Zahrievanie predneho laveho kotuca VW Golf IV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zahrievanie predneho laveho kotuca VW Golf IV
zdravim, chcel som sa opytat cim to moze byt ze sa mi predny lavy kotuc strasne nahrieva, pravy je v pohode ale ten lavy som uz menil lebo sa mi zvlnil a stale robi to iste, kvapalinu mam vymenenu, hadicka nieje upchata, a dosticky sa tiez vracaju naspät... akurat pri brzdeni pocut nejaky cudny zvuk ako keby tam nieco čúchalo... dufam ze niekto poradi lebo mi to uz riadne lezie na nervy a nemozem prist na to co to je.... dokonca ani vo VW nevedia co by to mohlo byt.... auto - VW GOLF IV
prebehni sa tak 5-10km a potom to vyskusaj zdvihnut a pretocit a uvidis ze nejde lahkoTomas1226 píše:skusal som s nim tocit ale ide lahko, nic ho nebrzdi
inak zaseknuty/sprieceny piest alebo sa ti tak zasekava platnicka (pozri hlavne nit ktory drzi na platnicke pruzinu)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
ak myslis valcek ako predny strmen a piest tak anoTomas1226 píše:ESP to nema, akurat ABS, myslis brzdový valcek?
inak tu sa riesilo nieco podobne
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#241055
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
Hlavní brzový válec
Měl jsem něco podobného, LP disk hřál jako blázen. Třmen byl v pořádku, nakonec to vyřešila výměna hlavního brzdového válce a od té doby je klid .
Stálo mě to - cena válce 2700 Kč, brzdová kapalina Castrol DOT4 asi 600 Kč a něco za práci. Původně jsem si myslel, že to bude za pár šupů nějaká ptákovina a tak jsem nejdřív nechal rozebrat třmen(v naději, že to bude jen něco zaseklého), pak jsem nechal měnil kapalinu a nakonec to stejně všechno skončilo výměnou válce(naivně jsem si myslel, že na to nedojde). Ale jak říkám, je klid už to nepřibržďuje. Byl jsem na válcích, kde otestovali brzdy a všechny brzděj souměrně. Takže klid 
Stálo mě to - cena válce 2700 Kč, brzdová kapalina Castrol DOT4 asi 600 Kč a něco za práci. Původně jsem si myslel, že to bude za pár šupů nějaká ptákovina a tak jsem nejdřív nechal rozebrat třmen(v naději, že to bude jen něco zaseklého), pak jsem nechal měnil kapalinu a nakonec to stejně všechno skončilo výměnou válce(naivně jsem si myslel, že na to nedojde). Ale jak říkám, je klid už to nepřibržďuje. Byl jsem na válcích, kde otestovali brzdy a všechny brzděj souměrně. Takže klid Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším 
Re: Hlavní brzový válec
PZ disk nebrzdil ? pokial to bolo vo valci tak by ti malo pribrzdovat aj to PZ koleso, nie ?Praetorio píše:Měl jsem něco podobného, LP disk hřál jako blázen. Třmen byl v pořádku, nakonec to vyřešila výměna hlavního brzdového válce a od té doby je klid .Stálo mě to - cena válce 2700 Kč, brzdová kapalina Castrol DOT4 asi 600 Kč a něco za práci. Původně jsem si myslel, že to bude za pár šupů nějaká ptákovina a tak jsem nejdřív nechal rozebrat třmen(v naději, že to bude jen něco zaseklého), pak jsem nechal měnil kapalinu a nakonec to stejně všechno skončilo výměnou válce(naivně jsem si myslel, že na to nedojde). Ale jak říkám, je klid už to nepřibržďuje. Byl jsem na válcích, kde otestovali brzdy a všechny brzděj souměrně. Takže klid
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
Re: Hlavní brzový válec
tomiisp píše:PZ disk nebrzdil ? pokial to bolo vo valci tak by ti malo pribrzdovat aj to PZ koleso, nie ?Praetorio píše:Měl jsem něco podobného, LP disk hřál jako blázen. Třmen byl v pořádku, nakonec to vyřešila výměna hlavního brzdového válce a od té doby je klid .Stálo mě to - cena válce 2700 Kč, brzdová kapalina Castrol DOT4 asi 600 Kč a něco za práci. Původně jsem si myslel, že to bude za pár šupů nějaká ptákovina a tak jsem nejdřív nechal rozebrat třmen(v naději, že to bude jen něco zaseklého), pak jsem nechal měnil kapalinu a nakonec to stejně všechno skončilo výměnou válce(naivně jsem si myslel, že na to nedojde). Ale jak říkám, je klid už to nepřibržďuje. Byl jsem na válcích, kde otestovali brzdy a všechny brzděj souměrně. Takže klid
JJ, přesně tak, na kříž hřáli obě LP a PZ.
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším 
Re: Hlavní brzový válec
tak potom ok, nic som nepovedalPraetorio píše:tomiisp píše:PZ disk nebrzdil ? pokial to bolo vo valci tak by ti malo pribrzdovat aj to PZ koleso, nie ?Praetorio píše:Měl jsem něco podobného, LP disk hřál jako blázen. Třmen byl v pořádku, nakonec to vyřešila výměna hlavního brzdového válce a od té doby je klid .Stálo mě to - cena válce 2700 Kč, brzdová kapalina Castrol DOT4 asi 600 Kč a něco za práci. Původně jsem si myslel, že to bude za pár šupů nějaká ptákovina a tak jsem nejdřív nechal rozebrat třmen(v naději, že to bude jen něco zaseklého), pak jsem nechal měnil kapalinu a nakonec to stejně všechno skončilo výměnou válce(naivně jsem si myslel, že na to nedojde). Ale jak říkám, je klid už to nepřibržďuje. Byl jsem na válcích, kde otestovali brzdy a všechny brzděj souměrně. Takže klid
JJ, přesně tak, PZ lehce hřálo také.
Tomas1226-> a tebe sa hreje tiez ?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 