
Neštartuje za tepla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Neštartuje za tepla
Bol menený motor, čerpadlo bolo zo starého, predtým štartovalo na jedno otočenie motora bez problémov po výmene motora to teplé zle štartuje aj som zvýšil štartovaciu dávku na max ale nepomohlo stále sa musí točiť s motorom ale pol minuty, skúšal som aj chladiť hlavu čerpadla a nepomohlo pri odpojení čidla teploty, klesne teplota asi len o päťtnásť stupńov tak teda má to ešte jedno čidlo ? źeby som vyskúšal aj to odpojiť len zatial sa mi ho nepodarilo nájsť
chlapi už neviem čo vyskúšať niake nápady ? Studené štartuje na prvú šupu. Napadá Vás niečo? Vopred ďakujem. Jedná sa o Alhambru 81Kw.

Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Štarté točí dobre veď studené to chytá úplne v pohode a Baterku som dobíjal ale aj tak dík za názor, len sa mi nepozdáva jedna vec , že prečo keď odpojím to čidlo teploty tak teplotu to ukáže o desať až pätnásť stupńou menšiu a dokonca tá teplota sa aj hýbe. To druhé čidlo som nevidel ani vo Vivide ani Autodata a ani ETOS. A ono to dokonca aj reaguje keď je odpojené a motor chladne čidlo je odpojené motor má v skutočnosti 90 teplotu mi ukazuje 70 a potom to ako to chladne ide dolu až na teplotu okolia, ako keby tam bolo ešte jedno čidlo. Za každú radu som vďačný.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Já mám ten samý problém, studený to chytne hned, ale jak je to teplý, tak je to děs. Konzultoval jsem to s Andrem a ten říkal že by mohla být prasklá jedna pružinka v čerpadle, jenže to je pro mě velká neznámá, do toho se pouštět nehodlám. Tak jsme se dohodly, že se mi na to mrkne, až budu mít k němu cestu příště, potom dám vědět, co s tím bylo, zatím musím trpět dál
.
Je to u GIII.

Je to u GIII.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Kornout píše:Já mám ten samý problém, studený to chytne hned, ale jak je to teplý, tak je to děs. Konzultoval jsem to s Andrem a ten říkal že by mohla být prasklá jedna pružinka v čerpadle, jenže to je pro mě velká neznámá, do toho se pouštět nehodlám. Tak jsme se dohodly, že se mi na to mrkne, až budu mít k němu cestu příště, potom dám vědět, co s tím bylo, zatím musím trpět dál.
Je to u GIII.
A robí Tí to tak, že keď, naštartuješ hneď po vypnutí tak to chytí hneď ?
Ináč, nemalo by mi ukazovať teplotu keď odpojím čidlo -40 ?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Pokud je to teplý, tak to prostě nechytá, třeba hned po vypnutí, nebo po 5ti minutách, to je jedno.Karl píše:Kornout píše:Já mám ten samý problém, studený to chytne hned, ale jak je to teplý, tak je to děs. Konzultoval jsem to s Andrem a ten říkal že by mohla být prasklá jedna pružinka v čerpadle, jenže to je pro mě velká neznámá, do toho se pouštět nehodlám. Tak jsme se dohodly, že se mi na to mrkne, až budu mít k němu cestu příště, potom dám vědět, co s tím bylo, zatím musím trpět dál.
Je to u GIII.
A robí Tí to tak, že keď, naštartuješ hneď po vypnutí tak to chytí hneď ?
Ináč, nemalo by mi ukazovať teplotu keď odpojím čidlo -40 ?
To čidlo, pokud odpojím, tak teplota spadne dolů, ale na startování to efekt nemá, pořád to nechytá. To teplotu -40 myslíš na VAG, nebo kde?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
ked odpojis konektor od toho cidla tak by tam akoze mal byt zaradeny nekonecny odpor to znamena vsetko by sa malo nastavit ako ked je vonku minimalne -20°C takze ,ked pises ze odpojis ten konektor a ukazuje ti vag 70°C pri zohriatom motore tak je nieco spatne si aspon myslim.alebo odpajas zle cidlo !!!!
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON