Teplý štart-dožhavovanie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Nigel
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 16 dub 2008, 19:22
Odpovědi: 0

Teplý štart-dožhavovanie

Příspěvek od Nigel »

Nikdy pred tým som to nemeral až teraz a to ma zarazilo.Na Oct.I 66kw AGR,som dorabal rele na teply start.Vsetko OK,chyta na brnk.Len ta doba dožhavovania je presne 3 minuty.A to som skusil s odpormy od 1 do 3kohm a stale rovnaky čas dožhavenia.Ak to niekto meral,ake ste mali tie časy dožhavenia?Lebo to je troška privela,predpokladal som tak 20-30sek.
Naposledy upravil(a) Nigel dne 03 lis 2008, 22:29, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a zkoušel jsi to bez odporu? na dožhavování nemůže mít relé pro zlepšení startu vliv, jelikož po nastartování se teplota přepne na aktuální stav, to dožhavování je kvůli emisím, spalovací prostor se musí prohřát a to se za 20 vteřin nepovede, ten čas je dán spíš tou aktuální teplotou, kterou ten motor opravdu měl, navíc to přižhavování se vypíná při překročení určitých otáček ;)
Nigel
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 16 dub 2008, 19:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nigel »

Pravdaže,skušal som to aj bez relé,vtedy to nedožhavuje,akonáhle ho tam zapojim,tak 3min.dožhavuje.Relé prepína na 100%,skušal som aj iné aj kontroloval ohmmetrom.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jednotka to pravděpodobně nastavuje už od teploty před startem, asi to budeš muset překousnout, nebo líp startovat, ještě jej jedna možnost, nechat upravit startovací dávku v softu v jednotce
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jo ještě mě napadlo jedno, zkus zkrátit dobu žhavení VAGem, mohlo by se to posunout až do nižších teplot
Nigel
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 16 dub 2008, 19:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nigel »

Dík za info.
Ešte by ma zaujimalo,či si dobu dožhavovanie meral niekedy po zapojeni relé,a aká bola tá doba dožhavenia?Ide o to či tie 3min. nameral aj niekto okrem mńa a kolko.
Ak to niekto meral nech napíše.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

neměřil jsem to, ale na svým relé nemám a jak klesne teplota někde k 5°C, tak slyším relé žhavení jak spína a rozpíná podle otáček, to přižavování ti dělá i když je motor ohřátej na provozní teplotu?
Nigel
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 16 dub 2008, 19:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nigel »

Práve o to ide,že je motor ohriaty na 80st. a dožhavuje 3min.,ale iba keď je zapojené relé.Samozrejme,keď relé odpojím tak nedožhavuje.Ale predpokladam,že každý kto má to relé,tak mu to asi tiež tak dožhavuje.Preto ma to zaujímalo ako je to u ostatných,čo to majú namontované.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

mas to rele dobre zapojene? ja to mam tiez a nezda sa mi ze by za tepla dozhavovalo.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Nigel
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 16 dub 2008, 19:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nigel »

misoVW píše:mas to rele dobre zapojene? ja to mam tiez a nezda sa mi ze by za tepla dozhavovalo.
Samozrejmä,nerobil som to prvý krát.Tak si to zo zvedavosti skús zmerať a potom napíš,čo si sa dozvedel.Dohady nič nevyriešia.
Uživatelský avatar
jirka.f
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 24 dub 2006, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od jirka.f »

Mám dotaz, když mi to špatně startuje teplý a přidám ve Vagu délku žhavení, pomůžu si?
Díky
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

nepomuzes teplej motor nezhavi musis zvednout stratovaci davku a seridit predstrik pak mozna to bude lepsi
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Uživatelský avatar
jirka.f
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 24 dub 2006, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od jirka.f »

Mně to dělalo také, stačilo vyměnit žhavící svíčky a OK, 3 z 4 byly úplně KO.
dj.kridlo
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 03 lis 2008, 00:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Rakovník

Příspěvek od dj.kridlo »

Huml píše:jo ještě mě napadlo jedno, zkus zkrátit dobu žhavení VAGem, mohlo by se to posunout až do nižších teplot
Dokážu upravit délku žhavení a vstřikovací dávku na motoru AGR v O1 mod.rok 2000 VASilem? Pokud ano,mohl bys mi napsat jak,nebo mě popřípadě odkázat někam,kde to je napsáno?To auto má těžkopádný starty studený i teplý...Vyměnil sem už čidlo teploty,startér,žhavičky...předvstřik je OK a stejně to startuje naprd..Tak jedině ještě zkusit tohle právě...Nebo pokud tě napadá co by to mohlo dělat,tak sem s tím.. ;) Dík
Octavia I TDI 66kW předfacelift... EGR off,KAT out,kotouče ATE PowerDisc,předek předělán na starou Laurinu :-)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nevím jak se to dělá VASilem, ale ve VAGu se zadá login 12233 a pak v přizpůsobení kanál 5, zvednout z 32768 na 33268, to je start. dávka, žhavení je v kanálu 12, zvedá se snižováním toho čísla, takže je tam 32768 a pro prodloužení zadat např. 32700, to většinou bohatě stačí
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“