontroloval? Ja promeroval primo ty dva draty co vedou do ventilatoru a je to trvale pod napetim i pri vypnutem zapalovani :?

kamarátovi to tiez robilo a dal na ventilátore vymenit uhlíky,ale on má uz 350tis km a rocnik 99.
U passatu musi asi cela chladickovka ven, ze?
VW Passat 3C 2008 BMP
libor69
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 20 črc 2006, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh. Hradiště

Příspěvek od libor69 »

elit píše:
slavoman píše:
elit píše: Jak jsi je kontroloval? Ja promeroval primo ty dva draty co vedou do ventilatoru a je to trvale pod napetim i pri vypnutem zapalovani :?

kamarátovi to tiez robilo a dal na ventilátore vymenit uhlíky,ale on má uz 350tis km a rocnik 99.
U passatu musi asi cela chladickovka ven, ze?
Celá chaladičovka nemusí ven, ventitátor jde vyjmout, stačí vyšroubovat vrut nahoře, odjistit dole a pootočit.

Nevíte někdo kde se dají sehnat samostatné uhlíky do ventilátoru chladiče klimatizace ? Jsou tam 4 ks.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“