Jakou váhu vzduchu ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pred rokom som dal za ňu 5.108,- lebo že vraj moja origo je v prdeli. Nakoniec je stara origo vaha dobra a je lepšia, ako ta nova, co som zbytocne kupoval. :-/redw píše:nijaky nazor na moj graf z vagu (up)? zrejme je vaha zla, budem ju menit
Je to pierburg a ma oznacenie 7.18221 01 a 074 906 461
da sa este tato konkretna vaha zohnat? niekde na Slovensku za dobru cenu?
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
Ostatne tri veliciny mas OK. Treti blok-skutocne mnozstvo mas ubohe. Ale v zaklade s tlakom, palivom a ich teplotami je to ako spojena nadoba, takze mozno nizka hodnota vzduchu je dôsledok a nie pricina. No a samozrejme, ze merias podla predpisaneho postupu. Merat ostatne skupiny a postupne vylucit a potvrdit, alebo vyskusat inu vahu.redw píše:dnes som zmeral vahu a vyzera ze je KO
mohlo by to byt este nieco ine alebo mam rozmyslat nad novou?
ide to tak do 140km/h celkom dobre a max 165, nad 3300 ot. na 5. to uz nejde
spotreba je cca 6,1 dlhodobo
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
no ale vaha je hned za vzduchovym filtrom tak ju asi nemoze nic ine ovplyvnit ci ano? co by som mal este premerat, myslel som ze staci zmerat vahu.
kupoval si presne tu istu pierburg? to ti povedali v servise ze je zla a treba vymenit?Tec píše:Pred rokom som dal za ňu 5.108,- lebo že vraj moja origo je v prdeli. Nakoniec je stara origo vaha dobra a je lepšia, ako ta nova, co som zbytocne kupoval. :-/
Seat Toledo 1.9TDI 66kw
Ano, presne tu istu, to iste obj. cislo ako bola povodna a ake pises aj Ty.redw píše:no ale vaha je hned za vzduchovym filtrom tak ju asi nemoze nic ine ovplyvnit ci ano? co by som mal este premerat, myslel som ze staci zmerat vahu.
kupoval si presne tu istu pierburg? to ti povedali v servise ze je zla a treba vymenit?Tec píše:Pred rokom som dal za ňu 5.108,- lebo že vraj moja origo je v prdeli. Nakoniec je stara origo vaha dobra a je lepšia, ako ta nova, co som zbytocne kupoval. :-/
Výsledky váhy v aute ovplyvňujú aj hodnoty iných súčastí a teda môže byť závada inde a následne na to riadiačka uberie vzduch, ak je trebárs málo nafty, uberie vzduch. Práve preto je lepšie a jednoduché skúsiť inú váhu, alebo teda merať do zblbnutia, pretože nízka hodnota vzduchu neznamená jednoznačne, že je nanič váha, ale môže a nemusí to byť váha.
Jasne, v servise by najradsej menili vsetko zaradom a najprv som s anechal teda nahovorit na vahu, zabil som tam vyse 5000 Sk a nepomohlo, tak zacali tocit o turbe za temer 37.000 Sk a aj to am chceli odrbať, lebo mi dali cenu nového a obj. číslo "X"-kového turba, potom zamenili riadiačku a dostal som odporúčanie na výmenu ECU za vyče 50.000. Strašné. Vtedy som nenormálne zanevrel na servisy. To je ale dlllhý príbeh. No a tým všetkým začala moja kalvária, ťažký prípad. Odvtedy som na tomto fóre, mám VAG, príručku k autu, veľa som sa naučil, pochopil, veľa toho som si vyskúšal s počítačom...to ale zďaleka nie je toľko, koľko tu vedia mnohí chalani, to sú magori a fakt vedia, ale robím si len sebe, neživím sa tým a stále sa učím a čo už viem, tak zase poradím niekomu ja tu na fóre.
Kontakt so servisom som ukončil vtedy, keď som ich donútil vytlačiť meranie a predložili mi skupinu 10, kde v bloku 2 a 3 nesmie byť väčší rodiel ako +/-30mbar a ja som mal hodnoty 979 a 1530. Hrdo na to napísali, že treba vymeniť ECU. Zabudli ale, že toto meranie s týmto záverom odchylky sa robí v skupine 3 a na voľnobeh. Zámerne proste urobili meranie skupiny 10 s očakávanými hodnotami merania skupiny 3 a jasné, že to nevyšlo. A navyše, ešte aj v tej skupine 10 mal byť plyn 100% a nie 52,9% a ešte bohnie aké otáčky boli a už vôbec to nemá mať odchylku len +/-30 mb, to je kravina na entú. Tak som sa nasral, nadupaný z tohto fóra a príručky k autu (tiež z tohto fóra), zobral to ich vytlačené meranie s tou poznámkou o +/-30mbar a odporúčaním vymeniť ECU, auto, notebook, urobil som pred ich salónom mernie, servisákov som poslal do prdele, majiteľa "pochválil" a dostal som naspäť prachy za posledné 2 práce, čo som im platil za to všetko. Kreténi. To s tými meraniami a zamenenými hodnotami na mňa urobili pomstu az to, že som pi.oval, že tá nová váha mojej závade nepomohla, dokonca je to horšie a že to bolo zbytočné a tak. To som vtedy ale ešte nevedel argumentovať a hádať sa s nimi.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
no dobre tak otazka je potom ked meriam vahu vzduchu, teda blok 3 na vagu, hodnota ktoru nameram nie je hodnota ktora prichadza z vahy ale upravena riadiacou jendotkou? To sa mi nejako nezda, nedava mi to velmi zmysel. Potom by bolo asi dobre premeriat vahu pomocou multimetra a porovnat hodnoty odporu ci napatia, nie som si isty ako sa to meria. Alebo co mam este zmerat aby som si bol isty?
Presne koli pripadu ako sa stal tebe Tec som si radsej kupil svoj vag aby som si mohol testovat auto ale vyzera to ze to nebude take jednoduche. Este taky detail, chceli ti vymenit ECU, ale ved ta ti fungovala sprave, pokial si spravne pamatam tak v v druhom poli by mala byt hodnota z ECU tj tych 979 a v tretom poli hodnota z tlakoveho snimacu?
ps pozical by mi niekto v Bratislave pripadne v Nitre vahu na odskusanie?
Presne koli pripadu ako sa stal tebe Tec som si radsej kupil svoj vag aby som si mohol testovat auto ale vyzera to ze to nebude take jednoduche. Este taky detail, chceli ti vymenit ECU, ale ved ta ti fungovala sprave, pokial si spravne pamatam tak v v druhom poli by mala byt hodnota z ECU tj tych 979 a v tretom poli hodnota z tlakoveho snimacu?
ps pozical by mi niekto v Bratislave pripadne v Nitre vahu na odskusanie?
Seat Toledo 1.9TDI 66kw
Ano, v skupine 10 je blok 2 atmosferický tlak = símač, ktorý je súčasou ECU a blok 3 je plniaci tlak v saní za IC. Blok č.4 je poloha plynového pedálu. 1/ samozrejme, že nemôže súhlasiť odchylka +/-30mbar medzi blokom 2 a blokom 3, keď je plyn stlačený na 52,9%. 2/ Čisto hypoteticky, keby aj, tak by to skôr ukázalo na vadný snímač tlaku v potrubí a nie v ECU. No a práve toto urobili veľkú chybu, že sa nechali nachytať , že mi to somári dali na papieri. Ale to je za nami.
Aku skupinu a ktore bloky merias? Treba zmerat skupinu 10, skupinu 3 a dobre by bolo aj 8, pripadne 11.
Mas servisnu prirucku k svojmu autu, motoru? (co sa ako meria a ake by mali byt hodnoty)
No a k tomuto: "ked meriam vahu vzduchu, teda blok 3 na vagu, hodnota ktoru nameram nie je hodnota ktora prichadza z vahy ale upravena riadiacou jendotkou? To sa mi nejako nezda, nedava mi to velmi zmysel. ".Blok 3 v skupine 3 si myslel? Ked hned za vahu narves do sania handru, vzduch nebude za vahou prechadzat, potrubie bdue zapchate a teda vaha nenapise predpisanu hodnotu, ale napise nizku hodnotu, bude vadna vaha? Ee, bude zapchate potrubie, nie vadna vaha.
Aku skupinu a ktore bloky merias? Treba zmerat skupinu 10, skupinu 3 a dobre by bolo aj 8, pripadne 11.
Mas servisnu prirucku k svojmu autu, motoru? (co sa ako meria a ake by mali byt hodnoty)
No a k tomuto: "ked meriam vahu vzduchu, teda blok 3 na vagu, hodnota ktoru nameram nie je hodnota ktora prichadza z vahy ale upravena riadiacou jendotkou? To sa mi nejako nezda, nedava mi to velmi zmysel. ".Blok 3 v skupine 3 si myslel? Ked hned za vahu narves do sania handru, vzduch nebude za vahou prechadzat, potrubie bdue zapchate a teda vaha nenapise predpisanu hodnotu, ale napise nizku hodnotu, bude vadna vaha? Ee, bude zapchate potrubie, nie vadna vaha.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
skusim teda pozriet do vahy ci sa tam nahodou nedostal nejaky bordel pri vymene filtra, pripadne ju skusim trochu vycistit.
skupinu 11 som meral mam tu o tom temuhttp://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... ht=#243195 tam mi vysli tochu pochybne hodnoty, vid ta tema.
8 este zmeriam, to ani neviem co je, pozriem do VISu a dam sem hodnoty, 10 som tiez meral, ale neprecital som si poriadne navod tak som to meral na plny plyn od 2000 -3300 ot/min a vysli blbosti ako tebe, tak to este raz premeriam.
keby mal niekto pozicat vahu v BA alebo NR na premeranie vagom tak pls sz.
skupinu 11 som meral mam tu o tom temuhttp://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... ht=#243195 tam mi vysli tochu pochybne hodnoty, vid ta tema.
8 este zmeriam, to ani neviem co je, pozriem do VISu a dam sem hodnoty, 10 som tiez meral, ale neprecital som si poriadne navod tak som to meral na plny plyn od 2000 -3300 ot/min a vysli blbosti ako tebe, tak to este raz premeriam.
keby mal niekto pozicat vahu v BA alebo NR na premeranie vagom tak pls sz.
Seat Toledo 1.9TDI 66kw
aku vahu
Zdravim pani.Odisla mi vaha,ale kedze som auto nutne potreboval dal som tam nejaky shit za par korun,lebo BOSCH sa nedala zohnat za prijatelnu cenu v prijatelnom case.Ale auto zacalo blbnut,zacalo dymit a zatuhla regulacia.Teraz tam mam zase docasnu,ta uz nedymi ale ked nastartujem studeny motor tak mi kolisu otacky po chvile to vsak prestane.Tak a otazka:je to kolisanie otacok tou vahou?lebo inak ide auto dobre.A ked tam pojdem dat original,bola tam BOSCH s cislom 056 na konci musi tam ist ta ista alebo moze byt aj 055?Diky za radu
Okaňa,66 kW,ALH 2003

