jízda v "nouzáku",muže to uškodit?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

borelli píše:Opravdu nevidím důvod proč dlouhodobě jezdit s autem které padá do nouzového režimu. Jde totiž mimochodem i o to, že čas od času je nutné předjet pomalejšího řidiče před vámi. Jednou se mě stalo, že předjíždím dva kamiony. Ještě jsem ani nepředjel první kamion a najednou nouzák, za mnou už taky vyjeli a předjížděli, do protisměru se začalo blížit další auto. Výkon auta se kterým počítáte byl pryč. Málem jsem se tehdy skoro po*ral a ještě ten den jsem dal auto do servisu. Tehdy to bylo fakt o fous.
Tiež sa mi to stalo. No a potom som po oprave jazdil ako na ihlách, kedy mi to zas urobí, kým si auto znovu ťažko získalo moju tak ľahko stratenú dôveru. :-) Je to fakt nepríjemné. Ja som vtedy predbiehal dokopca a tiež kamion.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
Uživatelský avatar
Fikus
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 03 pro 2008, 19:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Liptákov (Horní Tanvald)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fikus »

Taky sem jezdil s Paštikou v nouzáku ale po cestě cca 300km se čtyřma lidma jsem tu regulaci okamžitě nechal vyčistit a je klid... Tohle soudruzi z NSR nedomysleli (tu zasírající se regulaci) (LOL)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

No v takych pripadoch to nie je sranda.....Hold treba vediet co mozete od auta cakat..
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Re: jízda v "nouzáku",muže to uškodit?

Příspěvek od octavie81 »

octavie81 píše:nazdar chlapi,začíná mi ted padat auto do nouzáku,když je ráno pod nulou,ale lopatky se budou čistit až za 3týdny,ted mechoš nemá čas.Muže to nějak uškodit motoru?Nechce se mi ráno znovu zastavovat,vypínat motor a zase jet.Jedná se o trasu 15km.S regulací už se nedá skoro hýbat,že bych to rozhýbal manuálně,stejně to přes noc zatuhne,nejhuř,když auto dva dny stojí
tak je ode dneška vyčištěno,byla to dost fuška,havně to turbo rozpulit,bez autogenu ani tuk,a pak ty šroubky vevnitř,ale ted je to jiná káva,rukou s tím hejbu skoro bez odporu,předtím jsem s tím nemohl skoro hnout---s regulací.Jinak to trvalo dva dny,pomalinku,jeden den rozdělat,pak koupit nové těsnění,vše vyčistit a druhý den to za dvě hodky složit a odzkoušet.Rady pro ostatní,dát si pozor na povolení trubky na přívod oleje do turba,to také nešlo a až to šlo,tak je tam pak taková malá podložka,ta mě pak spadla někam k řízení a pul hodky se hledala.Dělalo se to na zvedáku,něco od spodu,něco z vrchu,těsnění origo ve škodě stálo všechno 430kč
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Prosimte a staci vycistit pouze tu regulaci?
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

e36power píše:Prosimte a staci vycistit pouze tu regulaci?
veru nie...pekne turbo von.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

No to je jasny. Mel sem nymysli tuhle cast: http://dieselpower.cz/tdiclub/users/lan ... rba010.jpg
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

e36power píše:No to je jasny. Mel sem nymysli tuhle cast: http://dieselpower.cz/tdiclub/users/lan ... rba010.jpg
ne,hlavně to vespodu,tohle je jen poloviční práce
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

To vespodu mysliz co? Meli by sme foto?
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

jestě jsou tam tři šroubky,ty po námaze ven,musí se nahřívat a nahřívat a fakt pomalu nebo se zalomí a zespodu pořádně očistit a pak se tam dává spešl mazivo,odolávající vysokým teplotám
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Chipnute auto ide ovela lepsie v nudzaku ako seriovka v nudzaku :D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

s Race 520 taky :D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Fikus
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 03 pro 2008, 19:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Liptákov (Horní Tanvald)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fikus »

jo jede to jak načipované SDI (LOL)
Passat TDI 81kW@ 103kW
mavag
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 22 led 2008, 21:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mavag »

borelli píše:Opravdu nevidím důvod proč dlouhodobě jezdit s autem které padá do nouzového režimu. Jde totiž mimochodem i o to, že čas od času je nutné předjet pomalejšího řidiče před vámi. Jednou se mě stalo, že předjíždím dva kamiony. Ještě jsem ani nepředjel první kamion a najednou nouzák, za mnou už taky vyjeli a předjížděli, do protisměru se začalo blížit další auto. Výkon auta se kterým počítáte byl pryč. Málem jsem se tehdy skoro po*ral a ještě ten den jsem dal auto do servisu. Tehdy to bylo fakt o fous.
taky jsem prožil podobnou situaci , jízda v nouzáku neškodí ,aspoň je čas na rozmyšlenou jaké pořídit další auto!!! :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“